MTB'ers Mol

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Gebruikersavatar
karlh
Mountainbiker
Berichten: 33
Lid geworden op: di 16 apr 2002 02:00
Rijdt met: TREK LIQUID30 + TREK 8500sl

Bericht door karlh »

Rasse schreef:En wij wonen vanaf de 16e novemder in Balen-Wezel.
Plezant dat er nog MTB.BE -er in de buurt zitten.
Ik heb zo al eens op een stafkaart zitten loeren en ik heb de indruk dat er tussen het Kanaal van Beverlo en de baan Balen -Leopoldsburg heel wat bos en MTB gelegenheid is.
Ik wil trouwens altijd mee een toerke gaan doen. En zeker een pint gaan pakken. :drunk:
'k woon in Balen-centrum en ga gergeld in de Most MTB-en. 'k heb daar nu een parcourke van ongeveer 15km dat ik geregeld rijd : vooral als het nat is dan is dat goed te doen. Als je wil kunnen we wel eens afspreken om het samen te rijden. Het is ooit gemarkeerd geweest door paarse stippen en pijlen op de bomen. Maar wandelaars en de week-woningen-bewoners proberen het parcours te boycotten met als gevolg dat er nu overal paden liggen.
Je moet zeker de toertochten die in Wezel en de Keiheuvel vertrekken meerijden die rijden een groot deel door de Most. En na een tijdje ken je daar de streek wel een beetje en combineer je dat met bv. Gelderhorsten (ander kant van Kanaal van Beverlo)
Supernaut
Mountainbiker
Berichten: 840
Lid geworden op: do 21 okt 2004 15:46

Bericht door Supernaut »

TT van Mol ga ik zeker rijden.Dus als het oké is ,samenkomen om 13.00u op de parking van het overdekt zwembad(kwestie van mekaar te vinden).
Toon
Mountainbiker
Berichten: 126
Lid geworden op: di 01 apr 2003 08:17
Rijdt met: Grand Canyon AL 9.9

Bericht door Toon »

Supernaut schreef:TT van Mol ga ik zeker rijden.Dus als het oké is ,samenkomen om 13.00u op de parking van het overdekt zwembad(kwestie van mekaar te vinden).
OK, ik kom af.
Ik rij voor de moment wel op mijn eigen rustige tempo.
Dus als ge te snel rijdt voor mij, doe maar zalle, ge moet op mij niet wachten :wink:
Gebruikersavatar
Nielskie
Mountainbiker
Berichten: 611
Lid geworden op: vr 26 sep 2003 20:36
Rijdt met: Fusion Floyd Marathon SL, Thompson Zeus
Contacteer:

Bericht door Nielskie »

Ik zit nu nog te sukkelen met mijn knie, maar na drie weken niet gereden te hebben begint het serieus te kriebelen.
Daarom ga ik misschien ook rijden in mol. Als ik kom, ga ik in elk geval op 't gemakske rijden. Misschien kom ik zelfs maar voor de 25km. Van de dokter mocht ik nu terug fietsen als ik maar niet te veel kracht moet zetten.
funbiker
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: do 21 okt 2004 15:15
Rijdt met: giant

Bericht door funbiker »

ha molse mtbkers,efkes ni op de site geweest,pc gecrasht,kan 14.11.04 ni mee rijden.ik heb dan bezoek van england.volgende keren ben ik reker op de afspraak.ik ben blij dat er zoveel interesse is :lol:
$mokeyJoe

Bericht door $mokeyJoe »

11/11: Ottenburg (42km) of Beringen (100km)
13/11: Ook naar Mol (42km)
14/11: Aarschot (60km)
14/11 namiddag: Campinapad ???

Spreken we iets af voor de tt in Mol? Groepsstart van de molse B M S'ers
Zaterdag kan ik niet gaan fietsen aangezien ik naar een beurs ga in brugge.Maar waarschijnlijk ga ik ook morgen de 100km in beringen doen en de 14de in aarschot en de namiddag wat uitbollen op het campinapad!Alvast tot zondag namiddag!
Groetjes,
$mokeyJoe
Gebruikersavatar
IntoXic
Mountainbiker
Berichten: 131
Lid geworden op: wo 16 apr 2003 13:15
Rijdt met: Scott Scale 910 / Klein Attitude V

Bericht door IntoXic »

Eergisteren pedaal tegen mijn enkel gehad en vandaag naar radiologie geweest. Waarschijnlijk spierscheur. Straks weet ik de uitslag maar ik vrees dat MTB'en er dit weekend gaat overschieten.
#-o
Gebruikersavatar
Nielskie
Mountainbiker
Berichten: 611
Lid geworden op: vr 26 sep 2003 20:36
Rijdt met: Fusion Floyd Marathon SL, Thompson Zeus
Contacteer:

Bericht door Nielskie »

Ik ga dit weekend niet van de partij zijn, daarjuist een klein rustig tochtje op de weg gedaan, 19km tegen 21km/u. De ene keer dat ik wat groter geschakeld had, voelde ik toch dat het nog niet volledig in orde is met mijn knie. Volgende week nog eens rustig aan proberen. Ik blijf zeker weg van 't weekend anders ga ik me toch forceren.
$mokeyJoe

Bericht door $mokeyJoe »

Ik ga dit weekend niet van de partij zijn, daarjuist een klein rustig tochtje op de weg gedaan, 19km tegen 21km/u. De ene keer dat ik wat groter geschakeld had, voelde ik toch dat het nog niet volledig in orde is met mijn knie. Volgende week nog eens rustig aan proberen. Ik blijf zeker weg van 't weekend anders ga ik me toch forceren.
Eergisteren pedaal tegen mijn enkel gehad en vandaag naar radiologie geweest. Waarschijnlijk spierscheur. Straks weet ik de uitslag maar ik vrees dat MTB'en er dit weekend gaat overschieten.
In elk geval veel beterschap voor beiden.En gene paniek...er komen nog zoveel dagen!Zie eerst maar dat jullie terug in orde bent! :wink:
Groetjes,
$mokeyJoe
Supernaut
Mountainbiker
Berichten: 840
Lid geworden op: do 21 okt 2004 15:46

Bericht door Supernaut »

[quote="funbiker"] ha molse mtbkers,efkes ni op de site geweest,pc gecrasht,kan 14.11.04 ni mee rijden.ik heb dan bezoek van england.volgende keren ben ik reker op de afspraak.ik ben blij dat er zoveel interesse is :lol:
Funbiker [/quote]

tocht in Mol (sporthal) op 13/11/04 misschien het overwegen waard.
Plaats reactie