mtb colega gezocht regio Hamme

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
nicom
Mountainbiker
Berichten: 64
Lid geworden op: di 26 mei 2009 16:53
Rijdt met: Ridley Ignite

Bericht door nicom »

Zie dit wel zitten om naar Kluisbergen te rijden, als het weer volgende week meezit, en we niet te veel regen meer krijgen. Anders kunt ge beter uw zwemvliezen meenemen ipv mtb.
Heb daar in Kluisbergen de Bloso route al eens gereden vorige zomer, is wel tamelijk zwaar ginder, dus meer dan 25km moet ge daar niet verwachten, want 45km is momenteel nog te veel ginder.
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Bericht door BerggeitCasualFietser »

ik ben van Tielrode, mochten er mensen zijn die keer samen willen trainen of toeren doen in de buurt. Normaal rij ik Ronde van het Waasland in de winter of iets in de buurt, naar de lente/zomer toe min een keer maandelijks Ardennen of Vlaamse Ardennen...
nicom
Mountainbiker
Berichten: 64
Lid geworden op: di 26 mei 2009 16:53
Rijdt met: Ridley Ignite

Bericht door nicom »

BerggeitCasualFietser schreef:ik ben van Tielrode, mochten er mensen zijn die keer samen willen trainen of toeren doen in de buurt. Normaal rij ik Ronde van het Waasland in de winter of iets in de buurt, naar de lente/zomer toe min een keer maandelijks Ardennen of Vlaamse Ardennen...
Hoi, altijd welkom om mee te rijden met ons, van het weekend rijden we normaal gezien naar tt Kluisbergen. Laat maar weten of je intresse hebt om mee te rijden.
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Bericht door BerggeitCasualFietser »

nicom schreef:
BerggeitCasualFietser schreef:ik ben van Tielrode, mochten er mensen zijn die keer samen willen trainen of toeren doen in de buurt. Normaal rij ik Ronde van het Waasland in de winter of iets in de buurt, naar de lente/zomer toe min een keer maandelijks Ardennen of Vlaamse Ardennen...
Hoi, altijd welkom om mee te rijden met ons, van het weekend rijden we normaal gezien naar tt Kluisbergen. Laat maar weten of je intresse hebt om mee te rijden.
dit weekend vermoedelijk iets anders doen, heb een nogal drukke zondag...jullie zijn van Tielrode ook ofzo? om te trainen kan het anders ook wel leuk zijn?
nicom
Mountainbiker
Berichten: 64
Lid geworden op: di 26 mei 2009 16:53
Rijdt met: Ridley Ignite

Bericht door nicom »

Ikzelf ben van Hamme. Als ge eens wilt meerijden, stuur dan maar pb of laat iets weten op forum, als ge eens mee wilt gaan trainen.
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Bericht door BerggeitCasualFietser »

nicom schreef:Ikzelf ben van Hamme. Als ge eens wilt meerijden, stuur dan maar pb of laat iets weten op forum, als ge eens mee wilt gaan trainen.
hangt van het tempo af he ;) ik rij meestal op ofwel maandagavond/woensdagavond en op donderdagavond maar dan met ne maat van me...
brutus
Mountainbiker
Berichten: 33
Lid geworden op: wo 07 nov 2007 21:06
Rijdt met: grandville pulse 4.0

Bericht door brutus »

wat brengt de zondag om te gaan mtbken?
Gebruikersavatar
vdvalain
Mountainbiker
Berichten: 157
Lid geworden op: do 24 sep 2009 16:05
Rijdt met: Zannata 29er , KTM Myroon 29 Prestige
Contacteer:

Bericht door vdvalain »

Voormij geen mtb van het weekend :oops:

Andere verplichtingen #-o
nicom
Mountainbiker
Berichten: 64
Lid geworden op: di 26 mei 2009 16:53
Rijdt met: Ridley Ignite

Bericht door nicom »

Normaal gezien eens tt in Sint Niklaas zeker, rijden we met de mtb naar ginder, jazeker. Afspreken bij mij thuis, rond 8u, is dat goe ?
Gebruikersavatar
vdvalain
Mountainbiker
Berichten: 157
Lid geworden op: do 24 sep 2009 16:05
Rijdt met: Zannata 29er , KTM Myroon 29 Prestige
Contacteer:

Bericht door vdvalain »

Waar brengt ons dit weekend ? :bounce:
Plaats reactie