zoek Bikepartner uit Tienen

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Paulus
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 04 okt 2004 17:55

zoek Bikepartner uit Tienen

Bericht door Paulus »

beste bikefanaten,

Zoals uit m'n onderwerp blijkt ben ik op zoek naar een bikepartner om vooral op zondagvoormiddag met de mountainbike(recreatief) erop uit te trekken.

Ikzelf ben nog maar een beginneling. Ik heb reeds een paar toertochten op mijn actief staan. De afstanden liggen meestal tussen de 20 en 30 km.

In Tienen heb ik een trainingsparcourtje van rond de 20 à 35 km.

Tot wederhoren!

Sven
Saar
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 23 aug 2004 22:07

Bericht door Saar »

Hey!

Woon ook omgeving Tienen...Goetsenhoven meer bepaald?
Welk trainingsparcourske doe jij dan wel?
Gebruikersavatar
madskatingcow
Mountainbiker
Berichten: 5024
Lid geworden op: za 31 jul 2004 12:27
Rijdt met: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Bericht door madskatingcow »

Aha, lol. Nog bikers uit Tienen se :wink:

Rijd je misschien vaak de mountainbikeroute die vertrekt aan De Kluis in Hoegaarden of eerder de omliggende veldwegen Willebringen - Oorbeek etc ?

Groetjes!
Gebruikersavatar
ct
Mountainbiker
Berichten: 47
Lid geworden op: di 23 mei 2006 11:39
Rijdt met: CUBE AMS Comp 2009
Contacteer:

Ook uit Tienen en op zoek naar tof parcour

Bericht door ct »

Hey Bikers, ikzelf ben ook een beginnende biker. Rijd momenteel zo'n twee keer per week 12-15 km. Eigenlijk rij ik maar op het goede geluk waarbij ik van veldweg overschakel op de weg enz... een echt parcour ken ik niet in tienen dus wordt het een beetje saai op den duur. het zou tof zijn indien iemand er ééntje kent van zo'n 15-20 km om te oefenen. Greets Christophe
Paulus
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 04 okt 2004 17:55

mountainbike in de streek van tienen

Bericht door Paulus »

hey,

eindelijk nog eens reactie in deze topic. Ik heb eigenlijk 2 parcourtjes in Tienen eentje in de richting Bunsbeek-Hoeleden-Oplinter. En eentje in de richting van Vissenaeken-Boutersem-Lovenjoel.

Als je eens een tochtje wil maken kan je me mailen via sven.paulus@pandora.be.

tot binnenkort misschien!
Gebruikersavatar
madskatingcow
Mountainbiker
Berichten: 5024
Lid geworden op: za 31 jul 2004 12:27
Rijdt met: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Bericht door madskatingcow »

Allez, dan passeerde aan mijn deur (Vissenaken) :-D 8)
Paulus
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 04 okt 2004 17:55

Bericht door Paulus »

Dat zou best kunnen dat ik voor u deur passeer. Vanuit Vissenaken heb je eigenlijk al een uitstekend vertrekpunt om een mooi tochtje te maken. Er ligt zelfs ergens een stevige kuitenbijter in Vissenaken. Heel leuk om te doen, eerst een stevige afdaling en een goeie aanloop terug naar boven met op het einde een kort stukje labeur.
Gebruikersavatar
ct
Mountainbiker
Berichten: 47
Lid geworden op: di 23 mei 2006 11:39
Rijdt met: CUBE AMS Comp 2009
Contacteer:

Re: mountainbike in de streek van tienen

Bericht door ct »

Paulus schreef:hey,

eindelijk nog eens reactie in deze topic. Ik heb eigenlijk 2 parcourtjes in Tienen eentje in de richting Bunsbeek-Hoeleden-Oplinter. En eentje in de richting van Vissenaeken-Boutersem-Lovenjoel.

Als je eens een tochtje wil maken kan je me mailen via sven.paulus@pandora.be.

tot binnenkort misschien!
Tof, eindelijk iemand van de streek. Ikzelf ben nog in een beginstadion maar ik heb wel de smaak te pakken en zie het wel zitten om iets meer te doen. Heb je deze parcourtjes op kaart of zo? Anders stuur ik je wel een mailtje en spreken we eens af om het samen te rijden. als ik kan olgen ;-) mail: ctesseur@hotmail.com
Gebruikersavatar
ct
Mountainbiker
Berichten: 47
Lid geworden op: di 23 mei 2006 11:39
Rijdt met: CUBE AMS Comp 2009
Contacteer:

Tourke 18 km

Bericht door ct »

Ben gisteren avond met mijn neefke gaan rijden. Tourke van 18 km. Vertrokken in Tienen, Vissenaken, Breisem, Kumtich, Oorbeek, Hoksem, en zo terug naar Tienen. 1/4 weg rest off road. Eerste keer dat we deze doen maar is heel tof met veel afwisseling en een paar kuitenbijters. Weet iemand of er een programma bestaat op de pc waar je routes kunt uittekenen? (op een bestaand kaart uiteraard) CT
Hans B
Mountainbiker
Berichten: 294
Lid geworden op: za 13 nov 2004 20:34
Rijdt met: Tomac Automatic 120

Bericht door Hans B »

Je kan routes uittekenen op de digitale kaarten v/h NGI.

Hans
Plaats reactie