bikepartner langdorp aarschot

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
ciffe
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 06 apr 2011 11:29
Rijdt met: specialized camber 2011

bikepartner langdorp aarschot

Bericht door ciffe »

[Hallo ik ben een hobbybiker van aarschot (langdorp)sinds een half jaar bezig , ik probeer 2 tot 3 keer de week de ziel uit men lijf te trappen en af en toe een toertochtje mee te pikken. meestal ben ik alleen dus iemand uit de streek die een ook een bikepartner zoekt laat maar iets weten.
Ik ben 34 m en ga vooral voor fun conditie natuur ...
grtz.. 8)
Gebruikersavatar
Mc Mudface
Mountainbiker
Berichten: 103
Lid geworden op: di 25 mei 2010 13:39
Rijdt met: MTB:Cl!mb, Citybike: Granville

Bericht door Mc Mudface »

Ge moogt altijd een PM sturen voor ergens te rijden, ik ben 25 en van Aarschot. Vanaf de 19de april ben ik terug thuis.
ciffe
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 06 apr 2011 11:29
Rijdt met: specialized camber 2011

Bericht door ciffe »

ok wat bedoel je met pm [waarschijnlijk domme vraag)
Gebruikersavatar
Mc Mudface
Mountainbiker
Berichten: 103
Lid geworden op: di 25 mei 2010 13:39
Rijdt met: MTB:Cl!mb, Citybike: Granville

Bericht door Mc Mudface »

Personal message (PM) of persoonlijk bericht (PB). Hieronder dus op pb klikken en via het forum een mailtje versturen, dan krijg ik dat automatisch in mijne mailbox.
-JP-
Mountainbiker
Berichten: 450
Lid geworden op: vr 19 dec 2008 17:54
Rijdt met: Radon Black Sin 2015/Moozes Boreas 2011

Bericht door -JP- »

Ik (35) ben ook van de streek (Wolfsdonk). Laat maar weten als je eens ergens eens snipperdag heb, of 's avonds wat tijd over.
oudje
Mountainbiker
Berichten: 50
Lid geworden op: zo 12 jul 2009 17:27
Rijdt met: trek

Bericht door oudje »

misschien kunnen jullie eens contact opnemen met mtb club de forestbikers uit langdorp
hakkezxr
Mountainbiker
Berichten: 28
Lid geworden op: vr 04 sep 2009 08:22
Rijdt met: scott reflex 10

Re: bikepartner langdorp aarschot

Bericht door hakkezxr »

als ge wilt kunde dezen avond meerijde, ik vertrek rond half 9, je kan me altijd bereiken op 0495/25 24 98
Fonske-72
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: zo 25 jun 2017 20:47

Re: bikepartner langdorp aarschot

Bericht door Fonske-72 »

Iemand een tip of zelf lid van een leuk gezellig fietsclubje regio Aarschot? Geen wedstrijden.
Of mensen die iemand zoeken om samen te rijden, zowel mtb als gravel/weg.
Ben zelf 47 jaar jong en nog in form :wink:
Gebruikersavatar
madskatingcow
Mountainbiker
Berichten: 5029
Lid geworden op: za 31 jul 2004 12:27
Rijdt met: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Re: bikepartner langdorp aarschot

Bericht door madskatingcow »

Iedereen welkom om met ons een ritje mee te rijden Tornado Bikers. We rijden zowel binnen- als buitenland, zomer als winter, toertocht / marathon of GPS rit. In de winter zoeken we meer de drogere ondergrond op van Baal / Dessel / Mol, etc.
Afspreken doen we aan de start, vandaar dat we leden hebben van overal. Tijd / klassement is van geen belang, als we de rit maar gedaan hebben.
Via onze kalender (wekelijks door de leden via ons forum opgesteld) heb je een overzicht wat we zoal gereden hebben.
Gebruikersavatar
Thomas Van Gorp
Mountainbiker
Berichten: 50
Lid geworden op: zo 18 mar 2007 21:57
Rijdt met: Kona unit en Rocky mountain vertex

Re: bikepartner langdorp aarschot

Bericht door Thomas Van Gorp »

Ben zelf van Langdorp en ondertussen een jaar of 4-5 lid van de Goorbikers. Wij hebben een afwisselend programma (de groep rijdt meestal 40-50km tegen gezapig tempo, ikzelf probeer in de mooie maanden op een sportief tempo toertochten, marathons en meerdaagse ritten te rijden). Indien je eens graag afspreekt stuur je maar een privé berichtje!

Groetjes!
Plaats reactie