Transalp 2005

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
anja
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: vr 19 apr 2002 02:00
Rijdt met: cannondale scalpel ; merida carbon race ; merida cyclocross

Transalp 2005

Bericht door anja »

Graag zou ik volgend jaar deelnemen aan de transalp. Vandaar dat ik op zoek ben naar een bikepartner, voorkeur vrouwelijke bikepartner. Deze meerdaagse wordt in teamverband gereden en daarom zoek ik iemand die dit ook wil beleven.
Ben jij ook geinteresseerd of ken je iemand ?
Gebruikersavatar
cateye
Mountainbiker
Berichten: 245
Lid geworden op: ma 03 nov 2003 20:39
Rijdt met: orbea occam 29er, orbea alma 29er
Contacteer:

Bericht door cateye »

Hallo Anja,

Ik ben wel geinteresseerd !
Gewoon uitrijden is voor mij voldoende, tijden en klassement interesseren
me niet
Gewoon genieten waar het kan en binnnen de limiettijden blijven
Maar ja je zoek waarschijnlijk een vrouwelijke partner, een vriend van mij
zou ook wel willen in 2005 of 2006, mij het lijkt me toch nodig dat er iemand kan meegaan met een mobilhome

Groetjes

Ivan
Musti
Mountainbiker
Berichten: 98
Lid geworden op: do 23 jan 2003 16:49

Bericht door Musti »

wil het ooit wel s proberen, maar denk dat ik ondanks het feit dat ik al paar jaar meerij aan toertochten en paar minder zware dagmarathons, het een beetje te hoog gegrepen is.
Gebruikersavatar
Saturnuske
Mountainbiker
Berichten: 76
Lid geworden op: di 11 nov 2003 21:49

Re: Transalp 2005

Bericht door Saturnuske »

anja schreef:Graag zou ik volgend jaar deelnemen aan de transalp. Vandaar dat ik op zoek ben naar een bikepartner, voorkeur vrouwelijke bikepartner. Deze meerdaagse wordt in teamverband gereden en daarom zoek ik iemand die dit ook wil beleven.
Ben jij ook geinteresseerd of ken je iemand ?
Ik ben wel geinteresseerd om aan de transalp deel te nemen. Kun je me eens vertellen wat uw fietservaring is. En wat je allemaal doet voor traing daarvoor?
Plaats reactie