teralfene

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Gebruikersavatar
ceeninck
Mountainbiker
Berichten: 26
Lid geworden op: di 03 nov 2009 22:33
Rijdt met: bulls : copperhead 3

teralfene

Bericht door ceeninck »

Hoi
Ik ben nog maar een beginneling maar zoek een bike partner om te gaan toeren in de streek van teralfene en affligem. Ben nog maar net verhuist van aalst naar teralfene dus ik weet daar nog niks zijn van gezellige padjes. Ik kan gaan rijden zaterdag en of zondag in de ochtend. Interesse , laat me dan iets weten.

greetz
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

Ge woont in elk geval in een goei streek met bikemogelijkheden, toch als ge graag klimt :lol: .
Ik ben zelf van Erembodegem maar rij meestal richting Affligem, Ternat en etc. Als ge door gaat tot aan de het Bellekouter Complex dan kan je daar starten met de Bloso van Affligem, is een 28 km lang met mooie stukjes tussen en natuurlijk wat op en af.
Eind deze week vertrek ik op verlof maar eens terug spreken we es af voor een schoon ritje. Als ge een GPS moest hebben stuur ik u wel een route door anders.

MaC'Red 8)
Gebruikersavatar
MC Tim
Mountainbiker
Berichten: 2525
Lid geworden op: za 23 mei 2009 17:31
Rijdt met: Speci-lover :-D
Contacteer:

Bericht door MC Tim »

MaC'Red schreef:Ge woont in elk geval in een goei streek met bikemogelijkheden, toch als ge graag klimt :lol: .
Ik ben zelf van Erembodegem maar rij meestal richting Affligem, Ternat en etc. Als ge door gaat tot aan de het Bellekouter Complex dan kan je daar starten met de Bloso van Affligem, is een 28 km lang met mooie stukjes tussen en natuurlijk wat op en af.
Eind deze week vertrek ik op verlof maar eens terug spreken we es af voor een schoon ritje. Als ge een GPS moest hebben stuur ik u wel een route door anders.

MaC'Red 8)
+1 : als je eens zin hebt om eens te gaan rijden, geef maar seintje.
Ik ben zelf van Aalst. Als je zelf van Aalst komt, dan zal je de buurt toch al wat kennen. Ik ga vanuit Aalst alle kanten uit.
De Bloso van Affligem is idd een goed uitgangspunt.
vivkemobiel
Mountainbiker
Berichten: 471
Lid geworden op: di 10 jul 2007 18:25
Rijdt met: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)

Re: teralfene

Bericht door vivkemobiel »

ceeninck schreef:Hoi
Ik ben nog maar een beginneling maar zoek een bike partner om te gaan toeren in de streek van teralfene en affligem. Ben nog maar net verhuist van aalst naar teralfene dus ik weet daar nog niks zijn van gezellige padjes. Ik kan gaan rijden zaterdag en of zondag in de ochtend. Interesse , laat me dan iets weten.

greetz
Hallo, ik ben ook van Teralfene en we rijden dikwijls met een groepje forummensen. Ben ook al 3 weken geleden gestart met mijn mountainbikeseizoen. Normaal zal ik elk weekend een tocht rijden zodat we gerust eens kunnen afspreken of je kan ook met ons groepje meerijden. Hoe meer zielen hoe meer vreugde.
Zors
Mountainbiker
Berichten: 91
Lid geworden op: wo 09 sep 2009 10:10
Rijdt met: Felt Q720 2009

Bericht door Zors »

Hier ook nog ene van Erembodegem. Ik ben ook nog maar een beginner, maar rij wel regelmatig de Affligemroute.
'k zie 't ook wel zitten om eens af te spreken op een zondagochtend :-)
Gebruikersavatar
Streets
Mountainbiker
Berichten: 3275
Lid geworden op: ma 20 sep 2004 16:25
Rijdt met: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
Contacteer:

Bericht door Streets »

er zijn ook wat mtb ploegen in de buurt
dan is er meer kans om volk tegen te komen om samen te rijden.

- de zwette mannen in Aalst
- De slokkers in Wieze (die hebben dit weekend hun TT, kan je de sfeer al eens gaan opsnuiven.
- strafinbergaf uit opwijk (www.strafinbergaf.be)
schrijf ook maar 01/05/2011 op in je agenda voor de beste TT in de buurt :oops:

ben ik er dan nog vergeten?

Streets
Gebruikersavatar
MC Tim
Mountainbiker
Berichten: 2525
Lid geworden op: za 23 mei 2009 17:31
Rijdt met: Speci-lover :-D
Contacteer:

Bericht door MC Tim »

Streets schreef:ben ik er dan nog vergeten?
Yep, de MC's (Mountain Challengers) uit Aalst/Erembodegem/G'bergen/... eigenlijk van alle kanten eigenlijk ;-)
kimba
Mountainbiker
Berichten: 161
Lid geworden op: ma 19 jul 2010 07:07
Rijdt met: Trek 6700 disc 2010

Bericht door kimba »

Ook van Aalst, nog maar net met mtb begonnen, dus voorlopig vooral verhard om conditie op te doen, maar wil zeker af en toe eens mee gaan rijden
Geert BMC
Mountainbiker
Berichten: 24
Lid geworden op: vr 22 jul 2016 09:30

Re: teralfene

Bericht door Geert BMC »

Zijn er nog mensen op dit forum die afspreken om in de regio Essene, Teralfene, Ternat te fietsen?
Gebruikersavatar
NielsVV
Mountainbiker
Berichten: 179
Lid geworden op: ma 04 aug 2008 07:10
Rijdt met: Nicolai Helius TB'Pinion

Re: teralfene

Bericht door NielsVV »

Geert BMC schreef:Zijn er nog mensen op dit forum die afspreken om in de regio Essene, Teralfene, Ternat te fietsen?
Geert, kijk eens op onderstaande fb groep

MTV Teralfene
Plaats reactie