teralfene

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Sunreezer
Mountainbiker
Berichten: 161
Lid geworden op: zo 20 mei 2007 15:52
Rijdt met: Orbea Alma Carbon

Re: teralfene

Bericht door Sunreezer »

Ik woon in Liedekerke en ga regelmatig rijden in de regio. Ben trouwens ook op zoek naar een bikepartner want al mijn vrienden rijden liever op de weg 8)
THEN4Y
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: di 12 jul 2016 08:57
Rijdt met: Orbea Alma M30

Re: teralfene

Bericht door THEN4Y »

Sunreezer schreef:Ik woon in Liedekerke en ga regelmatig rijden in de regio. Ben trouwens ook op zoek naar een bikepartner want al mijn vrienden rijden liever op de weg 8)

Ben zelf van Denderhoutem. Hit me up for some biking!
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: teralfene

Bericht door Free_ltd »

Sunreezer schreef:Ik woon in Liedekerke en ga regelmatig rijden in de regio. Ben trouwens ook op zoek naar een bikepartner want al mijn vrienden rijden liever op de weg 8)
Dat zijn dan geen echte vrienden :P
Sunreezer
Mountainbiker
Berichten: 161
Lid geworden op: zo 20 mei 2007 15:52
Rijdt met: Orbea Alma Carbon

Re: teralfene

Bericht door Sunreezer »

Rijden jullie enkel in de buurt of ook TT's op verplaatsing?

Zondag ga ik bij goed weer gaan rijden in Brakel. Ik ben te vinden via: https://www.strava.com/athletes/2054368" onclick="window.open(this.href);return false;
xcthierry
Mountainbiker
Berichten: 25
Lid geworden op: vr 04 sep 2015 14:51
Rijdt met: Cube elite c 68 sl teamline

Re: teralfene

Bericht door xcthierry »

THEN4Y schreef:
Sunreezer schreef:Ik woon in Liedekerke en ga regelmatig rijden in de regio. Ben trouwens ook op zoek naar een bikepartner want al mijn vrienden rijden liever op de weg 8)

Ben zelf van Denderhoutem. Hit me up for some biking!

Ben ook van denderhoutem (o)
tommeert
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: do 11 aug 2016 11:42

Re: teralfene

Bericht door tommeert »

Ook afkomstig uit Denderhoutem, wel momenteel wonende in Aalst.

Ben recent begonnen met MTB en 't zou fijn zijn om inderdaad met een aantal mensen samen te fietsen. Hier hetzelfde probleem ](*,) : vrienden blijven ook op de weg rijden in plaats van in 't veld :-).

Laat maar weten indien er iemand geïnteresseerd is!
Geert BMC
Mountainbiker
Berichten: 24
Lid geworden op: vr 22 jul 2016 09:30

Re: teralfene

Bericht door Geert BMC »

Sunreezer schreef:Ik woon in Liedekerke en ga regelmatig rijden in de regio. Ben trouwens ook op zoek naar een bikepartner want al mijn vrienden rijden liever op de weg 8)
Ik ben van Essene en rij ook vaak alleen hier in de buurt. Dus mss eens afspreken. Ik ben wel geene rappe :-)
Razor
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: zo 19 nov 2006 16:20
Rijdt met: Bianchi Doss

Re: teralfene

Bericht door Razor »

Vanavond zijn wij met een groepje te vinden op de nieuwe mtb route van Affligem.
We vertrekken thuis bij iemand in het zegershof omstreeks 17u30. Vandaar via de route naar de start dus zullen daar zijn rond +-18u. Dan rijden we de route volledig en sluiten af in het speelbosje van de wielerschool.
Ward81
Mountainbiker
Berichten: 90
Lid geworden op: ma 05 nov 2012 21:48
Rijdt met: Stumpy, ne zwarten

Re: teralfene

Bericht door Ward81 »

Iemand zin om morgenvroeg 9.30-10.00 een toerke te doen?
Gebruikersavatar
kingskawn
Mountainbiker
Berichten: 52
Lid geworden op: wo 20 jun 2007 11:17
Rijdt met: Haibike Q RX 2009

Re: teralfene

Bericht door kingskawn »

Deze post is al 7j oud maar ik waag toch mijn kans. Zijn er nog mensen die goesting hebben om een toerke te doen, af en toe? 'k Ben van Lombeek dus juist naar de Bellekouter en regio Liedekerke, Affligem, Teralfene.
Ik wil mijn oude bike nog eens mishandelen :bounce:
Plaats reactie