Bikepartner gezocht regio Kasterlee (Beginner)

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Jeroen Engeler
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 01 sep 2010 00:51
Rijdt met: Bulls Bushmaster 2 HS33

Bikepartner gezocht regio Kasterlee (Beginner)

Bericht door Jeroen Engeler »

Hallo,

M'n naam is Jeroen, 20 jaar en woon in Kasterlee.
Ben net pas begonnen met mountainbiken. Qua conditie valt het nog wel redelijk goed mee, maar de techniek van het rijden zit nog op een héél laag niveau :)

Het zou leuk zijn af en toe eens te kunnen meerijden met ander volk uit de omstreken. Zo leer ik de omgeving/andere mensen kennen en krik ik m'n niveau misschien nog eens wat op! Leeftijd, man/vrouw,... speelt allemaal geen rol, zolang ik maar een beetje kan volgen :)

Ik zal voornamelijk in het weekend rijden, aangezien ik door de week op kot zit, tenzij het hoger onderwijs vakantie heeft uiteraard!

Vriendelijke groeten,

Jeroen
DVH
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 21 mei 2010 21:57
Rijdt met: cube reaction 2009

bikepartner

Bericht door DVH »

hallo ben mtber uit kasterlee lindenlaan heb momenteel pols gebroken maar eind oktober normaal terug fit ben 20 maanden aan het mtb wil wel samen rijden normaal tt in weekends heb ook al mtb marathons gedaan aanrader perfect haalbaar na wat training by the way ben 34jaar jong :-)
Gebruikersavatar
fucalot
Mountainbiker
Berichten: 313
Lid geworden op: za 23 feb 2008 19:29
Rijdt met: 2 chinezen (blacky & roadblacky),salsa horsethief, niner bsb rdo

Bericht door fucalot »

Hey, wij zijn enkele maanden bezig in Beerse en omstreken. Morgen doen we een eerste toertocht in Oostmalle. Wij zijn met een vaste groep van 4 , 8 maximum. Wij rijden elke zondagvoormiddag en 1x in de week. Extra volk is altijd welkom.
paflov
Mountainbiker
Berichten: 142
Lid geworden op: di 14 nov 2006 21:23
Rijdt met: x-trail

Bericht door paflov »

hey Fucalot,

wanneer rijden jullie deze week?

groet,
Steven
Gebruikersavatar
fucalot
Mountainbiker
Berichten: 313
Lid geworden op: za 23 feb 2008 19:29
Rijdt met: 2 chinezen (blacky & roadblacky),salsa horsethief, niner bsb rdo

Bericht door fucalot »

Donderdagmiddag vertrek rond 14u in Turnhout, waarschijnlijk richting Lilse Bergen(mooi vernieuwde singletracks) en zondag is nog een klein vraagteken (Beerse kermis). Er is, dacht ik, een toertocht in Tielen die waarschijnlijk Lichtaart wel passeert dus da's een grote kanshebber. Vertrekken doen we normaal rond 8u30 voor een rit rond de 40km. Stuur me maar een mailtje, houd ik je op de hoogte.
b_van_looy(at)hotmail.com
barre151
Mountainbiker
Berichten: 41
Lid geworden op: di 17 nov 2009 09:46
Rijdt met: trek 8500

Bericht door barre151 »

wij zijn een club uit herentals wtc vossenberg als je interesse hebt om eens mee te rijden om te proberen mag je ons altijd contacteren op de site vind je meer over ons clubke
Gebruikersavatar
van slijk
Mountainbiker
Berichten: 113
Lid geworden op: vr 03 dec 2004 07:42

Bericht door van slijk »

:wink: www.wtcvossenberg.be altijd eens welkom om mee te rijden . =D>
viking
Mountainbiker
Berichten: 155
Lid geworden op: ma 27 feb 2006 21:39
Rijdt met: Orbea

Bericht door viking »

http://www.mtbtdejachthoorn.be/

Club uit Lichtaart geen wielertoeristen alleen MTB
Altijd welkom.
Zie onze WWW
Gebruikersavatar
FORZA GERT
Mountainbiker
Berichten: 30
Lid geworden op: do 02 mei 2002 02:00
Rijdt met: Specialized Stumpjumper s-works carbon

biken omgeving kasterlee

Bericht door FORZA GERT »

Hoi,
Ik ben een biker die reeds een hele tijd niet veel meer gefietst heeft, maar ik wil de draad terug oppakken. Als je zin hebt om een keer een toerke te doen, laat je maar iets weten. Met 2 , of meer , is altijd toffer dan alleen :P
PS ik ben van turnhout
cliffvl
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: za 07 mei 2011 13:48
Rijdt met: Merida Matts HFS 3000

Bericht door cliffvl »

Hoi Jeroen,

Ik weet niet ofdat je al iemand gevonden hebt maar ik wil wel eens mee gaan rijden. Ik ben zelf ook op zoek naar bikepartner. Ik ben zelf trouwens van Lichtaart en ben 23jaar.
Ik ben ongeveer 2 jaar bezig met MTB en ik vind het echt geweldig. Ik heb altijd met een maat van Poederlee gereden maar omdat hij met zijn bouw bezig is, heeft hij niet meer zo veel tijd.

Dus als je nog iemand zoekt dan laat je maar iets weten...

Groetjes,

Cliff
Plaats reactie