Van waar zijn jullie?

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Gebruikersavatar
Shrek
Mountainbiker
Berichten: 118
Lid geworden op: ma 02 dec 2002 00:43
Rijdt met: Thompson Zeus

Bericht door Shrek »

Booischot, deelgemeente van heist op den Berg of "op den Hoop" zoals Jef het zo mooi zegt. 8)
Gebruikersavatar
Black Phantom
Mountainbiker
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 12 aug 2002 02:00
Rijdt met: Trek 4700
Contacteer:

Bericht door Black Phantom »

Shrek schreef:idd, Is dat u bekend???
A little bit. Ik ben daar al eens een paar keer komen volleyballen. Ik ben ingeweken Nijlenaar en heb het oerlelijke dialect hier al een beetje geleerd. Vandaar dat ik wist dat ze "Booischot" hier als "Buschot" uit hun keel wringen. (net zoals Heurthout, Hértals, Gésha, Puijel, Hést, Balder ....) :lol:
levensgenieter
Mountainbiker
Berichten: 352
Lid geworden op: ma 16 dec 2002 19:54
Rijdt met: thompson trial

Bericht door levensgenieter »

Gert schreef:Ik zou graag weten met wie ik hier allemaal te doen heb! Ik ben van Retie uit de provincie antwerpen. Van waar komen jullie?
Yow ben hier nieuw en ben ook uit wvl. Meerbepaald uit Wielsbeke. k Weet nog nie goe oe dat marcheerd maar k zal wel rap leren . See you...
VdB
Mountainbiker
Berichten: 46
Lid geworden op: ma 23 sep 2002 02:00
Rijdt met: Specialized Stumpjumper M2; Stevens Twinpower

Bericht door VdB »

Yow Gert, ben ook van Wielsbeke. Ben je al lang bezig met MTB?
levensgenieter
Mountainbiker
Berichten: 352
Lid geworden op: ma 16 dec 2002 19:54
Rijdt met: thompson trial

Bericht door levensgenieter »

Jfk is er recht op,t is inderdaad ik die van Wielsbeke ben. Ik doe al een kleine tien jaar aan mountainbike. Vroeger wat compititie gedaan, nu puur recreatief alhoewel dat ik nu ook nog wel eens in het rood zou durven gaan. Greetz...
Laatst gewijzigd door levensgenieter op di 17 dec 2002 17:34, 1 keer totaal gewijzigd.
gotcha
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 27 nov 2002 21:14
Rijdt met: B1 Stelis / Deore LX
Contacteer:

Bericht door gotcha »

Hey,

Ik kom uit zwijnaarde (tegen Gent) en word dit jaar 30

Greetz
Gebruikersavatar
RacScott
Mountainbiker
Berichten: 138
Lid geworden op: za 06 jul 2002 02:00
Rijdt met: Scott Comp Racing
Contacteer:

Bericht door RacScott »

Ikke ook maar opbiechten, ben bijna 35jaar en kom uirt Berendrecht (A'pen). Ik ga dus veel fietsen in Zandvliet, Stabroek, Hoogerheide(NL), Ossendrecht(NL) ,Putte(B+NL) geen vaste routes maar vele kilometers MTB-plezier.
In de zomer regelmatig in de Ardennen (Aywaille, Remouchamps, Harze, Trois-Ponts,enz..) Ouders hebben caravan in Remouchamps dus steeds weekend overnachten (gratis).
Gebruikersavatar
sven
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: vr 10 jan 2003 20:33
Rijdt met: Scott G-zero FX1

Bericht door sven »

ikke ben van Haaltert naast Aalst(leve carnaval!!!) en ik ben 19 jaar.Ik ben al 2 jaar bezig met biken en in de zomer met de koersfiets maar komende zomer breng ik op mijn MTB door.
Gebruikersavatar
Jakke
Mountainbiker
Berichten: 330
Lid geworden op: zo 17 nov 2002 16:48
Rijdt met: http://www.youtube.com/watch?v=953PkxFNiko&ob=av2n

Bericht door Jakke »

Dingo schreef:ik ben van Koersel, tegen Beringen

Dan zijn we ongeveer van het zelfde dorp ,ben van Stal. :P :P :P

Er zijn twee vaste routes in de buurt ; Leopoldsburg (van de militairen maar vrij te berijden) en De Meyland Mountainbike Route (Bloso) en voor de rest woon ik tegen het militair domein aan dus..... .
Gebruikersavatar
Tommie
Mountainbiker
Berichten: 115
Lid geworden op: do 16 jan 2003 21:31
Rijdt met: MTB: Radon Full XT 2008, Cannondale F 600, Giant. RACE: Giant TRC Team, minerva

Bericht door Tommie »

Gert schreef:Ik zou graag weten met wie ik hier allemaal te doen heb! Ik ben van Retie uit de provincie antwerpen. Van waar komen jullie?
Ben van Vlaams-Brabant. Aarschot (langdorp). Nog bikers van Langdorp??
Plaats reactie