bikepartner gezocht rond tessenderlo

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Gebruikersavatar
Dieter ex Mx-er
Mountainbiker
Berichten: 649
Lid geworden op: za 12 mei 2007 07:08
Rijdt met: Cube AMS 100

Re: bikepartner gezocht rond tessenderlo

Bericht door Dieter ex Mx-er »

BlijDatIkGlij schreef:Ik ben van Beverlo en fiets geregeld eens naar de kepkensberg en de bosjes van Ham. 25 is wel geen haalbare kaart voor mij, 22 als het niet te technisch is nog net. Zondags rij ik wel meestal TT's tenzij het te ver is. Als je eens samen wil rijden geef je maar een seintje, avondritten in het donker doe ik ook graag maar dan sla ik de "enduro" toestanden over voor minder gevaarlijke paden. (ben dan ook al 39 :) )
Ik van Koersel en al bijna 43 ;-)
avs van 13/u is nog haalbaar wel op en rond de terril :-D
Voor de rest ken ik hier nog niet echt mijn weg 18mnd terug verhuisd vanuit de vlaanders
BlijDatIkGlij
Mountainbiker
Berichten: 74
Lid geworden op: za 26 apr 2014 10:13

Re: bikepartner gezocht rond tessenderlo

Bericht door BlijDatIkGlij »

13 gemiddeld rond de terril verschiet ik niet van.
In die speeltuin, die dan ook nog wat hoogtemeters voorschotelt, zal ik daar ook wel ergens rond zitten.
Dankzij het zomeruur en het droge weer van de afgelopen weken, zit de terril opnieuw geregeld in mijn ritten.
barttoerist
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 02 apr 2017 14:14

Re: bikepartner gezocht rond tessenderlo

Bericht door barttoerist »

Faktory1984 schreef:Ik rij ook regelmatig alleen, door de week en in het weekend. Ben van Tessenderlo, ken mijn weg hier zeer goed dus als ge eens wilt rijden laat maar iets weten.

hoy ik wil zeker eens meerijden dit is men mail adres bart_1_@hotmail.com" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie