bikepartner gezocht rond tessenderlo

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Gebruikersavatar
gunther89
Mountainbiker
Berichten: 11
Lid geworden op: wo 08 jul 2009 20:27
Rijdt met: Chaos-Carbon

bikepartner gezocht rond tessenderlo

Bericht door gunther89 »

Hallo,
ik ben van Tessenderlo, en zoek nog volk om te gaan biken, want met een groep biken is een vele leukere sfeer dan alleen.
ik probeer elk weekend een toertocht te doen, maar wil door de week soms ook gaan rijden.
ik rijd vooral op de kepkensberg in genebos-ham, en in gerhagen.
ik rijd een gemiddeld tempo tussen de 20 en 25 km/h.
iemand interesse, laat het me zeker weten.
grtz Gunther
Gebruikersavatar
BASSMAN
Mountainbiker
Berichten: 2741
Lid geworden op: do 18 okt 2007 22:33
Rijdt met: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17
Contacteer:

Re: bikepartner gezocht rond tessenderlo

Bericht door BASSMAN »

gunther89 schreef:Hallo,
ik ben van Tessenderlo, en zoek nog volk om te gaan biken, want met een groep biken is een vele leukere sfeer dan alleen.
ik probeer elk weekend een toertocht te doen, maar wil door de week soms ook gaan rijden.
ik rijd vooral op de kepkensberg in genebos-ham, en in gerhagen.
ik rijd een gemiddeld tempo tussen de 20 en 25 km/h.
iemand interesse, laat het me zeker weten.
grtz Gunther
Aan die snelheid zult ge er niet veel vinden die met u mee willen gaan.
Scottusa
Mountainbiker
Berichten: 111
Lid geworden op: ma 16 feb 2009 21:48
Rijdt met: scott

Bericht door Scottusa »

Ik ben vorige week geopereert aan men knie en als dat achter de rug is wil ik zeker wel is gaan rijden want ik train ook in gerhagen en omgeving van averbode , diest , schaffen ken ik men weg ook wel :-)

grtz
Supernaut
Mountainbiker
Berichten: 840
Lid geworden op: do 21 okt 2004 15:46

Re: bikepartner gezocht rond tessenderlo

Bericht door Supernaut »

BASSMAN schreef:
gunther89 schreef:Hallo,
ik ben van Tessenderlo, en zoek nog volk om te gaan biken, want met een groep biken is een vele leukere sfeer dan alleen.
ik probeer elk weekend een toertocht te doen, maar wil door de week soms ook gaan rijden.
ik rijd vooral op de kepkensberg in genebos-ham, en in gerhagen.
ik rijd een gemiddeld tempo tussen de 20 en 25 km/h.
iemand interesse, laat het me zeker weten.
grtz Gunther
Aan die snelheid zult ge er niet veel vinden die met u mee willen gaan.
Da forum stikt hier toch van gasten die wekelijks 25 avs hebben .
Alé als ik hun verhalen mag geloven . :wink:
Gebruikersavatar
looike
Mountainbiker
Berichten: 146
Lid geworden op: zo 23 nov 2008 13:26
Rijdt met: Merida big nine lite 3000

Bericht door looike »

je kan misschien eens met ons meerijden, wij zijn een mtb club van deurne - diest (bikefun) en we rijden elke zondag een toertocht.
je hoeft je daarom niet aan te sluiten ofzo maar gewoon eens meerijden. in onze club rijden leden van 16 jaar tot 55 jaar.
normaal rijden we de eerste 5 km tegen een rustig tempo en daarna is het ieder voor zich. ieder voor zich is veel gezegd maar dan ontstaat er een groepje of 4. je zal je groep zo wel vinden waar je dan mee kan. we vertrekken altijd om 8.30h a 8.40h aan de start. deze zondag rijden we in stal en volgend weekend in linkhout je ziet maar of stuur en pb zodat we eens iets kunnen afspreken.
kever69
Mountainbiker
Berichten: 119
Lid geworden op: di 06 jan 2009 21:27
Rijdt met: Trek Superfly 9.8 2014 Stevens Mobster XL 2016

Bericht door kever69 »

Ik ben van Veerle en ik ken wel enkele paadjes in Gerhagen van toertochten, maar ik wil wel eens mee rijden dan zal ik wel eens ergens anders komen waar ik het nog niet ken denk. Laat maar iet weten.
Scottusa
Mountainbiker
Berichten: 111
Lid geworden op: ma 16 feb 2009 21:48
Rijdt met: scott

Bericht door Scottusa »

@ kever 69

ik kom uit zelfde dorp en zou normaal moeten kunnen volgende week .
stuur maar pb en als ik kan wil ik wel mee gan rije , opt gemakske e ;-)
barttoerist
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 02 apr 2017 14:14

Re: bikepartner gezocht rond tessenderlo

Bericht door barttoerist »

hallo ben bart 29j en ben beginnede montainbiker graag wil ik in weekend gaan rijden en ben opzoek naar iemand die graag wil meerijden je laat maar iets weten mvg bart
BlijDatIkGlij
Mountainbiker
Berichten: 74
Lid geworden op: za 26 apr 2014 10:13

Re: bikepartner gezocht rond tessenderlo

Bericht door BlijDatIkGlij »

Ik ben van Beverlo en fiets geregeld eens naar de kepkensberg en de bosjes van Ham. 25 is wel geen haalbare kaart voor mij, 22 als het niet te technisch is nog net. Zondags rij ik wel meestal TT's tenzij het te ver is. Als je eens samen wil rijden geef je maar een seintje, avondritten in het donker doe ik ook graag maar dan sla ik de "enduro" toestanden over voor minder gevaarlijke paden. (ben dan ook al 39 :) )
Faktory1984
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: wo 18 nov 2015 19:37

Re: bikepartner gezocht rond tessenderlo

Bericht door Faktory1984 »

Ik rij ook regelmatig alleen, door de week en in het weekend. Ben van Tessenderlo, ken mijn weg hier zeer goed dus als ge eens wilt rijden laat maar iets weten.
Plaats reactie