Noorderkempen (Lommel-Mol-Leop-Neerpelt-Luyksgestel) - WEEK

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
neilpryde
Mountainbiker
Berichten: 27
Lid geworden op: ma 08 sep 2008 14:07
Rijdt met: Merida Matts TFS 900 Magura

Noorderkempen (Lommel-Mol-Leop-Neerpelt-Luyksgestel) - WEEK

Bericht door neilpryde »

Ik ben 30 jaar en woon in Lommel (Hees).

Ik heb zeer onregelmatige uren en ben dan ook soms thuis als de meeste moeten gaan werken en moet dus ook vrij vaak in de weekends werken. Soms ben ik 's ochtends thuis, soms 's middags, soms ganse dag en dan weer eens 3 dagen totaal niet... Zo ben ik deze week maandag, woensdag en vrijdagochtend gaan fietsen.

Ik heb mijn mtb nu 2 jaar, maar door omstandigheden (geboorte, knieproblemen, etc) ben ik pas terug beginnen fietsen vanaf begin september. Ik windsurf wel al 20 jaar en heb dus wel een beetje conditie kunnen opbouwen.

Om je een idee te geven van mijn niveau: Er staat slechts 500 km op de teller, maar heb deze week 3 maal kunnen fietsen (doel is 1 a 2 keer per week):

MA: Luyksgestel Boscheindroute = 48 km (incl traject van/naar huis)
WO: Leopoldsburg (Rood, geel, rood) = 28 km
VR : Luyksgestel Boscheindroute = 48 km

Ik merk wel dat de conditie aan het verbeteren is en heb vrijdag bvb over die 48 km een gemiddelde snelheid van 20,17 km/u gehaald.

Ik beschik ook over een fietsendrager die ik op de trekhaak kan monteren en die 2 fietsen kan dragen, dus ben niet gebonden aan mijn home-territorium.

Ik fiets graag alleen, maar zou toch ook leuk zijn om eens samen met iemand anders nieuwe routes/vaardigheden te ontdekken. Ik beschouw 40-50 km off-road voor de moment echt wel tot mijn max capaciteit. Daarna gaat mijn snelheid drastisch naar beneden, vrees ik.

Wie woont in de buurt en gaat graag eens in de week fietsen en is tevreden met 2 - 2,5u fietsen aan een tempo tussen 19-21 km/u? Bij genoeg belangstelling, kan ik gerust elke week mijn dagen en uren doorgeven waarop in beschikbaar ben. Wie enkel in het weekend kan mag dit natuurlijk ook doorgeven.

Routes in de buurt die ik zo in mijn gedachten had: Lommel, Leopoldsburg, Dessel, Herentals, Best, Bladel, Drunen, Eersel, Luyksgestel, Overpelt, Mol, Reusel, Valkenswaard, Veldhoven

Alvast bedankt voor de massale reacties :-D
neilpryde
Mountainbiker
Berichten: 27
Lid geworden op: ma 08 sep 2008 14:07
Rijdt met: Merida Matts TFS 900 Magura

Bericht door neilpryde »

Deze week bvb vrij vanaf vandaag (ma 28/09) t.e.m. donderderdag.
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Re: Noorderkempen (Lommel-Mol-Leop-Neerpelt-Luyksgestel) - W

Bericht door kawa »

neilpryde schreef: Routes in de buurt die ik zo in mijn gedachten had: Lommel, Leopoldsburg, Dessel, Herentals, Best, Bladel, Drunen, Eersel, Luyksgestel, Overpelt, Mol, Reusel, Valkenswaard, Veldhoven
Hechtel niet vergeten he.
Deze week zit ik er nogal druk in, maar wil in één van de volgende weken wel eens gidsen in mijn achtertuin.
Ongeveer 35km singletrackplezier.
neilpryde
Mountainbiker
Berichten: 27
Lid geworden op: ma 08 sep 2008 14:07
Rijdt met: Merida Matts TFS 900 Magura

Re: Noorderkempen (Lommel-Mol-Leop-Neerpelt-Luyksgestel) - W

Bericht door neilpryde »

kawa schreef:Hechtel niet vergeten he.
Deze week zit ik er nogal druk in, maar wil in één van de volgende weken wel eens gidsen in mijn achtertuin.
Ongeveer 35km singletrackplezier.
Laat maar iets weten! Ik post hier geregeld mijn vrije momenten.
neilpryde
Mountainbiker
Berichten: 27
Lid geworden op: ma 08 sep 2008 14:07
Rijdt met: Merida Matts TFS 900 Magura

Bericht door neilpryde »

Zondagochtend waarschijnlijk de TT in Mol eens tracken zodat ik die later nog eens kan rijden.
Gebruikersavatar
Joriz
Mountainbiker
Berichten: 600
Lid geworden op: wo 01 sep 2004 21:31
Rijdt met: Trek Fuel Ex9 / Orbea Lanza

Bericht door Joriz »

Kga morgen eens die TT in valkenswaard doen, nog nooit gedaan eigelijk. Mol heb ik nu wel weer gezien voor een tijdje, de laatste maand redelijk wat TT's daar geweest.
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

Donderdag of vrijdag wil ik nog wel es de toer van Hechtel doen? Interesse?
neilpryde
Mountainbiker
Berichten: 27
Lid geworden op: ma 08 sep 2008 14:07
Rijdt met: Merida Matts TFS 900 Magura

Bericht door neilpryde »

Donderdag en vrijdag kan ik de ganse dag vanaf 's ochtends tot 17u00. Vandaag nog eens Luyksgestel gedaan, dus als het niet uitmaakt voor jou, liefst de vrijdag (tenzij de weersomstandigheden beter zijn de donderdag)
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

10u in de voormiddag? Dan zijn we rond twaalf uur uitgefietst.

Vrijdag is goed voor mij.
neilpryde
Mountainbiker
Berichten: 27
Lid geworden op: ma 08 sep 2008 14:07
Rijdt met: Merida Matts TFS 900 Magura

Bericht door neilpryde »

OK voor mij. Stuur maar een PB met de straat en nr die ik moet ingeven in de GPS.
Plaats reactie