vrouwelijke bikesters gezocht ?

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Gebruikersavatar
natascha
Mountainbiker
Berichten: 27
Lid geworden op: za 14 dec 2002 23:39
Rijdt met: Specialized

vrouwelijke bikesters gezocht ?

Bericht door natascha »

Vorig jaar met een team als enige dame en dit jaar wil ik 6 dames bijeenkrijgen om de 24 u van Westerlo mee te doen.
(Naargelang de onderlinge afspraak wordt er ieder om beurt één uur gereden)
Het is geen wedstrijd,ieder op zijn tempo en puur om de sportiviteit.
Zijn er hier op het forum nog 2 of 3 dames die deze uitdaging willen aangaan???
Musti
Mountainbiker
Berichten: 98
Lid geworden op: do 23 jan 2003 16:49

Bericht door Musti »

wanneer? hoe zit het met de organisatie? in welke mate worden we hier omver gevlamd door de mannen? (want constant uitgescheld worden wegens te traag of in de weg rijden is ook nie zo wijs)
Ik wil de uitdaging eventueel wel eens aangaan... maar wil eerst wat meer info en zeker de datum (want behoorlijk drukke agenda)
Gebruikersavatar
Black Phantom
Mountainbiker
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 12 aug 2002 02:00
Rijdt met: Trek 4700
Contacteer:

Bericht door Black Phantom »

Ben daar vorig jaar eens efkes gaan kijken.
Enerzijds wordt daar inderdaad fameus gevlamd. Het parcours leent zich daar ook toe.
Anderzijds zijn er teams die het ludiek opvatten ook. Zo heb ik er zien rondrijden op een zelfgemaakte bike van een meter of 2 hoog. En dat dan in carnavalkostuum.
Dit zijn twee uitersten, maar ik wil gewoon megegeven dat het best wel geschikt is voor Jan en alleman :wink:

Het topic van vorig jaar bestaat ook nog. klik hier.
Gebruikersavatar
natascha
Mountainbiker
Berichten: 27
Lid geworden op: za 14 dec 2002 23:39
Rijdt met: Specialized

Bericht door natascha »

Het is zeker niet dat je constant opzij moet gaan,er wordt door sommige wel doorgevlamd maar het blijft een sportieve bedoening en geen wedstrijd.Er is ook een fun klasse,dit is op zelfgemaakte fietsen.Is de moeite hoor!!!
Het parcour zijn vrij brede wegen om te kunnen passeren,enkel in het bos is het smaller.
Het evenement begint op zaterdag 3 juli om 16.00 u.tot zondag 16.00uWij gaan er al in de voormiddag naartoe om onze tent enz. op te slaan.Nemen ook ne barbeque mee...
Het inschrijvingsgeld is 15.00€ pp.Er is dit jaar permanent douche voorzien voor vrouwen,was vorig niet het geval en dan zie je er na 24 u PROPER uit en RUIK je lekker??? :(
We nemen dus deel met 2 teams(WM bikers en WM bikesters)
Dus moest je die dagen vrij zijn en zin om mee te doen,je bent welkom.
We zullen ons een van de volgende weken inschrijven omdat er maar 100 teams mogen deelnemen.
groetjes
Musti
Mountainbiker
Berichten: 98
Lid geworden op: do 23 jan 2003 16:49

Bericht door Musti »

drukke agenda's dus..... het weekend van 2 en 3 juli zit ik op speelpleinweekend vast en ik kan er niet weg want ik moet sessies geven. Dus jammer genoeg zal het niet gaan. (tenzij jullie echt maar een vrouw tekort komen om bijvoorbeeld vanaf savonds laat (tegen 11 uur of zo) nog te komen ondersteunen. Dan moet ik eens bekijken of het mogelijk is om nog af te komen... Hou me maar op de hoogte (en als het nu niet lukt, schrijf ik het alvast in voor de volgende zomer)
Gebruikersavatar
natascha
Mountainbiker
Berichten: 27
Lid geworden op: za 14 dec 2002 23:39
Rijdt met: Specialized

Bericht door natascha »

Spijtig, maar alvast bedankt voor de interesse.
Is het zo dat we geen 6 dames bijeenkrijgen dan is het wel tof als je s'avondsof s'nachts even zou kunnen komen rijden.Maar ga toch proberen om voltallig te zijn(anders wordt het wa zwaar!!!).
Je mag ook gerust nog komen supporteren?
Ik hou je nog op de hoogte en noteer volgend jaar alvast maar in je agenda.
Groetjes
Superfan
Kerstman
Berichten: 734
Lid geworden op: ma 01 dec 2003 19:05

Bericht door Superfan »

Ik zou ook wel willen komen maar 't is een beetje ver niewaar, ik woon namelijk in Oostkamp. :cry: Vooral ook omdat het om 24uur gaat.

Ik zal je in elk geval wel veel succes toewensen, en misschien dat het ne volgende keer beter past, wie weet. :wink:
Gebruikersavatar
natascha
Mountainbiker
Berichten: 27
Lid geworden op: za 14 dec 2002 23:39
Rijdt met: Specialized

Bericht door natascha »

Tja,Oostkamp is een héél eindje van Westerlo.En je moet toch op 2 volle dagen rekenen dat je daar aanwezig bent.
Toch bedankt voor de reactie.
Motorchic
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: za 16 aug 2003 23:18
Rijdt met: Decathlon Rockrider 8.2 2003

Bericht door Motorchic »

ik ben hier al een eindje niet meer geweest omdat ik niet meer kon mountainbiken wegens een reumatische ziekte :cry: . Dankzij medicamenten gaat het veel beter en ik zoek nu een uitdaging om te bewijzen dat ze me d'r niet onderkrijgen :bounce: .
Dit leek me een ideale gelegenheid maar jammer genoeg zijn het dan juist solden en moet ik werken.
Mocht er in de toekomst nog zo eens zoiets georganiseerd worden, laat het aub weten.
Greetz!
Gebruikersavatar
natascha
Mountainbiker
Berichten: 27
Lid geworden op: za 14 dec 2002 23:39
Rijdt met: Specialized

Bericht door natascha »

Ooh,d'as spijtig maar als ik zo nog is iets weet dan hoor je ervan.
Plaats reactie