Mtb'ers Noorden van Antwerpen (Omstreken Stabroek)

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Trotsebelg
Mountainbiker
Berichten: 287
Lid geworden op: ma 24 mar 2008 20:59
Rijdt met: Merida...

Mtb'ers Noorden van Antwerpen (Omstreken Stabroek)

Bericht door Trotsebelg »

Goeieavond,

Zoals ge al merkt int topicje :
Kzen vant Noorden van Antwerpen. Het gezellige dorpje Stabroek.
Nu is eigenlijk mijn vraag..

Is er volk van die kanten da regelmatig in die streek ga fietsen? (mtb).

Kzit btw ook in clubverband : De Papegaai Bike Team.

A ge zo is verveeld en altij alleen moet rijden..;

Stuur gerust is ne pm en wie weet...

Ps.: Mijn bikeniveau is LAAG :p

greetz
Laatst gewijzigd door Trotsebelg op di 23 dec 2008 20:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
StrammerMax
Mountainbiker
Berichten: 2408
Lid geworden op: ma 31 dec 2007 00:28
Rijdt met: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Contacteer:

Bericht door StrammerMax »

Ik ben op zoek naar een bikemakker om samen op eigen houtje te biken of mee te doen aan georganiseerde toertochten op zaterdag of zondag. Ik ga bijna elk weekend een toertocht rijden, maar mijn tempo ligt een stuk lager dan dat van de gemiddelde biker. Vandaar dat ik me niet aangesloten heb bij een club. Indien je ook een trage rijder bent en eens zin hebt om niet alleen te moeten rijden, spreek dan gerust eens met me af. Indien je lid bent van een club wil ik me daar ook bij aansluiten als ik er zeker van kan zijn zo af en toe eens met tragere mannen te kunnen meerijden. Ik ben 48 jaar en woon in Ekeren, maar verblijf tijdens de week meestal in Hoogstraten. Wie zin heeft om daar eens te gaan biken, ik ken er een mooie toer. Mijn "actieterrein" voor toertochten situeert zich vooral in de Antwerpse Kempen, Limburg (omgeving van Lommel en soms verder) en sporadisch Vlaams Brabant en één keer Francorchamps (wat zwaar is voor mij). Ook geïnteresseerden van verder af welkom, verplaatsing of u komen ophalen is voor mij geen probleem en ik heb het er graag voor over.

@Trotsebelg: ik heb u al eens gecontacteerd per pb en ik hoop per gelegenheid eens met het Papegaai Bike Team mee te kunnen rijden. Ik weet niet of mijn niveau hoog genoeg is om lid te kunnen worden. De mountainbikemogelijkheden in mijn eigen regio zijn me niet bekend! Summiere website van Papegaai Bike Team: www.cracra.be. Groeten.
Fre1985
Mountainbiker
Berichten: 61
Lid geworden op: do 07 aug 2008 20:09
Rijdt met: Trek 8500

mtb in stabroek

Bericht door Fre1985 »

Hallo,

Ik ben van zandvliet en ik rij dus meestal in het bos hier in de buurt.
Vertrekkende van zandvliet ruige heide over putte enzo.
Ik hoor je wel als je eens samen wil rijden. Enige nadeel is dat ik wel in ploegen dienst werk. Dus ik kan niet altijd.

Greets
Gebruikersavatar
rudie
Mountainbiker
Berichten: 11
Lid geworden op: vr 07 nov 2008 20:15
Rijdt met: TREK 8500

Bericht door rudie »

StrammerMax schreef:Ik ben op zoek naar een bikemakker om samen op eigen houtje te biken of mee te doen aan georganiseerde toertochten op zaterdag of zondag. Ik ga bijna elk weekend een toertocht rijden, maar mijn tempo ligt een stuk lager dan dat van de gemiddelde biker. Vandaar dat ik me niet aangesloten heb bij een club. Indien je ook een trage rijder bent en eens zin hebt om niet alleen te moeten rijden, spreek dan gerust eens met me af. Indien je lid bent van een club wil ik me daar ook bij aansluiten als ik er zeker van kan zijn zo af en toe eens met tragere mannen te kunnen meerijden. Ik ben 48 jaar en woon in Ekeren, maar verblijf tijdens de week meestal in Hoogstraten. Wie zin heeft om daar eens te gaan biken, ik ken er een mooie toer. Mijn "actieterrein" voor toertochten situeert zich vooral in de Antwerpse Kempen, Limburg (omgeving van Lommel en soms verder) en sporadisch Vlaams Brabant en één keer Francorchamps (wat zwaar is voor mij). Ook geïnteresseerden van verder af welkom, verplaatsing of u komen ophalen is voor mij geen probleem en ik heb het er graag voor over.

@Trotsebelg: ik heb u al eens gecontacteerd per pb en ik hoop per gelegenheid eens met het Papegaai Bike Team mee te kunnen rijden. Ik weet niet of mijn niveau hoog genoeg is om lid te kunnen worden. De mountainbikemogelijkheden in mijn eigen regio zijn me niet bekend! Summiere website van Papegaai Bike Team: www.cracra.be. Groeten.
Gebruikersavatar
rudie
Mountainbiker
Berichten: 11
Lid geworden op: vr 07 nov 2008 20:15
Rijdt met: TREK 8500

Bericht door rudie »

hallo,
Gebruikersavatar
rudie
Mountainbiker
Berichten: 11
Lid geworden op: vr 07 nov 2008 20:15
Rijdt met: TREK 8500

Bericht door rudie »

hallo ,

Ben hier nieuw weet nog niet goed hoe het hier werkt sorry.

Zoek een mountainbike maatje om zaterdag of zondag mee te toeren.

Heb nog niet veel ervaring nog maar een maand bezig.

groetjes,
Fre1985
Mountainbiker
Berichten: 61
Lid geworden op: do 07 aug 2008 20:09
Rijdt met: Trek 8500

bikepartner

Bericht door Fre1985 »

En van waar ben je rudie?

Ik zoek ook nog wel volk om mee te toeren.
Misschien kunnen we eens afspreken.
Gebruikersavatar
StrammerMax
Mountainbiker
Berichten: 2408
Lid geworden op: ma 31 dec 2007 00:28
Rijdt met: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Contacteer:

Bericht door StrammerMax »

@ Fre1985:

Ik had uw berichtje al eerder gelezen maar nog niet gereageerd omdat ik zinnens ben van een gps te kopen om een route hier in de streek te kunnen registreren.

@ Fre1985 en rudie:

Ik hoop ook een compagnon te vinden uit de omgeving om sporadisch of liever nog geregeld eens mee te kunnen gaan toeren. Een paar posts terug vind je over mij wat informatie. Ik ben geen waaghals, geen koerskonijn en geen freak, maar ik ga graag mountainbiken. Op eigen houtje, vaste routes en toertochten tijdens het weekend. Ik heb ook altijd tijd tijdens vakantieperiodes. Op verplaatsing kan ik altijd nog iemand meenemen (fietsdrager voor 2 fietsen). Ik zit er niet mee in om u te komen ophalen.

Meer concreet ben ik zinnens om de volgende tochten te rijden:

dinsdag 11/11/08: Oostmalle (17-27-40 km)
donderdag 13/11/08: Turnhout (45 km)(als ik er op tijd geraak, werk tot 12.00 u)
zaterdag 15/11/08: Steenhuize (15-25-40-45-50 km)(is wel een eind van hier!)
zondag 16/11/08: te kiezen uit Burcht (26-52 km), Kalmthout (30-48 km), Oud-Turnhout (27-40-50 km), Wijnegem (19-32-42 km), Mol (30-50-75 km) of Galder (Nederland, 25-45 km); vermoedelijk Kalmthout of Galder

Ik ga meestal voor de langste afstand (tenzij misschien in Mol), maar als je dat te veel vindt, pas ik me wel aan. Je mag me ook contacteren indien je zin hebt om op eigen houtje eens een toer te rijden in Hoogstraten of een vaste route elders. Als je zin hebt om mee te gaan, stuur me dan een privé-berichtje (knop met PB onderaan elk berichtje) en dan stuur ik een berichtje terug met mijn telefoonnummer om af te spreken. Ik zal proberen om geregeld onder dit onderwerp een berichtje te plaatsen met de toeren die ik van plan ben te doen en als je wil meegaan kunnen we afspreken. Misschien kunnen jullie dat ook doen. We zouden dat ook kunnen doen als we op eigen houtje gaan rijden en het lang genoeg op voorhand weten. Er zijn bikers uit de regio Maasmechelen die dat doen. Ligt mijn tempo toch te laag voor jullie, dan belet niets ons van samen naar een toertocht te gaan en daar ieder aan zijn eigen tempo te rijden. Ik zal er niet boos om zijn als je niet op elke hoek op mij staat te wachten! Maar om dat te weten moet ge eerst eens samen gereden hebben natuurlijk!

@ Trotsebelg:

Ik heb gisteren, zondag 09/11/08, tijdens de toertocht in Ossendrecht een zestal Papegaaibikers gezien. Dat waren allemaal jongere gasten. Ik weet niet of ik zo'n mannen hun tempo aankan. Als zich ooit oudere (en tragere) bikers aandienen, ben ik altijd geïnteresseerd om lid te worden! Ik kan natuurlijk ook lid worden en solo blijven rijden indien ik geen gelijke vind, maar dat is misschien niet de bedoeling.

Groeten. StrammerMax
Gebruikersavatar
rubber-12
Mountainbiker
Berichten: 2834
Lid geworden op: za 18 aug 2007 19:03
Rijdt met: Véél beter dan het ventje erop.

Bericht door rubber-12 »

StrammerMax schreef:@
Ik heb gisteren, zondag 09/11/08, tijdens de toertocht in Ossendrecht een zestal Papegaaibikers gezien. Dat waren allemaal jongere gasten. Ik weet niet of ik zo'n mannen hun tempo aankan. Als zich ooit oudere (en tragere) bikers aandienen, ben ik altijd geïnteresseerd om lid te worden! Ik kan natuurlijk ook lid worden en solo blijven rijden indien ik geen gelijke vind, maar dat is misschien niet de bedoeling.

Groeten. StrammerMax
Ik heb eigenlijk hetzelfde probleem.
De Papegaaibikers zijn allemaal jonge gasten.
Bij mij komt tram 5 akelig dichtbij.
Qua tempo heb ik niet de indruk dat alle papegaaibikers zo snel zijn, op de tocht in Kapellen ging ik er een paar voorbij. 8)
We kunnen anders wel wat afspreken de volgende weken. Ik ben van Kalmthout.

Bij mij is het ook meestal de langste afstand. Gas geven op de singletracks en wat uitpuffen op de lichter lopende delen, maar ik pas me wel aan als het tempo wat moet zakken. En als het rapper gaat, zal ik lossen :wink: .
Gebruikersavatar
StrammerMax
Mountainbiker
Berichten: 2408
Lid geworden op: ma 31 dec 2007 00:28
Rijdt met: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Contacteer:

Bericht door StrammerMax »

rudie, ik heb jou een privé-bericht gestuurd! Als je op het forum inlogt met je schuilnaam en wachtwoord en bovenaan op "Privé Berichten" in de balk klikt, dan krijg je te lezen wat ik je allemaal wilde vertellen. Groetjes. StrammerMax.
Plaats reactie