Mtb'ers Noorden van Antwerpen (Omstreken Stabroek)

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Trotsebelg
Mountainbiker
Berichten: 287
Lid geworden op: ma 24 mar 2008 20:59
Rijdt met: Merida...

Bericht door Trotsebelg »

lol :D

Meeste van ons gaan naar Schoten denk k. Hebben toch net afgesproken tegen 8.30 te vertrekken dus normaal tegen 9 daar en dan starten he... Kgaan nog zien :p. Mss tot dan?

Is wel tof dat je mensen leert kennen en al adressen uitwisselt he :D;

Papegaaitikken wordt geen nieuwe sport :p.

Tot morgen mss?

Groetjes

Les
Gebruikersavatar
Bever
Mountainbiker
Berichten: 47
Lid geworden op: zo 30 dec 2007 00:15
Rijdt met: Cube stereo120 HPA SL
Contacteer:

Bericht door Bever »

[quote="StrammerMax"]StrammerMax's newsflash for slow bikers:

zondag 30/11/08: Calfven (45 km) 9.00 u

Iemand die weet hoe je de foto' van Woensdrecht vanop www.sirocco.nl kan downloaden?[/quote]

Je kan op jouw foto rechtsklikken (eerst openen) en dan afbeelding opslaan als ... gebruiken. Vervolgens in je mapje plaatsen
Trotsebelg
Mountainbiker
Berichten: 287
Lid geworden op: ma 24 mar 2008 20:59
Rijdt met: Merida...

Bericht door Trotsebelg »

Bever schreef:
StrammerMax schreef:StrammerMax's newsflash for slow bikers:

zondag 30/11/08: Calfven (45 km) 9.00 u

Iemand die weet hoe je de foto' van Woensdrecht vanop www.sirocco.nl kan downloaden?
Je kan op jouw foto rechtsklikken (eerst openen) en dan afbeelding opslaan als ... gebruiken. Vervolgens in je mapje plaatsen

Ah Bever :p.... Toch zo hulpvaardig he ;-).
Gebruikersavatar
StrammerMax
Mountainbiker
Berichten: 2408
Lid geworden op: ma 31 dec 2007 00:28
Rijdt met: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Contacteer:

Geen papegaaien in Rucphen!

Bericht door StrammerMax »

@ Bever: volgens mij heb ik dat zo al geprobeerd, maar lukt het niet, ik krijg die foto's nadien niet open. Maar ik zal nog eens proberen. Als je eerst "voorbeeld" aanklikt kan je zien of uw bericht en quote goed zijn, of anders zelf typen: [quote=%StrammerMax%]Gekwebbel van StrammerMax[/quote] (het gekwebbel kopiëren en plakken natuurlijk) of op de quote-knop van het bericht in kwestie klikken. De %-tekens moet je vervangen door ", maar dat kan ik niet typen, anders wordt het echt een quote! Dit om te vermijden dat uw volièregenoot Trotsebelg weer begint te preutelen (da's een mooi woord hé)!

Ik ben vandaag gaan rijden in Rucphen en heb geen Papegaaien gezien. Zij zullen allemaal in Schoten of Brecht gezeten hebben! Ik ben wel vrij laat vertrokken, pas om 09.45 u.

Mijn verslagje over Rucphen kan je hier lezen.

Groeten, of zeg ik beter cra-cra!
Trotsebelg
Mountainbiker
Berichten: 287
Lid geworden op: ma 24 mar 2008 20:59
Rijdt met: Merida...

Bericht door Trotsebelg »

@ Strammer : Linksboven heb je small - medium - original & full screen.
Als ik op full screen klikte. dan kreeg ik foto. En dan saven ging precies. Heb er toch 1 kunnen afhalen...

De eerste test lukte niet op medium.

Ik preutelen? Ik zen te tof! :D hihi.
We hadden afgesproken in schoten te gaan rijden. Maar zelf niet geraakt wegens te hoge invloed van alcohol. Denk dak nog ni mocht rijden tege da uur :p.

Mvg,

Leslie.
Laat iet weten of dat lukt.
Gebruikersavatar
Bever
Mountainbiker
Berichten: 47
Lid geworden op: zo 30 dec 2007 00:15
Rijdt met: Cube stereo120 HPA SL
Contacteer:

Re: Geen papegaaien in Rucphen!

Bericht door Bever »

[quote="zou het zo beter zijn, je moet inderdaad voor die foto full screen nemen en afbeelding opslaan als..."]@ Bever: volgens mij heb ik dat zo al geprobeerd, maar lukt het niet, ik krijg die foto's nadien niet open. Maar ik zal nog eens proberen. Als je eerst "voorbeeld" aanklikt kan je zien of uw bericht en quote goed zijn, of anders zelf typen: [quote=%StrammerMax%]Gekwebbel van StrammerMax[/quote] (het gekwebbel kopiëren en plakken natuurlijk) of op de quote-knop van het bericht in kwestie klikken. De %-tekens moet je vervangen door ", maar dat kan ik niet typen, anders wordt het echt een quote! Dit om te vermijden dat uw volièregenoot Trotsebelg weer begint te preutelen (da's een mooi woord hé)!

Ik ben vandaag gaan rijden in Rucphen en heb geen Papegaaien gezien. Zij zullen allemaal in Schoten of Brecht gezeten hebben! Ik ben wel vrij laat vertrokken, pas om 09.45 u.

Mijn verslagje over Rucphen kan je [url=http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... 994#794994]hier[/url] lezen.

Groeten, of zeg ik beter cra-cra![/quote]
Trotsebelg
Mountainbiker
Berichten: 287
Lid geworden op: ma 24 mar 2008 20:59
Rijdt met: Merida...

Re: Geen papegaaien in Rucphen!

Bericht door Trotsebelg »

Bever schreef:
zou het zo beter zijn, je moet inderdaad voor die foto full screen nemen en afbeelding opslaan als... schreef:@ Bever: volgens mij heb ik dat zo al geprobeerd, maar lukt het niet, ik krijg die foto's nadien niet open. Maar ik zal nog eens proberen. Als je eerst "voorbeeld" aanklikt kan je zien of uw bericht en quote goed zijn, of anders zelf typen:
%StrammerMax% schreef:Gekwebbel van StrammerMax
(het gekwebbel kopiëren en plakken natuurlijk) of op de quote-knop van het bericht in kwestie klikken. De %-tekens moet je vervangen door ", maar dat kan ik niet typen, anders wordt het echt een quote! Dit om te vermijden dat uw volièregenoot Trotsebelg weer begint te preutelen (da's een mooi woord hé)!

Ik ben vandaag gaan rijden in Rucphen en heb geen Papegaaien gezien. Zij zullen allemaal in Schoten of Brecht gezeten hebben! Ik ben wel vrij laat vertrokken, pas om 09.45 u.

Mijn verslagje over Rucphen kan je hier lezen.

Groeten, of zeg ik beter cra-cra!
gewoon quote klikken. dan vanonder achter quote gaan staan en 2x enter en type :p
Gebruikersavatar
Bever
Mountainbiker
Berichten: 47
Lid geworden op: zo 30 dec 2007 00:15
Rijdt met: Cube stereo120 HPA SL
Contacteer:

Re: Geen papegaaien in Rucphen!

Bericht door Bever »

[quote="ik snap er nog nix van, erg hé en nog zo hard gestudeerd
"][quote="Bever"][quote="zou het zo beter zijn, je moet inderdaad voor die foto full screen nemen en afbeelding opslaan als..."]@ Bever: volgens mij heb ik dat zo al geprobeerd, maar lukt het niet, ik krijg die foto's nadien niet open. Maar ik zal nog eens proberen. Als je eerst "voorbeeld" aanklikt kan je zien of uw bericht en quote goed zijn, of anders zelf typen: [quote=%StrammerMax%]Gekwebbel van StrammerMax[/quote] (het gekwebbel kopiëren en plakken natuurlijk) of op de quote-knop van het bericht in kwestie klikken. De %-tekens moet je vervangen door ", maar dat kan ik niet typen, anders wordt het echt een quote! Dit om te vermijden dat uw volièregenoot Trotsebelg weer begint te preutelen (da's een mooi woord hé)!

Ik ben vandaag gaan rijden in Rucphen en heb geen Papegaaien gezien. Zij zullen allemaal in Schoten of Brecht gezeten hebben! Ik ben wel vrij laat vertrokken, pas om 09.45 u.

Mijn verslagje over Rucphen kan je [url=http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... 994#794994]hier[/url] lezen.

Groeten, of zeg ik beter cra-cra![/quote][/quote]

gewoon quote klikken. dan vanonder achter quote gaan staan en 2x enter en type :p[/quote]
Gebruikersavatar
StrammerMax
Mountainbiker
Berichten: 2408
Lid geworden op: ma 31 dec 2007 00:28
Rijdt met: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Contacteer:

Bericht door StrammerMax »

Trotsebelg schreef:Maar zelf niet geraakt wegens te hoge invloed van alcohol.
Zeg mannekes, ik geloof vast dat jullie alle twee aan de alcohol gezeten hebben! Ik zal eens bijles komen geven!

Die foto's zal ik morgen proberen, want ik zit hier aan deze computer nog met een inbelverbinding uit de tijd van de dinosaurussen, voor zolang het nog duurt, want eind januari 2009 worden die verbindingen allemaal opgedoekt!
Trotsebelg
Mountainbiker
Berichten: 287
Lid geworden op: ma 24 mar 2008 20:59
Rijdt met: Merida...

Bericht door Trotsebelg »

StrammerMax schreef:
Zeg mannekes, ik geloof vast dat jullie alle twee aan de alcohol gezeten hebben! Ik zal eens bijles komen geven!
Das goe. Ik heb het nodig :D
Plaats reactie