Mtb'ers Noorden van Antwerpen (Omstreken Stabroek)

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Gebruikersavatar
StrammerMax
Mountainbiker
Berichten: 2408
Lid geworden op: ma 31 dec 2007 00:28
Rijdt met: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Contacteer:

Bericht door StrammerMax »

Awel, ik heb dat ook gedaan, maar ik kan ze daarna niet openen. Waarschijnlijk hebben zij niet de goede extensie. Misschien is dat gedaan opdat je ze niet zou kunnen opslaan en verplicht bent van ze te kopen, maar als ik dat probeer word ik uit de foto-site gesmeten! Ik kan ze wel invoegen in bijvoorbeeld een Word-document (klein formaat dan en wazig).

PS Laat die geburen toch voor wat of wie ze zijn en kruip op uwen bike! :lol:
Trotsebelg
Mountainbiker
Berichten: 287
Lid geworden op: ma 24 mar 2008 20:59
Rijdt met: Merida...

Bericht door Trotsebelg »

Zal vanavond is kijken als ik thuis ben hoe ge zone foto kunt opslagen.

Wij zijn nog steeds op zoek naar bikepartners! Tis niet omdat wij zeveren en wa tetteren (zoals echte antwerpenaren) dat we geen gezelschap willen he ;-) (Doe dit maar zodat ze niet beginnen denken dat we off-topic aan het gaan zijn!!!).
Gebruikersavatar
forza_inja
Mountainbiker
Berichten: 762
Lid geworden op: ma 19 dec 2005 21:12
Rijdt met: niner / niner / planet X

Bericht door forza_inja »

over papagaaien gesproken, is er dit jaar weer een avondrit? Vorig jaar vond ik dat wel een toffe rit, met een lekker jeneverke op de bevoorrading :drunk:
Trotsebelg
Mountainbiker
Berichten: 287
Lid geworden op: ma 24 mar 2008 20:59
Rijdt met: Merida...

Bericht door Trotsebelg »

Normaal wel. Zijn nog op toelatingen aan het wachten. Voorzitter doet zijn best!. Je krijgt nog wel info.
Gebruikersavatar
StrammerMax
Mountainbiker
Berichten: 2408
Lid geworden op: ma 31 dec 2007 00:28
Rijdt met: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Contacteer:

Geen papegaai gezien in Calfven!?

Bericht door StrammerMax »

Het noorden van Antwerpen is in slaap gesukkeld zeker? Het blijft hier zo doods! Ben vandaag gaan rijden in Calfven en dat kan je hier lezen! Maar ik ben zwaar ontgoocheld! Geen enkele papegaaibiker gezien! 't Was geen weer om een hond door te jagen, laat staan een papegaai! Zelfs niet achter de ruitenwisser! Kan moeilijk, want ik vertrok van thuis met de bike!

@ Trotsebelg: het is zo dat wij nog zoeken naar bikematen. Anders kunt ge moeilijk zeveren en tetteren! Of ge moest tegen u zelf zeveren! Maar dan is er iets grondig fout! En het zou verdomd ook vermoeiend zijn!
Gebruikersavatar
rubber-12
Mountainbiker
Berichten: 2834
Lid geworden op: za 18 aug 2007 19:03
Rijdt met: Véél beter dan het ventje erop.

Bericht door rubber-12 »

Om 9:00 vertrokken in Calven en toen reden er juist twee papegaaien door.
Ik heb ze niet meer teruggezien (ik steek het maar op mijn tragere maat die ik niet in de steek wou laten).
Trotsebelg
Mountainbiker
Berichten: 287
Lid geworden op: ma 24 mar 2008 20:59
Rijdt met: Merida...

Bericht door Trotsebelg »

Geen melding gehad verdorie :p.

@ Max : er waren zoals rubber zegt degelijk 2 papegaai fietserkes :p vertrokken daar. 2 van de betere... mss was je eens te traag?
En we blijven zoeken naar bikemakkers, maar momenteel laatste weken is het allemaal wa druk geweest dus heb ik mijne kop nog niet kunnen laten zien ;-). Als je interesse hebt om ook mail te krijgen van war we fietsen pm me even of spreek is ne papegaai kerel aan in de rit ( zeg maar da de Leslie u gestuurd heeft... :p)

Ik kon helaas niet veel doen omdat ik half bewusteloos lag anders had ik ook aanwezig geweest ;-).

@ rubber : Steek het maar weer op een ander hehe :p.

Vant weekend zijn de dichte ritten : Brecht & Schoten dacht ik. Geef info waar ge heengaat... kgaan men best doen en geef een uurtje door desnoods. En wees niet verlegen is ene ne tik (zachthandig) te geven ;-). Tis maar zo herkende ons en wete da we van het antwerpse zen he (noorden).

Mvg,

Leslie.



Idd wienig reactie van bikers van Noord-Antwerpen... raar want ik dacht da er toch veel hier zaten :p.
Is er trouwens al iemand via dit topic in contact gekomen met een ander en echt samen gaan rijden?

Groeten
Gebruikersavatar
StrammerMax
Mountainbiker
Berichten: 2408
Lid geworden op: ma 31 dec 2007 00:28
Rijdt met: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Contacteer:

Bericht door StrammerMax »

StrammerMax's newsflash for slow bikers (lees StrammerMax's nieuwsflits voor klungels op de fiets):

Ik had mijn zinnen eigenlijk op de toertocht in Rucphen (NL nabij Roosendaal) gezet. Schoten is dichterbij (10 km, dus doenbaar per bike) tegenover Rucphen (minstens 40 km, dus met de auto). Wat mag ik in Schoten verwachten? Waar zal ik daar met de bike naartoe gestuurd worden? Wie kan mij overtuigen om toch naar Schoten te komen?! Het zal Rucphen of Schoten worden. :bounce:

Een papegaai op de rug tikken? Ik ben al papegaaienspotter, laat staan papegaaientikker! :lol:

Ik wil gerust lid worden van het Café-de-Papegaai-bike-team, als ik mag (want sommige clubs houden het liever bij de leden die ze al hebben), maar ik ben geen snelle biker en evenmin een cafétooghanger. Als ik geen gelijke tref zal ik dus noodgedwongen als solo-papegaai moeten blijven biken. Ik zit daar niet mee in, op toeren zijt ge toch nooit alleen, als ik daardoor tenminste niet voor asociaal wordt versleten! En wat niet wegneemt dat ik content zou zijn met een bikemaat waarmee dat het klikt.

Ik ben via dit topic op zaterdag 22 november (2 weken terug) op eigen houtje, dus geen toertocht, samen gaan biken met Rudie. Vorig weekend lukte dat niet. Ik hoop dat er nog eens een vervolg komt. Ik zou dat tof vinden. Wij hebben in ieder geval onze adressen uitgewisseld. :wink:
maltje
Mountainbiker
Berichten: 1637
Lid geworden op: do 08 mei 2003 14:21

Bericht door maltje »

Zal mijn conditie ook komen testen in Schoten.NU hopen dat het wat beter weer wordt.
Gebruikersavatar
rubber-12
Mountainbiker
Berichten: 2834
Lid geworden op: za 18 aug 2007 19:03
Rijdt met: Véél beter dan het ventje erop.

Bericht door rubber-12 »

Het zal heel waarschijnlijk Brecht worden voor de 60 km modderstompen met mijn Hollandse bikematen.
Verwacht startuur 09:30.

Mijn conditie is jammer een heel stuk minder dan 2 maand geleden, misschien dat ik onderweg zal moeten afdraaien.

Wordt papegaaientikken de nieuwe rage in Noord-Antwerpen?
Plaats reactie