Af en toe rijden terril Waterschei

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Gebruikersavatar
Vos in de bossen
Mountainbiker
Berichten: 2951
Lid geworden op: wo 16 apr 2008 10:58
Rijdt met: VIPER Nitro en CORRATEC Superbow

Af en toe rijden terril Waterschei

Bericht door Vos in de bossen »

Vaak alleen rijden is niet plezant.
Heb de Bassman "gevonden" via deze site (subliem trouwens) en mijn buurman die ook begonnen is met MTB...is gepensioneerd van het leger, ikke van de putten...
Is er iemand in de buurt van Genk die ook vaak alleen is, in de week, meestal na de middag (behalve maandag), of in de vroege avonduren en naar de terril wil MTB, niet vlammen hé, gewoon funny, even stoppen en een babbeltje houden, bij gelegenheid een pintje pakken in 't een of 't andere fietskaféke...
Laat iets weten !!!
We kunnen afspreken aan de voetbal terrein van de Tilcas Boys in As.

:-)
nicocorsa
Mountainbiker
Berichten: 144
Lid geworden op: zo 18 feb 2007 22:09
Rijdt met: nog niks

Bericht door nicocorsa »

ben van hasselt heb wel interesse voor deze week nog maar anders kan het voor me enkel maar op een zondag .laat je gerust maar horen
Gebruikersavatar
Vos in de bossen
Mountainbiker
Berichten: 2951
Lid geworden op: wo 16 apr 2008 10:58
Rijdt met: VIPER Nitro en CORRATEC Superbow

Bericht door Vos in de bossen »

Donderdag avond rond 18.00...Station As als vertrekpunt.
Als het voor u past.
Zondag gaat het dit keer niet.
pctunner01
Mountainbiker
Berichten: 885
Lid geworden op: di 31 jan 2006 20:31
Rijdt met: trek top fuel 7,met blauwe dingen op he
Contacteer:

Bericht door pctunner01 »

en over wat voor afstand spreken we dan . en dat station is dat als je van uit genk komt aan je rechterkant . ik ken daar de streek niet heel goed maar weet wel een station liggen als ik naar mijn maatje in niel bij as ga en dan moet ik voor het spoor links inlangs het voetbal plein af .
Gebruikersavatar
BASSMAN
Mountainbiker
Berichten: 2741
Lid geworden op: do 18 okt 2007 22:33
Rijdt met: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17
Contacteer:

Bericht door BASSMAN »

Als men van genk via de europalaan naar lanklaar(maaseik) rijd,dan verkeerslichten in as,links af heb ge het station (100m)van as,naar rechts is het naar MAASMECHELEN
Gebruikersavatar
Vos in de bossen
Mountainbiker
Berichten: 2951
Lid geworden op: wo 16 apr 2008 10:58
Rijdt met: VIPER Nitro en CORRATEC Superbow

Bericht door Vos in de bossen »

pctunner01 schreef:en over wat voor afstand spreken we dan . en dat station is dat als je van uit genk komt aan je rechterkant . ik ken daar de streek niet heel goed maar weet wel een station liggen als ik naar mijn maatje in niel bij as ga en dan moet ik voor het spoor links inlangs het voetbal plein af .
Inderdaad, als je naar Niel bij As gaat, kom je over de spoorweg, en aan de linkerkant heb je de oude station van Asch (zo staat er geschreven, zo spraken ze dit begin 20° eeuw)...
Als je van Genk komt via het dorp zelfs, lig de station rechts van u, voor de spoorweg. Ik woon 200 mt vandaan. Je kunt je auto aan het station laten, het is beter dan aan de terril, want daar is het een beetje afgelegen en je ziet soms geen kat. Station is beter...
Vandaar uit kun je via de bossen langs de Europalaan en naast de oude kolenspoor de terril bereiken, en als opwarming.
Afstand te maken ???
Zoveel als je wil (altijd 30, 35 km waarvan 80% off-road).
Station As lig zoals Bassman zei, aan kruispunt Maasmechelen-As, kortbij de autokeuring.
nicocorsa
Mountainbiker
Berichten: 144
Lid geworden op: zo 18 feb 2007 22:09
Rijdt met: nog niks

Bericht door nicocorsa »

a okee ga eens vragen als ik mijn auto niet bij mijn maatje mag zetten .

staat hij een stuk veiliger denk ik dan aan het station .

dus als ik het goed begrijp klopt mijn uitleg dus . ik ga je morge wat meer laten weten dan bel ik mijn maatje als dat kan voor hem .
klinkt mss gek maar ik zelf heb nog nooit een terril opgereden ,rijdt wel elke weekend een km of 60 mtb .

moeste der nog mense zin hebben .
Gebruikersavatar
Vos in de bossen
Mountainbiker
Berichten: 2951
Lid geworden op: wo 16 apr 2008 10:58
Rijdt met: VIPER Nitro en CORRATEC Superbow

Bericht door Vos in de bossen »

Reken op een zware rit, vol vuile plassen en modder, want het gaat regenen.
Als je fiets te vuil is, kom het bij ons thuis afspuiten. 1' van het station
:wink:

Mijn buurman gaat ook mee :P
Gebruikersavatar
Vos in de bossen
Mountainbiker
Berichten: 2951
Lid geworden op: wo 16 apr 2008 10:58
Rijdt met: VIPER Nitro en CORRATEC Superbow

Bericht door Vos in de bossen »

BASSMAN schreef:Als men van genk via de europalaan naar lanklaar(maaseik) rijd,dan verkeerslichten in as,links af heb ge het station (100m)van as,naar rechts is het naar MAASMECHELEN
Uiteraard mag de Bassman ons vergezellen :-D
nicocorsa
Mountainbiker
Berichten: 144
Lid geworden op: zo 18 feb 2007 22:09
Rijdt met: nog niks

Bericht door nicocorsa »

wil nu geen domper op gebeuren zetten maar mijn broer gaat niet mee . en kan mijn auto nergens veilig zetten . sorry hier voor een ander keertje dan .

best int weekend maar dan laat je maar wat weten. of als je ergens een toffe TT gaat rijden .
Plaats reactie