wie is hier raketman op dit forum???

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
CJ
Mountainbiker
Berichten: 68
Lid geworden op: zo 10 aug 2003 22:38
Rijdt met: CUBE Reaction, HS33, full XT

Bericht door CJ »

Wa is er eigenlijk zo speciaal aan die raketmannen?? :-?
Gebruikersavatar
renaat
Mountainbiker
Berichten: 78
Lid geworden op: ma 19 jan 2004 03:54
Rijdt met: specialized s works m5 ( crossmax sl , fox rlc 100 )FSA crank en de rest full SRAM X9

Bericht door renaat »

ma der is niks speciaal daarmee!!!

ik ben zelf lid en ik vroeg gewoon als topic aan wie er hier een lid is van de club.

blijkbaar moeten er hier en daar een paar eens tonen wie ze zijn en heel de topic over een andere boeg gooien. nuja, tis moeilijk dat er hier al meer dan 1000 berichten staan hebben , als ik dan zie met wat ze zich bezighouden. ze respecteren nog ni eens de topic.

voor mij part mag die topic gesloten worde
Gebruikersavatar
A d r i
Mountainbiker
Berichten: 3125
Lid geworden op: di 09 apr 2002 02:00
Rijdt met: titanium x 6 , carbon x 1
Contacteer:

Bericht door A d r i »

Amen to that.
Gebruikersavatar
Black Phantom
Mountainbiker
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 12 aug 2002 02:00
Rijdt met: Trek 4700
Contacteer:

Bericht door Black Phantom »

renaat schreef:ik ben zelf lid en ik vroeg gewoon als topic aan wie er hier een lid is van de club.
Euhm, kan je dat dan niet gewoon vragen wanneer je met je collega Raketmannen samenkomt? :roll:
Of zien jullie mekaar nooit IRL???
renaat schreef:nuja, tis moeilijk dat er hier al meer dan 1000 berichten staan hebben , als ik dan zie met wat ze zich bezighouden.
(eerst efkes mijn teller gecontroleerd :wink: ) SHIT, ook over de 1000 ... en toch voel ik me niet geviseerd. Je moet er wel rekening mee houden dat er hier een aantal mensen al langer wonen dan vandaag hé. logisch dat den ene zijn tellerke al wat hoger staat dan den andere natuurlijk.
But who cares about his tellerke?
renaat schreef:voor mij part mag die topic gesloten worde
't Is (uitzonderlijk) meer dan een dag geleden dat ik nog op het forum passeerde, anders was dit topic al iet eerder gesloten.
Maar bij deze: slotje :wink:
Gesloten