wie is hier raketman op dit forum???

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Gebruikersavatar
renaat
Mountainbiker
Berichten: 78
Lid geworden op: ma 19 jan 2004 03:54
Rijdt met: specialized s works m5 ( crossmax sl , fox rlc 100 )FSA crank en de rest full SRAM X9

wie is hier raketman op dit forum???

Bericht door renaat »

kweet ni niet of dit hier echt thuis hoort maar dit is een oproep aan alle raketmannen en vrouwen om jullie kenbaar te maken op dit forum!!!

tzou gemakkelijk zijn toch dat we hier kunnen afspreken op het forum of zo? dat weten we met hoeveel we zullen zijn en waar we naartoe gaan.

=D>

greetz

renaat
Gebruikersavatar
ToM5
Mountainbiker
Berichten: 217
Lid geworden op: zo 07 sep 2003 18:48
Rijdt met: Specialized Sworks M5(04) SID XTR04 XmaxSL

Bericht door ToM5 »

vanaf wanneer val je onder deze term??? #-o
Tiles02
Mountainbiker
Berichten: 384
Lid geworden op: vr 18 jul 2003 12:16
Rijdt met: Rotwild

Bericht door Tiles02 »

ik heb 4 maal gevraagd om bij de raketman te mogen worden en werd telkens "afgewimpeld". Nu hoor ik dat jullie toch wel 20 man hebben aanvaard (en dan nog niet uit Wervik) en dat jullie nu niemand meer aannemen. Ik vind het jammer dat mensen uit de gemeente waar er een club is niet altijd (in mijn geval dus) een eerlijke kans krijgen. Ik rij nochtans beter dan de meeste leden (want dat was een reden die me werd voorgeschoven, ik moest veel rijden enzo......) Ik vind jullie nog steeds een supertoffe club en wil jullie zeker niet afbreken of zo maar ik wou dit toch eventjes kwijt.....By the way: jullie toertocht is SUPER =D>
Gebruikersavatar
Dzjowie
Mountainbiker
Berichten: 1002
Lid geworden op: vr 27 dec 2002 15:28
Rijdt met: Specialized - Radon

Bericht door Dzjowie »

Tiles02 schreef:ik heb 4 maal gevraagd om bij de raketman te mogen worden en werd telkens "afgewimpeld". (...) (want dat was een reden die me werd voorgeschoven, ik moest veel rijden enzo......)
Lijkt mij supertoffe club, met opbouwende positieve sfeer, als ik het zo hoor, ik wil erbij!

NOT #-o
djambo
Mountainbiker
Berichten: 193
Lid geworden op: vr 08 mar 2002 02:00
Rijdt met: c'd

Bericht door djambo »

leuk elitair astronautenploegje !! :P
Gebruikersavatar
Shrek
Mountainbiker
Berichten: 118
Lid geworden op: ma 02 dec 2002 00:43
Rijdt met: Thompson Zeus

Re: wie is hier raketman op dit forum???

Bericht door Shrek »

renaat schreef:kweet ni niet of dit hier echt thuis hoort maar dit is een oproep aan alle raketmannen en vrouwen om jullie kenbaar te maken op dit forum!!!

tzou gemakkelijk zijn toch dat we hier kunnen afspreken op het forum of zo? dat weten we met hoeveel we zullen zijn en waar we naartoe gaan.

=D>

greetz

renaat
Laat ons anders de Mountainbike.be hernoemen naar Rocket-bikers [-X :D :lol: :wink:
Gebruikersavatar
The Raceface
Mountainbiker
Berichten: 340
Lid geworden op: za 28 dec 2002 17:15
Rijdt met: EDNINE

Bericht door The Raceface »

Ik ben een raketman maar wil ook wel rijden met diegenen die geen raketman zijn. Trouwens komende zaterdag plan ik een wegrit met MTB van een 100 tal km. Start in Geluveld om een deel van de Flanders Field route te rijden om zo door te stoten naar de heuvelzone Kemmelberg, Rode Berg, Zwarte berg. Diegenen die mee willen rijden moeten maar een seintje geven. Start tegen 10u om terug te zijn rond 14u. Dus een gem van 25 km/u, een snelheid dat iedereen aankan. Trouwens zaterdag is er niet direct een TT in de streek het zou een goede training zijn. Niet raketmannen zijn uiteraard ook toegelaten.
Tiles02
Mountainbiker
Berichten: 384
Lid geworden op: vr 18 jul 2003 12:16
Rijdt met: Rotwild

Bericht door Tiles02 »

ik wil wel eens benadrukken dak niks heb he tegen raketmannen, ik vind het enkel jammer dat dingen zo gebeuren.....
Gebruikersavatar
renaat
Mountainbiker
Berichten: 78
Lid geworden op: ma 19 jan 2004 03:54
Rijdt met: specialized s works m5 ( crossmax sl , fox rlc 100 )FSA crank en de rest full SRAM X9

Bericht door renaat »

raceface, er is wel eens goede tocht in oedelgem zaterdag, het is een beetjede stijl zoals in st maria aalter vorige week.
Gebruikersavatar
The Raceface
Mountainbiker
Berichten: 340
Lid geworden op: za 28 dec 2002 17:15
Rijdt met: EDNINE

Bericht door The Raceface »

Ergens gelezen dat de tocht in oedelegem niet doorgaat op zaterdag maar op zondag
Gesloten