Bikers uit Walfergem

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Gebruikersavatar
weldman
Mountainbiker
Berichten: 338
Lid geworden op: di 09 aug 2005 20:57
Rijdt met: epic s-w en g-f suger

Bericht door weldman »

Meestal rijden wij elke week hier in asse , tenzij er in de buurt een TT is , wij maken niet graag lange verplaatsingen , nu zondag vertrekken wij om 9 u aan de Zittert 3 , 1730 asse ,dit is aan de parking achter cafe schoonzicht , dit is voorlopig onze vaste startplaats .
Als ge eens zin hebt om mee te rijden altijd welkom.
Gebruikersavatar
weldman
Mountainbiker
Berichten: 338
Lid geworden op: di 09 aug 2005 20:57
Rijdt met: epic s-w en g-f suger

Bericht door weldman »

Vanaf nu hebben wij een andere vaste vertrekplaats , voor al die eens willen meerijden met ons , wij vertrekken elke zondag om 9 u . aan cafe Van Hove in de zittert nr 110 in Walfergem Bekkerzeel

Wij doen dan een tourtje tussen de 28 km en de 40 km alnaargelang het weer .

iedereen is welkom wij wachten ook op tragere bikers .
Gebruikersavatar
weldman
Mountainbiker
Berichten: 338
Lid geworden op: di 09 aug 2005 20:57
Rijdt met: epic s-w en g-f suger

Bericht door weldman »

Eerste rit van 2009 voor ons , zoals gewoonlijk vertrokken om 9 u aan Van Hove .
Toch nog 6 dappere aanwezig deze morgen , rustig ritje gereden van ongeveer 38 km over de bevroren paden van asse , altijd goed oppassen voor diepe harde sporen met zulks weer , het zou er eens anders kunnen bijliggen als de dooi komt .
Zorgen voor later , voor volgende week geven ze toch nog zware vrieskou op ,
Wij maken ons klaar om zondag terug te vertrekken tegen 9 u . als er bikers uit de buurt willen meerijden altijd welkom .
Gebruikersavatar
weldman
Mountainbiker
Berichten: 338
Lid geworden op: di 09 aug 2005 20:57
Rijdt met: epic s-w en g-f suger

Bericht door weldman »

Vandaag terug 6 dappere , wel 3 andere dan verleden week ,rustig onze eerste sneeuwrit afgewerkt.
Wel enkele gevaarlijke passages met grote ijsplekken , ene man goe gevallen maar geen breuken vastgesteld .
Het fietsen in de poedersneeuw verliep bijzonder goed ,ritje van bijna 35 km en daarna een goeie gepakt aan de vertrekplaats nm Cafe Van Hove
volgende week terug van de partij.
9 uur.
Gebruikersavatar
weldman
Mountainbiker
Berichten: 338
Lid geworden op: di 09 aug 2005 20:57
Rijdt met: epic s-w en g-f suger

Bericht door weldman »

18/1/09 met 7 zeer zware rit de modder zoog geweldig hard op de banden , altans bij de meeste van ons .
Vandaag een gastrijder ontvangen met een geweldige konditie en daarbij nog een technische bagage van meer dan 50 jaar . hoop doet leven ,volgende week beter.
kona62
Mountainbiker
Berichten: 68
Lid geworden op: wo 05 nov 2008 22:01
Rijdt met: scott expert racing van 2000 en een KONA four supreme 2008

Bericht door kona62 »

hallo, als het voor jullie okis kom ik een dezer zondagen als het een beetje droger is kom ik ook eens meerijden
ik woon in Kobbegem achter de kerk richting hamme

pr
Gebruikersavatar
weldman
Mountainbiker
Berichten: 338
Lid geworden op: di 09 aug 2005 20:57
Rijdt met: epic s-w en g-f suger

Bericht door weldman »

Geen probleem kom maar af ,hoe meer zielen hoe meer plezier.
Momenteel is het vertrekuur 9 uur aan Van Hove (nieuw café in de zittert).
Als het warmer en vroeger klaar is dan vertrekken wij een beetje vroeger mar dat is pas in maart denk ik.

tot binnenkort
Gebruikersavatar
weldman
Mountainbiker
Berichten: 338
Lid geworden op: di 09 aug 2005 20:57
Rijdt met: epic s-w en g-f suger

Bericht door weldman »

Zondag prachtig ritje gereden onder een winterzonnetje ong 30 km met vijf dappere vertrokken , onderweg onze X moeten afhaken wegens ketting problemen , de rest onder leiding van B en GPS de rit vol gemaakt ,ikzelf lag met koorts in bed .
Volgende week ben ik er terug bij .
Gebruikersavatar
weldman
Mountainbiker
Berichten: 338
Lid geworden op: di 09 aug 2005 20:57
Rijdt met: epic s-w en g-f suger

Bericht door weldman »

1 feb slechts met 2 toertje gereden maar de griep zat er nog in...
8 feb terug met 8 man traditionele rit gemaakt , den oudste (Hubert L)heeft de jonge veulens is een lesje geleerd in efficient rijden .... ook onze gastrijder van Zelzate deed het goed.
Rond de 38 km terrein lag goed maar toch zwaarder dan vorige week.Een beetje stram in de benen vandaag .

Zondag starten we terug om 9 u . allen op post !
Gebruikersavatar
weldman
Mountainbiker
Berichten: 338
Lid geworden op: di 09 aug 2005 20:57
Rijdt met: epic s-w en g-f suger

Bericht door weldman »

15 feb, om 9 u aan de start met terug 8 bikers uit het juiste hout gesneden voor een ritje van 41 km op een nog bevroren ondergrond en dit na de stortbuien van deze week !! nog deftig weer gekregen ondanks de voorspellingen.
De winter blijft presies maar duren , maar beter zo dan platte modder , onze fiets kan daar zo goe ni tegen t is zoal vlug genoeg versleten op de MTB .
Week na week onze km een beetje verhogen en de groep een beetje trainen voor de 24 u van Kester , ik zal in ieder geval ook gaan supporteren , en de sfeer opsnuiven .
Ik hoop volgende week de herstelde zieken te zien om de groep te vervolledigen.
volgende week vertrekken we normaal terug om 9 u .
Plaats reactie