Bikers uit Walfergem

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Gebruikersavatar
weldman
Mountainbiker
Berichten: 338
Lid geworden op: di 09 aug 2005 20:57
Rijdt met: epic s-w en g-f suger

Bericht door weldman »

22/2 Vandaag toch een van de zieke terug paraat , met 4 vertrokken op ons home parcour met een uitstapje naar het bos aan de ring ter hoogte van AZ en laarbeekbos.
Waren er eigenlijk al verleden week onder leiding van Marc doorgereden ,toen lag het nog goed hardbevroren en goed te doen, vandaag waren er vooral veel motocrossporen met losse aarde tot gevolg en moeilijk sturen ,toch 38 km afgereden met een gem van 16 en 440 hm.
De rest van de ploeg zijn afgezakt naar Lot .
tot volgende week
Gebruikersavatar
weldman
Mountainbiker
Berichten: 338
Lid geworden op: di 09 aug 2005 20:57
Rijdt met: epic s-w en g-f suger

Bericht door weldman »

1/3 De lente was vandaag in het land , ritje van 36 km met korte broek en zomerhandschoenen .
Zalig om zo te rijden door de baantjes van Asse , ook het beruchte Borébosje aangedaan in Kapelle aan de centrale HS ,zelf een beetje afgesneden om de mannen te suporteren . 7 mannen aanwezig (jan xavier danny marc stijn frank en ik ) .

Volgende week rijden naar wemmel vertrek om 8u .
Gebruikersavatar
weldman
Mountainbiker
Berichten: 338
Lid geworden op: di 09 aug 2005 20:57
Rijdt met: epic s-w en g-f suger

Bericht door weldman »

8/3 van de lente was deze morgen niet veel meer te zien , maar toch tegen 8 u. paraat om de toertocht van onze Wemmelse vrienden aan te vatten .
Wegens een pasage in de buurt aangesloten op hun parcour dat aan de Wolfrot passeerde , licht en soms een beetje meer druppellend de tocht aangevat met 6 dappere krijgers .
Het was de bedoeling om de 45 km af te bollen maar wat bleek achteraf het was enkel de tocht van 58 km die in Asse passeerde , een geluk dat ze dit jaar in de richting vliegplein van Grimbergen reden .
rond een vliegplein zijn er meestal weinig heuvels .
Met veel moed toch de tocht afgewerkt met een gemiddelde van 20.5 km/u en een 380 HM en 60 km op de teller .

Volgende week normaal vertrek bij Ten Hove om 8.30u .
Gebruikersavatar
weldman
Mountainbiker
Berichten: 338
Lid geworden op: di 09 aug 2005 20:57
Rijdt met: epic s-w en g-f suger

Bericht door weldman »

15/3 Ritje van 38 km aan een rustig tempo , er waren een paar opstappers bij , lenteweertje op een tamelijk droog parcour , onze tocht kruiste regelmatig in wijzerszin en soms in tegenwijzerszin de tocht van Ganshoren joggingclub,'t was soms wel een beetje opassen .Hier en daar toch nog veel (te) diepe plassen , de grond kwam voor mij plots heel dicht " ik voel het nog altijd een beetje aan mijn bil .8 man tegenwezig (Jan L, Bart H, Markske,Danny,René,Frankske,Xavier en ikke), onze samenstelling veranderd week na week met toch altijd weer een paar namen die het regelmatigste zijn .
Wij zullen er eens een prijs voor inzetten .
volgende week starten om 8.30 u aan Van Hove , voor een verkenning van de toertocht ism Walfergemse feesten.

sportieve groeten
Gebruikersavatar
crash biker
Mountainbiker
Berichten: 855
Lid geworden op: ma 16 okt 2006 19:13
Rijdt met: Merida TFS 500

Bericht door crash biker »

weldman schreef: toertocht ism Walfergemse feesten.

sportieve groeten
Een TT die in ieder geval opnieuw op onze kalender zal staan !
Gebruikersavatar
StrammerMax
Mountainbiker
Berichten: 2408
Lid geworden op: ma 31 dec 2007 00:28
Rijdt met: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Contacteer:

Walfergem?

Bericht door StrammerMax »

Weldman, u doet tenminste de moeite op iets op 't forum te schrijven. Maar ge krijgt weinig respons! Ik zie alleen Duvelglazen! Het is bijna zoals bij ons! Daar zie je bijna enkel Papegaaien!

Ik moet toegeven dat ik nog nooit van Walfergem gehoord heb! :oops: De routeplanner stuurt me naar Waregem!?

Wanneer is de toertocht waarvan sprake?

Groeten. :wink:
Gebruikersavatar
crash biker
Mountainbiker
Berichten: 855
Lid geworden op: ma 16 okt 2006 19:13
Rijdt met: Merida TFS 500

Re: Walfergem?

Bericht door crash biker »

StrammerMax schreef: Ik moet toegeven dat ik nog nooit van Walfergem gehoord heb! :oops: De routeplanner stuurt me naar Waregem!?

Wanneer is de toertocht waarvan sprake?
:wink:
Walfergem is een "gehucht" van Asse ! (Op minder dan 10km van bij ons)
Hun TT gaat door op 28/06 - cfr MTB.be kalender.
(Heb daar bij de "paterkes" mijn humaniora-broek nog versleten.... #-o )
Gebruikersavatar
weldman
Mountainbiker
Berichten: 338
Lid geworden op: di 09 aug 2005 20:57
Rijdt met: epic s-w en g-f suger

Bericht door weldman »

wel Strammermax ,
ik maak altijd een verslagje voor eventuele bikers uit de buurt die individueel rijden of eens willen kennismaken met het biken in onze buurt , er komen er regelmatig bij ,en ge weet hoe meer zielen hoe meer vreugd , er is hier niks verplicht bij ons , alleen goe gezind zijn , in groep rijden geeft voor sommige toch de moed om er regelmatig bij te zijn , weer of geen weer wij rijden altijd.

Onze tocht is op 28/6 in ASSE zie kalender .

En dat Duvelglas dat komt van de 2jaarlijkse Duvelfeesten in ASSE , dan durven we soms wel eens een zondag overslagen .

Sportieve groeten uit Asse
Gebruikersavatar
weldman
Mountainbiker
Berichten: 338
Lid geworden op: di 09 aug 2005 20:57
Rijdt met: epic s-w en g-f suger

Bericht door weldman »

22/3 ,
om 8.30 u. vertrokken met 9 bikers in een miezerige regenbui vertrokken om een eerste indruk te rijden van onze toertocht .
De kombinatie genomen van de kleine en de grote afstand wat resulteerde op een 42 km en 400 hm aan een rustig tempo AVS 17.8 .
Ons nieuw fototoestel uitgetest en de resultaten zijn bevredigend , wie ni daar was staat er ni op.

tot volgende week wij vertrekken steeds om 8.30 u aan van hove

sportieve groeten .

PS het zomeruur treed in werking 1 uurtje vroeger opstaan !!!!!!
Laatst gewijzigd door weldman op di 24 mar 2009 21:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
VaMalder
Mountainbiker
Berichten: 393
Lid geworden op: zo 17 feb 2008 09:29
Rijdt met: Ene me 64 spaken en 2 pedalen

Bericht door VaMalder »

Resultaat fototoestel : http://www.spinnekop.net
Plaats reactie