De Transardense route

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Magura
Mountainbiker
Berichten: 939
Lid geworden op: zo 26 sep 2004 18:59
Rijdt met: 4x alu, 1x krakbon, 1x tita + dolf, 1x tita 29",1x Cust Tec SingleSpeed, 1x staal, 1x tita zand
Contacteer:

Bericht door Magura »

Gunter schreef:
Magura schreef:Bon, dan is de datum voor de TransGaummaise vastgelegd op 15/06/'07 :bounce: :bounce: :lol:

Moest je het nog niet doorhebben, den deze is ook vrij tot zeer stevig geïnteresseerd.
om zeker te zijn dat je genoeg kilometers in dat weekend doet zeker? :lol:
Kwestie van het melkzuur uit de benen te rijden.


Edit: de melkwagen


Nee, eigenlijk dacht ik eerder aan de RDHF in Malmédy, dan zijn we al goed opgewarmd #-o :roll: #-o

Dikken joke dus.
Gebruikersavatar
Gunter
Mountainbiker
Berichten: 201
Lid geworden op: di 11 nov 2003 00:28
Rijdt met: ne witte

Bericht door Gunter »

heb eens gekeken voor die TransGaumaise; ik denk dat een rijtijd van 10 uur realistisch genoeg is (gem 14kmh met stops meegerekend), dus 10 uur daglicht en dat is vanaf half februari

waarschijnlijk dat ik hem dan eens rijd

heb ondertussen de gpstrack ook al gevonden
Magura
Mountainbiker
Berichten: 939
Lid geworden op: zo 26 sep 2004 18:59
Rijdt met: 4x alu, 1x krakbon, 1x tita + dolf, 1x tita 29",1x Cust Tec SingleSpeed, 1x staal, 1x tita zand
Contacteer:

Bericht door Magura »

Gunter schreef:heb eens gekeken voor die TransGaumaise; ik denk dat een rijtijd van 10 uur realistisch genoeg is (gem 14kmh met stops meegerekend), dus 10 uur daglicht en dat is vanaf half februari

waarschijnlijk dat ik hem dan eens rijd

heb ondertussen de gpstrack ook al gevonden
Brrr, half februari. Da's dan een ferme noot om vroeg in het jaar te kraken. Tevens hopen op droog weer. Goede training me dunkt.

Indien je niet de hele tijd tegen jezelf wil praten, ik wil je wel vergezellen :wink:
Willy D
Mountainbiker
Berichten: 1586
Lid geworden op: di 07 okt 2003 15:41

Bericht door Willy D »

Magura schreef:
Gunter schreef:heb eens gekeken voor die TransGaumaise; ik denk dat een rijtijd van 10 uur realistisch genoeg is (gem 14kmh met stops meegerekend), dus 10 uur daglicht en dat is vanaf half februari

waarschijnlijk dat ik hem dan eens rijd

heb ondertussen de gpstrack ook al gevonden
Brrr, half februari. Da's dan een ferme noot om vroeg in het jaar te kraken. Tevens hopen op droog weer. Goede training me dunkt.

Indien je niet de hele tijd tegen jezelf wil praten, ik wil je wel vergezellen :wink:
ge gaat toch nie met 2 gaan, en mij vergeten :wink:
maw: als het niet in mijn skiverlof valt ... en ik mag, dan hebt ge nog ne kandidaat
Plaats reactie