omgeving Sint-Truiden

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Gebruikersavatar
Justin
Mountainbiker
Berichten: 815
Lid geworden op: ma 12 jan 2004 17:55
Rijdt met: Scott Spark 910 2017 / Orbea Alma Carbon OMG 2013 / Cube LTD4 2004

Bericht door Justin »

Steven® schreef:Mijn Sigma set staat erop, kheb nu een 5 en 10 watt lampje! Een echte rit heb ik er nog niet mee gemaakt, wel al eens vlug een test toerke gemaakt toen het echt donker was!

Voor gewoon op de weg te rijden (waar meestal al verlichting is) kom je zeker toe met zo een 5 watt lampje, zelfs op een onverlichte gewone veldweg volstaat het. Ik zeg wel volstaat, je moet geen zee van licht verwachten natuurlijk maar je ziet duidelijk de weg! De 10 watt is heel wat helderder en schijnt ook verder! Samen geven ze voldoende licht voor een offroad rit!
De straal van het licht is wel niet zo breed, dus ge ziet eigenlijk alleen maar recht voor je bike! Daarom denk ik dat voor meer technische nachttochten de set niet volstaat!

De levensuur van de batterij heb ik nog niet kunnen testen. Niet zo handig aan deze is dat hij geen overlaad beveiliging heeft en dus na 7 uur opladen de stekker onmiddelijk moet uitrekken.
Montage gaat redelijk vlug (werkt met elastieken), alhoewel er toch een paar minderhandige details aan zitten!

Greetings, Steven
Foto's ? :wink:
ElStinho
Mountainbiker
Berichten: 75
Lid geworden op: zo 18 apr 2004 18:36
Rijdt met: Cube Ltd 2 '04
Contacteer:

Bericht door ElStinho »

Ja, de laatste kuur zit er sinds zaterdag op. Zodra ik me terug OK voel, kan ik er terug aan beginnen. Heb er allezins zin in!
Gebruikersavatar
Burt
Mountainbiker
Berichten: 23
Lid geworden op: wo 15 aug 2007 17:29
Rijdt met: scott scale 50

Bericht door Burt »

aah hier se nog mensen van sint truiden en omgeving =D> =D>
Gebruikersavatar
Cyclingbeast
Mountainbiker
Berichten: 173
Lid geworden op: do 23 sep 2004 18:50
Rijdt met: Eddy Merckx grand prix, Minerva tempest, BH Expert Trail
Contacteer:

Bericht door Cyclingbeast »

Kijk hier ook eens: http://www.mountainbike.be/forum/viewtopic.php?t=35759
dit is een recenter topic over St-Truiden
Gebruikersavatar
Pips
Mountainbiker
Berichten: 42
Lid geworden op: wo 27 dec 2006 03:30
Rijdt met: Cannondale Flash Lefty

Bericht door Pips »

Toch veel volk van Sint-Truiden hier die mountainbiken. Iemand al de route van Zoutleeuw afgereden?

Groeten
Gebruikersavatar
davidS
Mountainbiker
Berichten: 978
Lid geworden op: ma 07 mei 2007 20:22
Rijdt met: beter dan de gast die erop zit

Bericht door davidS »

al een keer of 3, maar veel mizerie met de pijlen

denk hem morgenvoormiddag nog eens te doen, zien of het iets verbeterd is.
Gebruikersavatar
Pips
Mountainbiker
Berichten: 42
Lid geworden op: wo 27 dec 2006 03:30
Rijdt met: Cannondale Flash Lefty

Bericht door Pips »

Heb vorige keer de groene route nog eens gevolgd valt wel mee. Maar zoals je zegt op verschillende punten ontbreken de pijlen. Is wel spijtig want de route valt nog wel mee, niet veel hoogte verschillen maar wel eens plezant om te doen.

Ga binnenkort die van Sint-truiden eens bekijken, staat iets van op motionbased. Heb jij die toevallig al gereden, is niet via Bloso erkend ofzo maar weet dat de club in Sint-truiden die ieder jaar doet.

Groeten
Gebruikersavatar
davidS
Mountainbiker
Berichten: 978
Lid geworden op: ma 07 mei 2007 20:22
Rijdt met: beter dan de gast die erop zit

Bericht door davidS »

die van Sint-truiden ken ik niet, we hebben wel al een paar keer die van de haspengouwdag gereden. Maar dat is veel beton....wel lekker om wat km te maken.
Gebruikersavatar
zhegoofy
Mountainbiker
Berichten: 66
Lid geworden op: do 03 mei 2007 10:43
Rijdt met: Commençal Meta 4.1, Mudbike: Granville

Bericht door zhegoofy »

Pips schreef:Heb vorige keer de groene route nog eens gevolgd valt wel mee. Maar zoals je zegt op verschillende punten ontbreken de pijlen. Is wel spijtig want de route valt nog wel mee, niet veel hoogte verschillen maar wel eens plezant om te doen.

Ga binnenkort die van Sint-truiden eens bekijken, staat iets van op motionbased. Heb jij die toevallig al gereden, is niet via Bloso erkend ofzo maar weet dat de club in Sint-truiden die ieder jaar doet.

Groeten
Wij rijden af en toe dezelfde route als die die de TT van Sint-Truiden aandoet....qua training niet slecht. Die van Zoutleeuw is goed te doen. Toch als je het parcours kent ;)
Gebruikersavatar
Pips
Mountainbiker
Berichten: 42
Lid geworden op: wo 27 dec 2006 03:30
Rijdt met: Cannondale Flash Lefty

Bericht door Pips »

Ja die route hier gevonden, moet ergens in Melveren beginnen en zou ongeveer 77 km zijn.

http://trail.motionbased.com/trail/activity/2571628
Plaats reactie