omgeving Sint-Truiden

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Gebruikersavatar
Cyclingbeast
Mountainbiker
Berichten: 173
Lid geworden op: do 23 sep 2004 18:50
Rijdt met: Eddy Merckx grand prix, Minerva tempest, BH Expert Trail
Contacteer:

Bericht door Cyclingbeast »

Het roadbook start aan de kapel van Helshoven in Gelmen.
Er zou 82% overhard zijn met 369 hoogtemeters.
Gebruikersavatar
zhegoofy
Mountainbiker
Berichten: 66
Lid geworden op: do 03 mei 2007 10:43
Rijdt met: Commençal Meta 4.1, Mudbike: Granville

Bericht door zhegoofy »

Anders moeten we es met een paar man afspreken en de route rijden zoals we ze ons nog kunnen herinneren?
Gebruikersavatar
eddy1
Mountainbiker
Berichten: 157
Lid geworden op: ma 09 jan 2006 21:13
Rijdt met: trek 8500

Bericht door eddy1 »

Cyclingbeast schreef:Het roadbook start aan de kapel van Helshoven in Gelmen.
Er zou 82% overhard zijn met 369 hoogtemeters.
Nu is dat geen 82% onverhard meer.
Ze hebben vorig jaar enkele paden verhard, 2 betonbanen met kasseien ertussen.
Gebruikersavatar
Flower2
Mountainbiker
Berichten: 43
Lid geworden op: ma 11 sep 2006 17:48
Rijdt met: Minerva Hurricane

Bericht door Flower2 »

Die tocht van O² gaat richting Borgloon en loopt voor een stuk idd gelijk met de Binkentoertocht (Ik heb de gps track van de 80km van toen).

Jammer genoeg is er op de verkavelingen in Borgloon een hoop beton gestort zodat van het onverhard niet veel meer overblijft... Ik heb zelf wat zitten zoeken naar een paar varianten zodat je wat weer wat meer onverhard tegenkomt, maar ben er nog niet helemaal mee klaar. Als het af is, kan ik wel voor een gps track zorgen.
JanC
Mountainbiker
Berichten: 356
Lid geworden op: di 15 apr 2008 18:28
Rijdt met: Zaskar Carbon 9r PRO / CAAD12
Contacteer:

Bericht door JanC »

Aha, gevonden! :-D
Heeft er iemand tips voor leuke routes rond Sint-Truiden? Ik heb tot nu toe meestal verkavelingsbanen gedaan, zou graag wat meer onverhard zien. Thx!
iprod
Mountainbiker
Berichten: 17
Lid geworden op: zo 31 aug 2008 15:22
Rijdt met: Gt tempest

*

Bericht door iprod »

halo
ik ben ook van sint-truiden. Ik ken wel wat goede onverharde wegen in de buurt maar altijd alleen rijdens is het ook niet. stuur maar een mailtje of laat hier onder iets weten.
Gebruikersavatar
ice25
Mountainbiker
Berichten: 121
Lid geworden op: do 20 dec 2007 20:50
Rijdt met: Cube Reaction & Trek 6000

Bericht door ice25 »

jancleynen Geplaatst: Di Apr 22, 2008 12:25 am Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Aha, gevonden!
Heeft er iemand tips voor leuke routes rond Sint-Truiden? Ik heb tot nu toe meestal verkavelingsbanen gedaan, zou graag wat meer onverhard zien. Thx!
In Sint-Truiden gaat ge voorlopig niet zoveel onverhard vinden tenzij hier en daar eens in een plantage rijden. Ze zijn wel aan een grote speeltuin aan het werken op terbiest om een beetje te crossen met de mtb.

In Wellen, Borgloon en Zoutleeuw is het wel de moeite om te rijden, hier zijn echt mooie stukken hoewel het ook niet echt bos is wat je tegenkomt maar dat moet je erbij nemen.


iprod Geplaatst: Vr Sep 05, 2008 8:23 pm Onderwerp: *

--------------------------------------------------------------------------------

halo
ik ben ook van sint-truiden. Ik ken wel wat goede onverharde wegen in de buurt maar altijd alleen rijdens is het ook niet. stuur maar een mailtje of laat hier onder iets weten.
Ik wil wel eens samen rijden, je moet eens zien wanneer het beste uitkomt voor u.
xt'ke
Mountainbiker
Berichten: 86
Lid geworden op: ma 13 okt 2003 20:51
Rijdt met: cannondale scalpel si 5

Re: omgeving Sint-Truiden

Bericht door xt'ke »

Hallo,zoek toffe mensen om mtbritjes te maken.
Ben 40j en van Sint-Truiden en rij een rustig tempo. Doe ritjes in de omgeving, toertochten en Bloso routes.Ook ritjes op de weg.
Lievenbies
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: za 09 jul 2011 22:26
Rijdt met: Trek 8500 /09

Re: omgeving Sint-Truiden

Bericht door Lievenbies »

Hoi,

Zelf ben ik ook nog op zoek naar biker. Zondag ga ik weer een toertocht rijden.
ik woon in de omgeving van nieuwerkerken. Laat maar iets weten als je interesse hebt voor
te gaan fietsen. Zelf ben ik bijna 40. En al veel jaar ervaring, maar de laatste jaren wat stilgelegen.

groeten lieven
xt'ke
Mountainbiker
Berichten: 86
Lid geworden op: ma 13 okt 2003 20:51
Rijdt met: cannondale scalpel si 5

Re: omgeving Sint-Truiden

Bericht door xt'ke »

Hallo, zondag ga ik ook een toertocht doen,die van Wezemaal. Weet niet welke jij gaat rijden?
Plaats reactie