omgeving Sint-Truiden

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Gebruikersavatar
Steven®
Mountainbiker
Berichten: 339
Lid geworden op: vr 23 apr 2004 20:18
Rijdt met: Custom Orbea
Contacteer:

Bericht door Steven® »

Kheb bij Janssen gehoord voor die set van toppeak, ma die had hem ni en hij had ook geen enkel idee wat dat zou kosten!
Als ik nog eens langs kwam ging hij het opzoeken. Hij dacht wel dat verlichting van toppeak redelijk duur was!

Mijn fietsenmaker hier in de buurt heb ik gevraagd om te informeren over die sigma mirage, en da zou hij morgen weten dus!

Nu denk ik wel da toen ik de vrijdag naar u (Patrick) reed, da ik mss geflitst ben in Tienen! De eerste paal wist ik staan ma da daar nog ne tweede stond ](*,) #-o
Dit kan eventueel de aankoop van mijn verlichting wel een paar weken uitstellen denk ik! Ma tis ni zeker dus!

Greetings, Steven
Gebruikersavatar
pr023473
Mountainbiker
Berichten: 490
Lid geworden op: za 17 jan 2004 10:31
Rijdt met: specialized s-works carbon HT en epic carbon
Contacteer:

Bericht door pr023473 »

Heb je een flits gezien ??
Want niet in elke flitspaal steekt een camera. =D> =D>
Wat was je snelheid op dat ogenblik ??
Gebruikersavatar
Steven®
Mountainbiker
Berichten: 339
Lid geworden op: vr 23 apr 2004 20:18
Rijdt met: Custom Orbea
Contacteer:

Bericht door Steven® »

Nee geen flits gezien! Kheb de paal pas zien staan toen ik trug reed!
Tis daar 50 en denk ni da ik da reed! Kwist da ik daar moest oppassen en kheb dus nergens sneller dan 70 gereden!

Er is dus nog hoop, we zullen wel zien!
xt'ke
Mountainbiker
Berichten: 86
Lid geworden op: ma 13 okt 2003 20:51
Rijdt met: cannondale scalpel si 5

Bericht door xt'ke »

@Steven
Zaterdag namiddag kan ik misschien.
Maar weet dit pas zeker de zaterdagmiddag.
Gebruikersavatar
Justin
Mountainbiker
Berichten: 815
Lid geworden op: ma 12 jan 2004 17:55
Rijdt met: Scott Spark 910 2017 / Orbea Alma Carbon OMG 2013 / Cube LTD4 2004

Bericht door Justin »

Daarstraks een wegtrainingske gedaan van 60 km. In St-Lambrechts-Herk twee gasten tegengekomen : ééntje van de twee had een prachtige bike (de andere waarschijnlijk ook maar die viel zo fel niet op) waar ik al een foto van op het forum heb gezien (kan 'm echter niet meer terug vinden).
Een gedeelte - voorste gedeelte tot aan de trapas en tot halverwege de bovenbuis - was nogal fel oranje. Kortom, een prachtige bike ! Persoonlijk ben ik niet zo voor felle kleuren, maar dat was toch de moeite waard hoor !!!!
(Iedereen was blijkbaar fel geconcentreerd aan't trainen :wink: , maar een vriendelijk knikje van beide kanten kon er natuurlijk - zoals het hoort - vanaf. Ik had eigenlijk moeten stoppen en eens op die gast moeten roepen om zijn bike te bekijken, maar ja, 't is te laat. :-? )
Gebruikersavatar
Steven®
Mountainbiker
Berichten: 339
Lid geworden op: vr 23 apr 2004 20:18
Rijdt met: Custom Orbea
Contacteer:

Bericht door Steven® »

Kben ook net trug van een baan training! Kheb ongveer een veertig tal kilometers gedaan! Nu hadden mss samen kunnen gaan ma soms ist moeilijk om af te spreken!

Deze was ook niet voorzien ma kwas iets vroeger uit school en khad dus wat extra tijd!

Mijn verlichting is ook besteld! :bounce: :D Zaterdag ga ik ze halen. Tis toch maar de sigma mirage X geworden. Er zijn er veel betere maar zoveel geld wil ik er niet aan geven, tis meestal toch maar om gezien te worden. En als ik dan es echt off road wil gaan zet ik wel een extra lamp op mijn helm. Het enigste nadeel,volgens de gelezen reviews, zou de zwakke batterij. En ze is naart schijnt niet apart te bestellen! ](*,)
Maar daar zullen we wel iets op vinden!

Greetings, Steven
Gebruikersavatar
MadMan
Mountainbiker
Berichten: 94
Lid geworden op: di 14 jan 2003 21:38
Rijdt met: thompson x-line / marzo mx comp 04 / hayes hfx9xc / sram9.0 / x3.1Disc ust / dt swiss onyx disc /
Contacteer:

Bericht door MadMan »

Steven® schreef:kwas iets vroeger uit school en khad dus wat extra tijd!

Mijn verlichting is ook besteld! :bounce: :D Zaterdag ga ik ze halen. Tis toch maar de sigma mirage X geworden. Er zijn er veel betere maar zoveel geld wil ik er niet aan geven, tis meestal toch maar om gezien te worden. En als ik dan es echt off road wil gaan zet ik wel een extra lamp op mijn helm. Het enigste nadeel,volgens de gelezen reviews, zou de zwakke batterij. En ze is naart schijnt niet apart te bestellen! ](*,)
Maar daar zullen we wel iets op vinden!

Greetings, Steven
Hello,

Heb een sigma x , de 5 watt geeft al behoorlijk wat licht, 10 of 20 watt is enkel nodig in een snelle afdaling.
Betreffende de batterij: die kun je wel apart bestellen, deze is veel kachtiger dan de originele " http://www.bike-discount.de/www/navfram ... rsteller=8 "

Groetjes en tot een van uw volgende ritjes, als ik kan ga ik zeker eens mee (als ik mag toch)
ElStinho
Mountainbiker
Berichten: 75
Lid geworden op: zo 18 apr 2004 18:36
Rijdt met: Cube Ltd 2 '04
Contacteer:

Bericht door ElStinho »

Justin schreef: Een gedeelte - voorste gedeelte tot aan de trapas en tot halverwege de bovenbuis - was nogal fel oranje. Kortom, een prachtige bike ! Persoonlijk ben ik niet zo voor felle kleuren, maar dat was toch de moeite waard hoor !!!!
Misschien een Orbea?

Hoe zit het met de verlichting mannen? Gemonteerd en goed bevonden? Ben benieuwd naar jullie commentaren nu het terug sneller donker wordt.

Grtz
Stijn
Gebruikersavatar
Steven®
Mountainbiker
Berichten: 339
Lid geworden op: vr 23 apr 2004 20:18
Rijdt met: Custom Orbea
Contacteer:

Bericht door Steven® »

Mijn Sigma set staat erop, kheb nu een 5 en 10 watt lampje! Een echte rit heb ik er nog niet mee gemaakt, wel al eens vlug een test toerke gemaakt toen het echt donker was!

Voor gewoon op de weg te rijden (waar meestal al verlichting is) kom je zeker toe met zo een 5 watt lampje, zelfs op een onverlichte gewone veldweg volstaat het. Ik zeg wel volstaat, je moet geen zee van licht verwachten natuurlijk maar je ziet duidelijk de weg! De 10 watt is heel wat helderder en schijnt ook verder! Samen geven ze voldoende licht voor een offroad rit!
De straal van het licht is wel niet zo breed, dus ge ziet eigenlijk alleen maar recht voor je bike! Daarom denk ik dat voor meer technische nachttochten de set niet volstaat!

De levensuur van de batterij heb ik nog niet kunnen testen. Niet zo handig aan deze is dat hij geen overlaad beveiliging heeft en dus na 7 uur opladen de stekker onmiddelijk moet uitrekken.
Montage gaat redelijk vlug (werkt met elastieken), alhoewel er toch een paar minderhandige details aan zitten!

Greetings, Steven
Gebruikersavatar
Justin
Mountainbiker
Berichten: 815
Lid geworden op: ma 12 jan 2004 17:55
Rijdt met: Scott Spark 910 2017 / Orbea Alma Carbon OMG 2013 / Cube LTD4 2004

Bericht door Justin »

ElStinho schreef:
Justin schreef: Een gedeelte - voorste gedeelte tot aan de trapas en tot halverwege de bovenbuis - was nogal fel oranje. Kortom, een prachtige bike ! Persoonlijk ben ik niet zo voor felle kleuren, maar dat was toch de moeite waard hoor !!!!
Misschien een Orbea?
Idd, heb ondertussen een foldertje gezien met de modellen van dit jaar. Dit jaar zijn de kleurn juist omgekeerd -> vooraan oranje en achteraan blauw.

En voor de rest Stijn ? Binnenkort terug op de bike ?
Hopelijk wel he m8.
Plaats reactie