Aalsterse bikers, verenigt U !!!

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Gebruikersavatar
Brainfood
Mountainbiker
Berichten: 69
Lid geworden op: di 15 okt 2002 23:11
Rijdt met: Rotwild, Cannondale

Bericht door Brainfood »

Nu dat het seizoen (marathons) gedaan is ben ik op zoek naar een WTC in Aalst. Dit om in het voorjaar duurtrainingen in groep te kunnen doen. @Miestjer : wanneer trainen jullie, hoe lang, welk tempo? Hebben jullie een website?
Gebruikersavatar
Miejster
Mountainbiker
Berichten: 228
Lid geworden op: wo 10 nov 2004 15:10
Rijdt met: Merida FLX Team Full Carbon

Bericht door Miejster »

@ Brainfood, check inbox
Gebruikersavatar
The S-man
Mountainbiker
Berichten: 208
Lid geworden op: wo 10 aug 2005 09:40
Rijdt met: Specialized Epic S-Works

Bericht door The S-man »

Yo de manneuh,

Ik ben ook van de kanten van Aalst: namelijk "Erpe". Zijn er hier soms bij die ook competitie doen? Kwestie van misschien samen te trainen ofzoiets... Laat maar iets weten dan.

Greetz
Gebruikersavatar
jerommeken
Mountainbiker
Berichten: 1227
Lid geworden op: di 12 nov 2002 20:23
Rijdt met: Electrified Scalpel
Contacteer:

Bericht door jerommeken »

The S-man schreef:Yo de manneuh,

Ik ben ook van de kanten van Aalst: namelijk "Erpe". Zijn er hier soms bij die ook competitie doen? Kwestie van misschien samen te trainen ofzoiets... Laat maar iets weten dan.

Greetz
Er zijn nogal wat vormen van competitie, kan je specifiëren ?

Samen met Homeboy (erpe), Fieldbiker (Mere), Steelydan (Mere) en Fluffy (Brakel) rijden we regelmatig marathons in de Ardennen (http://marathon.zoenk.be/) en soms al eens in 't buitenland.


Er is blijkbaar nood aan een specifieke MTB-club in regio Aalst. Als die er komt, ben ik zeker geïnteresseerd.
Gebruikersavatar
kamikeli
Mountainbiker
Berichten: 211
Lid geworden op: vr 25 feb 2005 15:08
Rijdt met: Krafstoff-Pervélo (mtb), Xesco 'superlight' (mtb)en francesco 'carbon'(race)

Bericht door kamikeli »

The S-man schreef:Yo de manneuh,

Ik ben ook van de kanten van Aalst: namelijk "Erpe". Zijn er hier soms bij die ook competitie doen? Kwestie van misschien samen te trainen ofzoiets... Laat maar iets weten dan.

Greetz
Als Geraardsbergen ook de kanten van Aalst zijn... Vanaf dit jaar ben ik aangesloten bij 'Pervelo race to victory'. Eind november - begin december beginnen dus de trainingen.
Als gij da ziet zitten...de zondag rijd ik met de mannen van 'Pervelo'. Nu zondag gaan we van start in Amougies.

Greetz
Gebruikersavatar
The S-man
Mountainbiker
Berichten: 208
Lid geworden op: wo 10 aug 2005 09:40
Rijdt met: Specialized Epic S-Works

Bericht door The S-man »

Competitie als in de Topcompetitie, Flanders Cup en soortgelijke toestanden. (Vooral XC dus) Ik heb ook al de houffamarathon gereden en dat ging mij ook goed af. Dus af en toe een marathonneke kan er gerust bij. :-D Ik ga komend seizoen eerste keer volop voor goede resultaten in de Funklasse.
Als Geraardsbergen ook de kanten van Aalst zijn... Vanaf dit jaar ben ik aangesloten bij 'Pervelo race to victory'.
Das nog redelijk in de buurt. Redelijk wa trainingstochtjes van mij passeren Geraardsbergen. Wat houdt die "Pervelo race to victory" precies in? Is da een club ofzo?
Samen met Homeboy (erpe), Fieldbiker (Mere), Steelydan (Mere) en Fluffy (Brakel)
Allé, Erpe en Mere verdorie... Waar dan ergens precies? Ik ben van in de Dorpsstraat in Erpe. :-D
Gebruikersavatar
kamikeli
Mountainbiker
Berichten: 211
Lid geworden op: vr 25 feb 2005 15:08
Rijdt met: Krafstoff-Pervélo (mtb), Xesco 'superlight' (mtb)en francesco 'carbon'(race)

Bericht door kamikeli »

@ the S-man

Pervelo Race to Victory is een nieuwe club uit Geraardsbergen die zowel recreanten heeft als vier competitiebikers. Momenteel zijn er al drie plaatsen bezet, waaronder ik. Wel moest ik hiervoor een wedstrijdbike aanschaffen van Pervelo zelf. Wordt nl. voor een deel gesponsord.
Wedstrijden zouden voornamelijk Flanders cup, topcompetitie zijn,...eventueel een aantal marathons. De wedstrijdkalender wordt samen met de bikers opgesteld.

Greetz
Gebruikersavatar
The S-man
Mountainbiker
Berichten: 208
Lid geworden op: wo 10 aug 2005 09:40
Rijdt met: Specialized Epic S-Works

Bericht door The S-man »

@ Kamikeli: dat lijkt me een leuk initiatief. Alleen jammer dat je verplicht bent een bike aan te kopen. Das waarschijnlijk wel logisch door de sponsering, maarja niet altijd vanzelfsprekend. Bvb. voor mij: kheb deze zomer pas een bike gekocht, en voor een student is dat natuurlijk een zeeeeeeeeer grote investering. Moest die bike er niet bij vermengd geweest zijn hadk wel interesse om de club te vervoegen. :-D En voor de trainingsritten mag je me wel altijd een PB sturen, misschien kan ik dan wel eens meerijden.
Gebruikersavatar
kamikeli
Mountainbiker
Berichten: 211
Lid geworden op: vr 25 feb 2005 15:08
Rijdt met: Krafstoff-Pervélo (mtb), Xesco 'superlight' (mtb)en francesco 'carbon'(race)

Bericht door kamikeli »

The S-man schreef:@ Kamikeli: dat lijkt me een leuk initiatief. Alleen jammer dat je verplicht bent een bike aan te kopen. Das waarschijnlijk wel logisch door de sponsering, maarja niet altijd vanzelfsprekend. Bvb. voor mij: kheb deze zomer pas een bike gekocht, en voor een student is dat natuurlijk een zeeeeeeeeer grote investering. Moest die bike er niet bij vermengd geweest zijn hadk wel interesse om de club te vervoegen. :-D En voor de trainingsritten mag je me wel altijd een PB sturen, misschien kan ik dan wel eens meerijden.
Tja...nog geen jaar geleden ook een nieuwe bike aangeschaft (Xesco superlight, XTR, Fox f80rlt, juicy seven). Het is dus spijtig dat ik terug een nieuwe bike dien aan te schaffen. Doch...voor de prijs die ik moet betalen krijg ik heel wat terug. Zo kan ik met Sram Xo rijden i.p.v. XTR en kan ik deze twee met elkaar vergelijken.

Een chance dat ik een maandelijks inkomen heb. Anders zou mij dit niet lukken.
Ik kan dus goed verstaan dat een extra bike een te grote investering zou zijn. Je hebt immers Flipkes topbike!!
Ik laat je wel eens iets weten wanneer de trainingen beginnen, en kunnen dan desnoods eens samenrijden.

Greetz
Gebruikersavatar
Brainfood
Mountainbiker
Berichten: 69
Lid geworden op: di 15 okt 2002 23:11
Rijdt met: Rotwild, Cannondale

Bericht door Brainfood »

Er zijn blijkbaar toch een aantal mensen geïnteresseerd in een club van Aalst of omstreken. Een club met xc en marathonrijders.
Ik zou me graag aansluiten bij een club. Maar om hier in vlaanderen tt's te rijden in groep of met de wtc naar café en terug te rijden, daar heb ik geen zin in. Een club om samen te trainen en naar marathons in binnen- en buitenland te gaan. Dat spreekt me wel aan.

@ Kamikeli

Kan je kiezen met welke bike je rijdt van pervelo? De sponsering houdt dit dan in dat je korting krijgt op je bike?
Plaats reactie