bikers in of voor omgeving Ellezelles, Wodecq, Mainvault,...

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Gebruikersavatar
blubberduck
Mountainbiker
Berichten: 851
Lid geworden op: wo 17 dec 2003 16:22
Rijdt met: Epic S-Works WC 29", Stump S-Works 29"

Bericht door blubberduck »

anno53 schreef:Ik heb de route 2.01 en 2.02 vorig jaar gereden. Het is werkelijk een prachtig parcours dat gerust in het rijtje van Wissant en dergelijke mag staan. Een kaartje vind je hier: http://cith.tourinsoft.com/upload/MEDIA ... 9220082.pd, andere routes in het Pays de Collines of le Tournaisis zijn op volgende link beschikbaar: http://www.tournaisis.be/web/FR/randonn ... ratif.aspx (VTT als discipline selecteren).

Als BBR/FBC 'baanjannet' is le Tournaisis mijn favoriete omgeving: Celles, Cordes, Anvaing , Frasnes, Wodecq, Havinnes, etc. Alhoewel ik waarschijnlijk in aanmerking kom voor de nominatie van ouderdomsdeken op dit forum ben ik nog maar 1 jaar aan het mountainbiken. Op de VTT reeds volgende TTs gereden aldaar: Bruyelle 11/11, Rumillies, Antoing, St Denijs (richting Mont St Aubert).

Fietsen in le Tournaisis of le Pays des Collines is altijd een beetje feest. =D> =D> =D>
het afspreken zal voor na mijn verlof (15 tot 27-07) zijn want ik vertrek zondag naar Saalbach-Hinterglemm (Oostenrijk) om "echt te gaan mountainbiken :wink: "

de route 2.02 (28km +/- 595hm) of 2.01 (22 km) kan je gemakkelijk uitbreiden naar +/- 65km met meer dan 1300hm.
De paadjes van de chrono Ronse 06 en dit jaat 07 zijn voor eeuwig gegrift in mijn bike geheugen :roll: :wink:

See you later,

greetz 8)
DIKKE BANDJES
Mountainbiker
Berichten: 84
Lid geworden op: za 25 jun 2005 15:05
Rijdt met: alu HT specialized s works 2009

Bericht door DIKKE BANDJES »

ik wil ook wel eens meebiken in de streek van ath en frasnes...
krijd er veel met de koersfiets maar kspreek al lang van er een keer te biken,
maar tis er nog nie van gekomen.
er zou ook een bloso-route zijn die vertrekt van pays de collines.
Gebruikersavatar
matt4
Mountainbiker
Berichten: 50
Lid geworden op: do 24 mei 2007 11:42
Rijdt met: Merida Matts TFS 500 V

Bericht door matt4 »

hallo,

wel ik stel voor om eens af te spreken met m'n bikecollega "Apriliaracerke" van op het forum om allemaal samen eens een namidagje te gaan biken!

Deze woont dichtst tegen de bike-routes... daar kunnen we eventueel afspreken?

afwachtend op zijn antwoord...
Gebruikersavatar
orbeabikerfun
Mountainbiker
Berichten: 250
Lid geworden op: ma 30 okt 2006 13:41
Rijdt met: Cube Reaction GTC Pro 29

Bericht door orbeabikerfun »

ik woon hier het dichtste ze mannen [-X
ik woon in lessen
=D> hihi
vdvs80
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: za 23 jul 2011 17:38
Rijdt met: Fuji

Route 2.06

Bericht door vdvs80 »

Hallo

Kent er iemand de route 2.06?
Tijdens de 2.01 en 2.02 kom ik er verschillende bordjes van tegen, maar ik vind er nergens info over?

gr
Plaats reactie