Beginnende bikers van regio Opglabbeek ????

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
TRAPPELEROS
Mountainbiker
Berichten: 96
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:53
Rijdt met: Trek Roscoe 2023

Beginnende bikers van regio Opglabbeek ????

Bericht door TRAPPELEROS »

Juw,

allow, mijn naam is Flip 23m en ben reeds een tijdje aan het mountainbiken en heb de microben goed te pakken. Jiiiha. Meestal rij ik op zon -en feestdagen en congé payé dag maandag heel wat kilometertje door de bos en op de mijntrils en probeer zo mijn grenzen wat te verleggen. Ma bonne, iemand goesting om eens wat mee te gaan crossen ???? Beetje fun maken en rustig wat kicken op de mijntrils !!!!
Hoop dak wel kan volgen . LOL

Greetz FLIP
Gebruikersavatar
Black Phantom
Mountainbiker
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 12 aug 2002 02:00
Rijdt met: Trek 4700
Contacteer:

Re: Beginnende bikers van regio Opglabbeek ????

Bericht door Black Phantom »

blue_biker schreef:Juw,

allow, mijn naam is Flip 23m en ben reeds een tijdje aan het mountainbiken en heb de microben goed te pakken. Jiiiha. Meestal rij ik op zon -en feestdagen en congé payé dag maandag heel wat kilometertje door de bos en op de mijntrils en probeer zo mijn grenzen wat te verleggen. Ma bonne, iemand goesting om eens wat mee te gaan crossen ???? Beetje fun maken en rustig wat kicken op de mijntrils !!!!
Hoop dak wel kan volgen . LOL

Greetz FLIP
Sorry, gij zijt te groot. Ik ben maar 1m73 :lol:
(da's maar om onnozel te doen hoor). :oops:
Opglabbeek is te ver om daar geregeld te komen trainen, maar ik ben wel een beetje (heel veel) jaloers op uw terrils.
Ik heb er lang naar uitgekeken en heb uiteindelijk vorige zomer 2 keer de gelegenheid gehad om de terrils van Heusden en Genk te beklimmen. Een heel aparte ervaring!
Fijn voor jou dat dat ze zo kort bij huis liggen!! Have fun!!!
Gast

yhooo

Bericht door Gast »

Kom uit Dilsen - Stokkem en ga regelmatig hier in de omgeving Biken. Beetje zwaar dat wel want ik ben nog niet zo lang bezig. Fiets regelmatig met andere mensen ( die een stuk beter als mij zijn) en dat is goed voor mijn conditie opbouw. Er zijn nog altijd mensen welkom.
Gebruikersavatar
Charlie
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 24 mei 2004 22:13
Rijdt met: Thompson

Bericht door Charlie »

Hallo

Ik ben van Genk en als je nog steeds zin hebt om te MTBken kunnen we gerust eens afspreken. Ben amper 2 maanden bezig maar doe het wel met volle ijver. Mensen met een betere conditie kunnen mij alleen maar verbeteren.

Laat maar iets horen als je zin hebt.

Greetz

Charlie
Gebruikersavatar
TRAPPELEROS
Mountainbiker
Berichten: 96
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:53
Rijdt met: Trek Roscoe 2023

Bericht door TRAPPELEROS »

Juw Charlie , ....

zeker zeker heb ik eens goesting om te gaan biken. Elke zondag gaan we met de club ( sinds twee maanden opgericht ) een toertocht rijden. Toertochten rijden we op een relax tempo. Als je goesting hebt om mee te gaan belt me dan ff op de nr° ********* en kijkt in ieder geval maar eens op de website www.trappeleros.be . 3/4 van de leden zijn van Genk dus das al heel mooi voor u hé !!!
Allé tot een van deess

Greetz

FLIP
Plaats reactie