ardennen

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

en naar welke kant van de ardennen ga je dan wel Gukke. ik ken anders wel twee zeer mooie tourkes in de geburen van Barvaux en nog technish ook ja
ik ga 5 tot 6 maal per jaar om daar steeds meer en meer te verkennen en uit te stippelen.
dus voor meer info 1 adres " Den Gizmo"
:roll: :roll: :lol:
CRAZY D
Mountainbiker
Berichten: 69
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00

Bericht door CRAZY D »

Heb buitenverblijfje tussen La Roche en Hotton. Kom ginds al sinds m'n 6 jaar (ben nu 30) en ken de streek als m'n broekzak. If you need any tips of als iemand in de regio is om eens samen te trainen laat dan maar een mailtje bij gelegenheid.
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

Ik ken de streek wel niet als mijne broekzak maar door de vele ritten leert ge de streek kennen he.
Ik zou dit jaar op 11 augustus eigenlijk es willen meedoen aan die vier uur enduro in rendeux maar ik weet nie of mijne fysiek in zo'n goeie staat is omdat ik verleden jaar al zoiets gezien had in izier en da was hard labeur zenne met die extreme warmte dan.
maar dat zal zeker wel es passen dat beloof ik

Groeten van Gizmo

:lol: :lol:
Gebruikersavatar
Tom
Mountainbiker
Berichten: 332
Lid geworden op: za 09 mar 2002 02:00
Rijdt met: Ridley Scorpion, Scott Addict Sl, Emrin cross
Contacteer:

Bericht door Tom »

Wanneer je in de bossen rondom Houffa. gaat biken kunnen we mekaar wel eens tegenkomen. Ga (zoals altijd wanneer ik daarben) mij ook een beetje uitleven op het parkoer van de wereldbeker.
Greetzz
CRAZY D
Mountainbiker
Berichten: 69
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00

Bericht door CRAZY D »

Ga met het Paasweekend een dagje of 3-4 naar de Ardennen. Wij zitten steeds in Rendeux-Haut. Ben van plan de muur in Maboge nog eens op te klauteren.

Heb jij dat al gedaan ? Ik heb hem wel met de road-cycle in de benen.

:grin:
Gebruikersavatar
Tom
Mountainbiker
Berichten: 332
Lid geworden op: za 09 mar 2002 02:00
Rijdt met: Ridley Scorpion, Scott Addict Sl, Emrin cross
Contacteer:

Bericht door Tom »

Muur van Maboge is mij niet bekend. Is dit de moeite waard om eens omhoog te klauteren?? Ik neem aan dat je het hier over een helling op de straat hebt. Waar is deze muur juist gelegen? Wil het wel eens uitproberen (ik moet alles toch eens gedaan hebben).
Gebruikersavatar
flyboy
Mountainbiker
Berichten: 322
Lid geworden op: ma 11 mar 2002 02:00

Bericht door flyboy »

is er al iemand boven geraakt op de 300 meter 25% van de route nr. 2 van la roche?
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

die muur van Mabogeis dat ver van die helling om naar Beffe te gaan of waar is deze juist, graag wat meer uitleg

Gizmo
CRAZY D
Mountainbiker
Berichten: 69
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00

Bericht door CRAZY D »

Flyboy bedoelt naast de kerk in het centrum van La Roche omhoog. Dat wordt voor mij al een vaste gewoonte als ik ginder ben. Vandaar dat ik eerst de muur in Maboge ga doen om dan terug af te dalen naar La Roche en vervolgens naast de kerk omhoog te rijden (= richting dierenpark bovenaan). Is zeker de moeite waard, maar is inderdaad op de tanden bijten en bangelijk afzien !!!!!!!!!!!
:grin:
A propos, de muur in Maboge is als je in het dorp van Maboge komt (ligt rechts als je van La Roche naar Houffalize rijdt) links naar boven.
CRAZY D
Mountainbiker
Berichten: 69
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00

Bericht door CRAZY D »

Gizmo, Beffe is ook mooi, is brede baan, maar mooi. Je kan dezelfde klim veeeel mooier maken als je via Marcourt naar Beffe rijdt, dan kan je die brede baan als afdaling doen en eens goed doorgaan. Heb ooit voor een weddingschap met de koersfiets een ZONDER remmen naar beneden gereden (top van 94 km/u). Ik kan je verzekeren dat je adrenaline-peil vrij hoog ligt op dat moment en dat het iets is dat je ook niet alle weken wil doen !
:razz:
Plaats reactie