Slovenië 2004 + Salzkammergut Trophy 2004

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.

Slovenië en Salzkammer... wie durft??

Ik wil zeker mee!!
2
10%
Ik heb wel interesse maar ben nog niet zeker.
10
50%
Not interested... ik zit dan op Ibiza!
8
40%
 
Totaal aantal stemmen: 20

Gebruikersavatar
Nielskie
Mountainbiker
Berichten: 611
Lid geworden op: vr 26 sep 2003 20:36
Rijdt met: Fusion Floyd Marathon SL, Thompson Zeus
Contacteer:

Bericht door Nielskie »

Mijn fysieke basis lijkt me toch beter dan die van jou vorig jaar (ik rijd ongeveer 200km per week), dus moet ik me precies geen zorgen maken dat het niet overdreven zwaar zal zijn.
Gebruikersavatar
Willem D.C.
Mountainbiker
Berichten: 32
Lid geworden op: zo 25 mei 2003 18:52
Rijdt met: Cube

Bericht door Willem D.C. »

Wel, tis te zeggen. de marathon wordt de zwaarsten van europa genoemd... dan wel den 220 maar die 100 kan dan toch ook nie wreed makkelijk zijn hé :). ma inderdaad ie valt uit te rijden. ne keer da ge top 200 wilt rijden moet ge wel al over een deftige fysiek beschikken. Da lijkt me dees jaar een goe doel. vorig jaar deedk 8u19 der over, me de platte banden bij natuurlijk. dees jaar wilk rond de 6 uur landen... Daarvoor ook een wa betere training voorzien.
allé a ge meegaat ga'k alleszins goe mogen doorterten, ma fysiek is om aan gewerkt te worden hé...
Gebruikersavatar
Willem D.C.
Mountainbiker
Berichten: 32
Lid geworden op: zo 25 mei 2003 18:52
Rijdt met: Cube

Bericht door Willem D.C. »

hey, ook nog een paar vraagskes:
wa zijn jullie doelen, vanwaar zijn jullie, +- leeftijd en hoe zit de fysiek?
Gebruikersavatar
Nielskie
Mountainbiker
Berichten: 611
Lid geworden op: vr 26 sep 2003 20:36
Rijdt met: Fusion Floyd Marathon SL, Thompson Zeus
Contacteer:

Bericht door Nielskie »

Doel uitrijden, tijd maakt niet uit, tussendoor de tijd nemen wat fotootjes te nemen, anders kan ik me er weer weinig van herinneren
Gebruikersavatar
eekhoorn
Mountainbiker
Berichten: 293
Lid geworden op: do 03 jul 2003 19:10
Rijdt met: ijzer en alu

Bericht door eekhoorn »

miljaar, ik lees dat hier veel telaat

volgend jaar soortgelijke plannen?
Gebruikersavatar
Willem D.C.
Mountainbiker
Berichten: 32
Lid geworden op: zo 25 mei 2003 18:52
Rijdt met: Cube

Bericht door Willem D.C. »

Jaja, fototjes nemen is in ieder geval geen slecht gedacht. Maar 't parcours herinnert ge u wel zulle, zeker als ge voor elke meter hebt moeten duwen.
Ja, alst dees jaar evengoed meevalt als verleden jaar, benk zeker van plan om terug te gaan. Hopelijk kunnen we dit jaar "Piefke" ook overtuigen en zijn "Splenter" en "Jan Lah" ook weer van de partij. Maar waaarom is het dit jaar te laat? Op de kar springen en meevliegen. Der zijn nog 3 weken te trainen!!!!
Voor we vertrekken kunnen we elkaar beter eens ontmoeten. Vorig jaar zijn we eventjes weest fietsen op de Kluisberg en erna naar Oudenaarde iets gaan drinken om ons concrete plannen te bespreken.
We kunnen misschien afspreken de 1e juli, das wel wa laat, maar gezien de examenperiode, voor mij kan het wel al wat vroeger ook... Ergens in Gent? om gewoon iets te drinken en afspraken te maken...

Grtz
Gebruikersavatar
eekhoorn
Mountainbiker
Berichten: 293
Lid geworden op: do 03 jul 2003 19:10
Rijdt met: ijzer en alu

Bericht door eekhoorn »

te laat wegens geen geld en andere plannen (lees: werken); maar ik ga dat hier goed int oog houden voor volgend jaar!
Gebruikersavatar
Willem D.C.
Mountainbiker
Berichten: 32
Lid geworden op: zo 25 mei 2003 18:52
Rijdt met: Cube

Bericht door Willem D.C. »

zie verder ALPENzwALPEN ;)
Plaats reactie