wie heeft er tips voor mij?

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Plaats reactie
Gast

wie heeft er tips voor mij?

Bericht door Gast »

ik ben 25 en woon nu in lier, ik wil beginnen met mtb maar ik
zou er graag meer over leren ivm fiets,hoe en waar trainen,
partner om mee te gaan rijden, wie dus tips heeft voor mij of zin
heeft mij beter te leren kennen om dan samen te gaan rijden
voeg me gerust toe op msn ofzo of stuur maar een mailtje

groetjes

steven
Gebruikersavatar
onex
Mountainbiker
Berichten: 71
Lid geworden op: wo 06 dec 2006 19:59
Rijdt met: Bianchi Doss 6600

Bericht door onex »

aah nog ne Lierenaar :-D
kzen nu ook pas opnieuw begonnen met MTB na lange knieblessure enz enz...
doe nu steeds ne toer van 25km richting kessel rond het fort daar... Handig om de techniek trug wa onder de knie te krijgen en wat aan de conditie te werken....
Gebruikersavatar
Rikske
Mountainbiker
Berichten: 1332
Lid geworden op: do 06 mei 2004 20:31
Rijdt met: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition

Bericht door Rikske »

Hoi streekgenoten :-) .

Ikzelf woon in Berlaar, en mijn "vast trainingsritje" gaat ook steeds richting Gestel, Bevel, Bouwel, het fort van Kessel en kruiskesberg. Al deze plaatsen probeer ik via zoveel mogelijk onverharde paadjes aan elkaar te breien. En hoewel je hier geen echt grote hoogteverschillen tegenkomt zitten er hier en daar toch een paar moeilijke klimmetjes tussen.

Alleen spijtig dat ik de laatste 2 maanden erg weinig op de fiets heb gezeten (verhuis, voor de 2de keer vader geworden,...) en mijn conditie dus beneden alle peil is. En dan wordt het in deze natte wintermaanden toch moeilijk om jezelf te motiveren om er terug aan te beginnen :oops: .

Echte tips heb ik dus niet, maar in "onze" streek zijn er redelijk wat mooie paadjes om met de mountainbike over te bollen.
palieterke
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: za 16 dec 2006 20:55
Rijdt met: trek 8500

haha nog een paar streekgenoten

Bericht door palieterke »

hallo gasten,
Ook ik ben net begonnen na enkele jaartjes stil te hebben gelegen.
Heb me net een nieuwe fiets gekocht om er terug in te vliegen.
Alleen is het eenzaam op de baan en krijg ik me zo moeilijk gemotiveerd.
Misschien kunnen we eens samen afspreken.
groeten,
Stampertje
Mountainbiker
Berichten: 22
Lid geworden op: wo 27 dec 2006 01:22
Rijdt met: Cl!mb

Bericht door Stampertje »

Hey gasten,

ben zelf ook sinds een paar maanden gestart met MTB'en op aanraden van een kameraad. Ik woon in Antwerpen en ben op zoek naar een paar leuke routes waar ik wat ervaring kan opdoen. Heb al een paar toertochten meegedaan maar hier ga ik voorlopig met stoppen tot ik wat meer ervaring en conditie heb. Als beginner doe ik alles rustig en voorzichtig. De meeste deelnemers van die toertochten vlammen er echter op los en zitten constant "op mijn heupen" . Mocht je ideetjes hebben of zin om samen eens te gaan trappen, laat maar iets weten.
Gebruikersavatar
onex
Mountainbiker
Berichten: 71
Lid geworden op: wo 06 dec 2006 19:59
Rijdt met: Bianchi Doss 6600

Bericht door onex »

Stampertje schreef:Hey gasten,

ben zelf ook sinds een paar maanden gestart met MTB'en op aanraden van een kameraad. Ik woon in Antwerpen en ben op zoek naar een paar leuke routes waar ik wat ervaring kan opdoen. Heb al een paar toertochten meegedaan maar hier ga ik voorlopig met stoppen tot ik wat meer ervaring en conditie heb. Als beginner doe ik alles rustig en voorzichtig. De meeste deelnemers van die toertochten vlammen er echter op los en zitten constant "op mijn heupen" . Mocht je ideetjes hebben of zin om samen eens te gaan trappen, laat maar iets weten.
altijd bereid om es te gaan rijde :wink: zeg maar where & when
comfused
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: do 10 aug 2006 13:30

Bericht door comfused »

Rikske schreef:Ikzelf woon in Berlaar, en mijn "vast trainingsritje" gaat ook steeds richting Gestel, Bevel, Bouwel, het fort van Kessel en kruiskesberg.
ik ben net in Berlaar komen wonen - en heb wel interesse in dat ritje van je
kan je me er iets meer info over geven ?
Plaats reactie