Gay (homo) Mountainbiker

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Gebruikersavatar
Mountainbiker
Berichten: 2031
Lid geworden op: ma 05 mei 2003 13:06
Rijdt met: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Bericht door »

@acer :

'You're the only gay in the village !' :wink: :lol:
acer
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: di 11 apr 2006 19:13
Rijdt met: cube

Bericht door acer »

ik denk niet dat ik de enige ben hoor........ maar tot nu toe wel de enige die geout is hier op het forum.
Het schrikt me wel een beetje af :(
Gebruikersavatar
scott racer
Mountainbiker
Berichten: 1639
Lid geworden op: zo 02 nov 2003 11:54
Rijdt met: bolt als ik trap!

Bericht door scott racer »

acer schreef:ik denk niet dat ik de enige ben hoor........ maar tot nu toe wel de enige die geout is hier op het forum.
Het schrikt me wel een beetje af :(
[-X u niet laten afschrikken .
Mijn vrouw zegt dat de beste vrienden voor vrouwen Homo's zijn .
Die luisteren ten minste zegt ze #-o .

Ik ken er zelf een paar en da zijn allemaal toffe gasten :wink:

:roll: Op ne fiets ben ik er ook nog geen tegen gekomen.

Vindt het wel klasse dat je het bekend maakt aan gans het forum =D>

8) Bike ze
Gebruikersavatar
Max Power
Mountainbiker
Berichten: 799
Lid geworden op: ma 19 dec 2005 00:36
Rijdt met: Orbea Compas /Schwinn Mesa Aluminum

Bericht door Max Power »

scott racer schreef:[.
Mijn vrouw zegt dat de beste vrienden voor vrouwen Homo's zijn .
jep, en nochtans, ik luister ook hoor :P .

Mijn madam noemt mij zelfs heel liefkozend: "zwijg en luister"

btw geen problemen me homo's zo lang ze maar van mij blijven (ken er zo ene en kmoet er nie van weten)
Gebruikersavatar
Ben Lee
Mountainbiker
Berichten: 796
Lid geworden op: ma 06 feb 2006 20:35
Rijdt met: Cube LTD CC 2006
Contacteer:

Bericht door Ben Lee »

't zijn meestal toffe gasten ... één ding heb ik wel ... ze moeten ermee kunnen lachen dat er af en toe eens het zot mee gehouden wordt, zolang dit kan gebeuren op een amicale manier! (de meeste die ik ken doen het onderling steeds zelf ... uitspraken van ... seech trut ... enzo)

Met mij kunnen ze 't zot steken op verschillende manieren, (ik zen ne kleine, dikke, kale (selectief kaal), dus waarom niet met andere "gebreken" (elke gek zijn gebrek) ...

Maar bij de meeste is dat geen probleem, de geene die ik ken (ho, le (en) bi's) kunnen daar goed tegen.

Persoonlijk zou ik personen die het onderwerp niet durven aanraken (uit angst te kwetsen of gewoon uit angst) vervelender vinden.

Ben.
acer
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: di 11 apr 2006 19:13
Rijdt met: cube

Bericht door acer »

amaai, thx voor de positieve reactie's :-)
En idd , de meeste vrouwen vinden ons blijkbaar toffer om mee te praten of in vertrouwen te nemen.....waarom weet ik ook niet.
En wat die grappen betreft dat is ook waar, we doen dat zelf ook en dat moet ook kunnen, zolang ze maar niet onder de gordel zijn.
Ik probeer ook nergens te verbergen dat ik homo ben, al ga ik het ook niet aan de (al) te grote klok hangen, gewoon eerlijk zijn en jezelf blijven is het beste, waarom stiekem doen , dat is niet meer van deze tijd.
Al heb ik wel respect voor de oudere homo's die het in hun tijd veel moeilijker hadden om zich te outen, moet verschrikkelijk geweest zijn of nog zijn voor die gasten.En handtastelijkheden zijn zowiezo uit den boze volgens mij, zowel bij homo's als hetero's, heb respect voor elkander en leer je bedwingen ;-)
groetjes
Gebruikersavatar
Mountainbiker
Berichten: 2031
Lid geworden op: ma 05 mei 2003 13:06
Rijdt met: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Bericht door »

acer schreef:ik denk niet dat ik de enige ben hoor........ maar tot nu toe wel de enige die geout is hier op het forum.
Het schrikt me wel een beetje af :(
Tuurlijk niet ,ik citeerde uit de hilarische reeks Little Britain waar een fervente homo er alles aan doet om de enige homo in zijn dorp te zijn...
Gebruikersavatar
Beny
Mountainbiker
Berichten: 3870
Lid geworden op: za 15 mar 2003 21:31
Rijdt met: 7x specialized/1x turner

Bericht door Beny »

acer schreef: En wat die grappen betreft dat is ook waar, we doen dat zelf ook en dat moet ook kunnen, zolang ze maar niet onder de gordel zijn.
=D> =D> =D>
Gebruikersavatar
Ben Lee
Mountainbiker
Berichten: 796
Lid geworden op: ma 06 feb 2006 20:35
Rijdt met: Cube LTD CC 2006
Contacteer:

Bericht door Ben Lee »

Waar waarde ACER ... we hebben u gemist op de meeting in AS.

Ben.
acer
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: di 11 apr 2006 19:13
Rijdt met: cube

Bericht door acer »

Ja dat klopt, ik was er niet.
De avond ervoor te lang stappen geweest, (véél te lang) en daardoor heb ik vandaag te lang geslapen.Niet dat ik te zat was hoor, want ik was Bob,maar gewoon te laat ( of vroeg ;-) ) terug en dan
gebeurt zo iets hé.
Plaats reactie