Gay (homo) Mountainbiker

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Gebruikersavatar
Ben Lee
Mountainbiker
Berichten: 796
Lid geworden op: ma 06 feb 2006 20:35
Rijdt met: Cube LTD CC 2006
Contacteer:

Bericht door Ben Lee »

acer schreef:Ja dat klopt, ik was er niet.
De avond ervoor te lang stappen geweest, (véél te lang) en daardoor heb ik vandaag te lang geslapen.Niet dat ik te zat was hoor, want ik was Bob,maar gewoon te laat ( of vroeg ;-) ) terug en dan
gebeurt zo iets hé.
WATJE :wink: :-D
acer
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: di 11 apr 2006 19:13
Rijdt met: cube

Bericht door acer »

tja, zo zijn we , een echte janet zeker ;-)
Gebruikersavatar
JanMan
Mountainbiker
Berichten: 2175
Lid geworden op: wo 18 feb 2004 21:14
Rijdt met: Custom Xcluziv, Orbea, Zannata

Bericht door JanMan »

De volgende keer dan maar :-D
Gebruikersavatar
beethoven
Mountainbiker
Berichten: 658
Lid geworden op: ma 06 okt 2003 18:44
Rijdt met: Specia hard-rock

Bericht door beethoven »

In feite verschiet ik in niets meer. "We maakten al andere zaken mee op dit forum" wou ik nog zeggen op die dag te As, daarmee verwijs ik dan naar het ontwerp Holibi's enz. Gebruik de zoekfunctie als je er meer wilt over weten.
Euh......... ja om eerlijk te zijn tref je hier inderdaad de andere gezinsden ook aan waarom kan men daar iets op tegen hebben, zolang de afstand tot de anderen groot genoeg blijft wie liever wil profiteren van het bike genoegen.
Elk gedacht moet respecktvol beantw worden.
Gebruikersavatar
Hubertje
Mountainbiker
Berichten: 10986
Lid geworden op: di 22 mar 2005 14:06
Rijdt met: in de maak..
Contacteer:

Bericht door Hubertje »

ik zou toch ne losse short over mijn koersbroek aantrekke moest ik wete da een v mijn bikemakkers homo is.. sorry hoor :P
Nee eigenlijk rij ik sowiso zo weinig mogelijk me da spanbroekske bloot
Chapeau da get zegt, en denk ni da der hier veel mense e probleem zoude va make om me u mee te rijde.
georgie
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 18 jun 2006 15:52
Rijdt met: scott

link tussen geaardheid en sport?!

Bericht door georgie »

Acer, je bent zeker niet de enige gay biker hoor... wel lijk je de enige te zijn die een of andere link legt tussen sexualiteit en sport. En da's best grappig. :wink:

Zelf ben ik ook gay, doch bij de sporten die ik tot nogtoe beoefend heb, is dat zelden (lees: nooit) van enige invloed geweest. Met MTB ben ik nog maar net begonnen; vandaar dat ik het des te grappiger vind om toevallig net op jouw bericht uit te komen :-D

Whatever, ben hier nieuw en als je met een newbie wil gaan biken, let me know.
Gebruikersavatar
devil biker
Mountainbiker
Berichten: 2500
Lid geworden op: do 18 mei 2006 19:44
Rijdt met: cube ltd team , trek top fuel 8 2010
Contacteer:

Bericht door devil biker »

Een grappige onderwerp :-D
het maakt voor mij niet uit of mijne bike partner gay is, hetreo, lesbiënne ,bruin, blank, zwart ,... is (zelf ben ik voor 100 procent hetreo hoewel niemand dat voor 100 procent is :lol: ).
Waar het bij mij om zal gaan is samen de grenzen verleggen en plezier maken en helemaal voldaan thuis komen, en natuurlijke nieuwe contacten leggen en makkers maken.
thiery
Mountainbiker
Berichten: 52
Lid geworden op: vr 12 apr 2002 02:00
Rijdt met: Duffel
Contacteer:

Bericht door thiery »

Eerst en vooral vond ik de oproep ook beetje misplaatst. Leek inderdaad alsof hij een partner zocht ipv mtb-makker.

Langs andere kant vind ik het ook wel fijn te weten dat er nog andere gay mensen de mountainbike passie delen zoals ik.

Maar ikzelf hoef niet perse met een gay te gaan biken om me goed in mijn vel te voelen. Ik ga altijd met mijn 2 (hetero)makkers biken, they know everything about me, en natuurlijk is er geen verschil, het gaat immers om het plezier en genieten van de natuur, de bergen, kortom het mountainbiken zelf.

Het zijn niet allemaal sissie's van op de Jambers reportages, en dit kan misschien beetje 'stoeferig' overkomen maar mijn 2 kameraadjes kunnen me toch nog steeds niet bijhouden op de klimmetjes in de bergen :lol:
Ondanks de wekelijkse training van het voorbije jaar.

En ja wij hebben inderdaad niks tegen een grapje, wij maken die zelf ook over ons. Life is fun 8)
Japie carbon
Mountainbiker
Berichten: 884
Lid geworden op: di 04 okt 2011 08:52
Rijdt met: Scott scale 29

Re: Gay (homo) Mountainbiker

Bericht door Japie carbon »

Zo een slordige 7 jaar later ;)
Gebruikersavatar
Jolyrodger
Mountainbiker
Berichten: 1528
Lid geworden op: vr 12 aug 2005 23:51
Rijdt met: Mijn Bikes: Wilier 401XB

Re: Gay (homo) Mountainbiker

Bericht door Jolyrodger »

Ik zou daar toch niet te veel reclame over maken want dan kun je gegarandeerd altijd de "kop" doen, i.p.v. in het wiel te zitten. :-k :-D

Toch fijn te horen dat jullie ook op een mtb zitten.
Plaats reactie