Gay (homo) Mountainbiker

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
dgc
Mountainbiker
Berichten: 19
Lid geworden op: zo 12 okt 2014 15:25

Re: Gay (homo) Mountainbiker

Bericht door dgc »

acer schreef:Ik vraag me af of er onder jullie ook gay MB's zijn
ik ben zelf gay en zoek mountainbikepartner .
rij zondag berlare
mtbcube
Mountainbiker
Berichten: 98
Lid geworden op: zo 23 nov 2014 18:24
Rijdt met: MTB Cube 29 inch

Re: Gay (homo) Mountainbiker

Bericht door mtbcube »

Eerst en vooral vindt ik het moedig dat je voor je geaardheid uitkomt ,en heb ook eerst tweemaal je berichtje moeten lezen voor
ikzelf dan snapte dat je op zoek bent naar en mtb fiets maat die samen met u het plezier en de pijn wilt delen van het mtb gebeuren .

Als je eens in de buurt bent van tessenderlo mag je iets laten horen om te gaan mtb rijden ,"ben hetero" maar heb totaal geen probleem met andere geaardheid voor mij is het de sport en het plezier en het is leuk om andere mensen te leren kennen .

Pm maar eens ,normaal rij ik op vrijdag morgend met de mtb want dan is mijn andere kennis zijn vrije dag en doe nwij en tochtje,voor de andere dagen rij ik met de koersfiets ,dus ik rij met beide (nu niet verkeerd oppakken he :-D :-D ) mtb en koersfiets .

grtz
mtbcube
Gebruikersavatar
whaleshark
Mountainbiker
Berichten: 679
Lid geworden op: ma 06 mei 2013 17:09
Rijdt met: ALu Cannondale F29, Carbon Vacorse, Stalen Ragley Big Wig en een oude alu fully Testarossem

Re: Gay (homo) Mountainbiker

Bericht door whaleshark »

Jullie zijn zowat 9 jaar te laat...topic starter " Acer" heeft eind april 2006 het laatst dit forum bezocht... :-"
dylan.1994
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: di 19 dec 2017 12:30

Re: Gay (homo) Mountainbiker

Bericht door dylan.1994 »

acer schreef:Ik vraag me af of er onder jullie ook gay MB's zijn
ik ben zelf gay en zoek mountainbikepartner .
ik ben bi ik zoek ook nog mee rijder wand alleen is saai om te rijden e en met 2 is altijd leuk
Plaats reactie