zoek bikepartner uit omgeving Aalst
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Moderators: Reflex, Angelo., Test team
-
- Mountainbiker
- Contacteer:
zoek bikepartner uit omgeving Aalst
Ik mountainbike reeds 7 jaar, steeds vergezeld van mijn partner. Wekelijks tourtochten, jaarlijkse mountainbike-vakanties. Leuk, doch vertrouwde steeds op mijn partner voor transport fiets en bij pech.
Relatie is teneinde en ik voel mij onwennig en vooral onzeker.
Is er niemand uit mijn buurt die regelmatig tourtochten meedoet en eventueel mij met mijn fiets kan helpen ?
Is er niemand uit mijn buurt die regelmatig tourtochten meedoet en eventueel mij met mijn fiets kan helpen ?
- rolling thunder
- Mountainbiker
- Contacteer:
Bericht door rolling thunder »
Als het Aalst Waalre is (NL) dan ben ik daar regelmatig met Greenbiker
te vinden. Gister nog een mooie toer gedaan daar, met uiteraard
een tussenpauze bij de Hut van Mie Pils.
te vinden. Gister nog een mooie toer gedaan daar, met uiteraard
een tussenpauze bij de Hut van Mie Pils.
- fredjeraketje
- Mountainbiker
- rolling thunder
- Mountainbiker
- Contacteer:
Bericht door rolling thunder »
Ahhhh, oke. Dan is het een beetje veel uit de buurt.fredjeraketje schreef:Erembodegem is bij Aalst in Oost Vlaanderen
Greetz RT
- P°
- Mountainbiker
- Locatie: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM Ultra 27,5"
- Contacteer:
Re: zoek bikepartner uit omgeving Aalst
anita schreef:Ik mountainbike reeds 7 jaar, steeds vergezeld van mijn partner. Wekelijks tourtochten, jaarlijkse mountainbike-vakanties. Leuk, doch vertrouwde steeds op mijn partner voor transport fiets en bij pech.
Hallo anita,welkom op de site.De 'hulp' voor je fiets kan je mss al zelf een beetje oplossen door de topics eens door te nemen,zie ook de 'zoeken'-functie.Ik verzeker je,in het begin is het altijd wat knoeien aan de bike,maar je zal merken dat je zelfvertrouwen op dat vlak zal toenemen naarmate je meer en meer ervaring opdoet.Zo liep het bij mij toch

- Quadrifoglio
- Mountainbiker
- MaC'Red
- Mountainbiker
- Contacteer:
het ziet er naar uit dat ze iere in erembodegem uit hun pijp beeginnen te komen qua biken hihihi, zoals Quadrifoglio zegt kan je es kijken naar de topic van de http://www.mountainbike.be/forum/viewto ... ight=aalst
ikzelf ben van erembodegem, tegen het ronsevaal
Gizmo
ikzelf ben van erembodegem, tegen het ronsevaal
Gizmo