Bikers gezocht Leuven

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
DirkG
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 29 apr 2022 22:26

Bikers gezocht Leuven

Bericht door DirkG »

Hallo,

ik ben op zoek naar een aantal mensen in regio Leuven om samen te mountainbiken.
Bedoeling is om in een WhatsApp-groepje telkens te bepalen welke route(s) we gaan doen.
Er kunnen ook meerdere mogelijkheden zijn, waar dan verschillende mensen aan deelnemen.
Recreatief niveau.

wie weet tot binnenkort op de mountainbike,

Dirk
Gebruikersavatar
Joverowa
Mountainbiker
Berichten: 145
Lid geworden op: wo 24 jun 2020 09:23
Rijdt met: een Canyon!!!

Re: Bikers gezocht Leuven

Bericht door Joverowa »

Regio Leuven is wel groot natuurlijk :-)
DirkG
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 29 apr 2022 22:26

Re: Bikers gezocht Leuven

Bericht door DirkG »

Voor mijn part mag er ook iemand van Oostende of zo deel nemen, maar het is de bedoeling om te biken in en rond Leuven. ;-)
Gebruikersavatar
madskatingcow
Mountainbiker
Berichten: 5029
Lid geworden op: za 31 jul 2004 12:27
Rijdt met: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Re: Bikers gezocht Leuven

Bericht door madskatingcow »

Welk niveau en afstanden zoek je te doen? Weekdagen, weekend, enkel zondag?
DirkG
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 29 apr 2022 22:26

Re: Bikers gezocht Leuven

Bericht door DirkG »

Recreatief niveau (vorige jaar gestart, sinds januari stil gelegen).
Afstanden van 25-40km.
Meestal in het weekend, maar flexibel.
jeffae
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 23 nov 2016 23:23

Re: Bikers gezocht Leuven

Bericht door jeffae »

Hey Dirk, voeg me gerust toe. Ik woon sinds een jaar in Betekom en ken hier geen bikers. Zoek mensen die graag fietsen. Zelf ben ik de regio nog aan het verkennen maar houd van het uitdagende en technische werk. Rijd nog niet zoveel maar 30-50km gaat makkelijk.
WalterBrosius
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: do 14 jul 2022 13:21

Re: Bikers gezocht Leuven

Bericht door WalterBrosius »

Ik ook eventueel graag. Ik woon in Haasrode en ben een trage rijder die liever technische stukken opzoekt en wat enduro erbij neemt. Ideaal vind ik een groepje mensen om af en toe een tochtje te doen in de buurt en wat verder weg. Ik heb geen XC fiets, enkel trail bikes.... dus ik ga iedereen ophouden als het snel moet gaan.
Samoht14
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: di 19 jul 2022 14:27

Re: Bikers gezocht Leuven

Bericht door Samoht14 »

Hallo allemaal,

Woon zelf ook in regio Leuven en ben ook op zoek naar iemand om af en toe eens mee te gaan rijden. Vaak wel door de week. Rij net zoals Walter hierboven graag wat meer technisch/ enduro achtige stukken. Maar zolang het niet altijd de lokale Bloso routes zijn is alles oke :-) Conditie is wel niet tip top :wink:
Gebruikersavatar
Joverowa
Mountainbiker
Berichten: 145
Lid geworden op: wo 24 jun 2020 09:23
Rijdt met: een Canyon!!!

Re: Bikers gezocht Leuven

Bericht door Joverowa »

Haasrode... vlak bij het woud. En dan stoppen aan den Deugniet....

En zien dat ze je op de voetwegen niet van je fiets rijden zoals bij mij het geval 2 jaar geleden.

Wat noem je trouwens "trage rijder"? Met een trail bike kun je ook knallen zenne!
WalterBrosius schreef: di 19 jul 2022 12:18 Ik ook eventueel graag. Ik woon in Haasrode en ben een trage rijder die liever technische stukken opzoekt en wat enduro erbij neemt. Ideaal vind ik een groepje mensen om af en toe een tochtje te doen in de buurt en wat verder weg. Ik heb geen XC fiets, enkel trail bikes.... dus ik ga iedereen ophouden als het snel moet gaan.
WalterBrosius
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: do 14 jul 2022 13:21

Re: Bikers gezocht Leuven

Bericht door WalterBrosius »

Ha ja natuurlijk, maar ik vind het Mollendal bos dus een beetje saai, tenzij er nog paadjes zijn die ik nog niet ken. Bertem bos is voorlopig de beste plek op dit moment nu dat die eikels van die chemiereus de trails in Sterrebeek vernietigd hebben. Die bos zouden ze gewoon in brand moeten steken. Zouden nog wel wat WW2 bommen kunnen ontploffen LOL.
Plaats reactie