mtb-collega('s) gezocht Zuiderkempen

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Plaats reactie
free-mtb
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 23 aug 2020 14:27

mtb-collega('s) gezocht Zuiderkempen

Bericht door free-mtb »

Zoals de titel zegt; mtb'ers gezocht regio Westerlo. De meeste kameraden rijden met de koersfiets en met de andere mtb'ers lopen de agenda's niet mooi synchroon :-D
Ik kan erg genieten van toertje alleen maar af en toe ook wel eens leuk om in't wiel te kunnen hangen :wink:

Ik rij meestal richting Aarschot, Nieuwrode, Rillaar maar uiteraard benieuwd wat mede mtb'ers me nog kunnen bijleren qua mooie routes.. Of zijn er hier die in een club meerijden uit de buurt?
joske83
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 13 okt 2019 01:11

Re: mtb-collega('s) gezocht Zuiderkempen

Bericht door joske83 »

Ik ben van Betekom, ga meestal dezelfde regio rijden. Als ge geduld kunt oefenen bergop (ben ni de snelste klimmer en ook ni het type da ligt te vlammen, geniet meestal wel van de omgeving :p) mag je altijd meerijden.
Ik ga altijd door de week overdag tijdens de schooluren als de kindjes op school zitten. Weekends niet, is precies toertocht dat ge aan het rijden bent dan...
Dimme
Mountainbiker
Berichten: 179
Lid geworden op: do 07 mei 2009 09:47
Rijdt met: Trigon - Trek - Flyxii - no name

Re: mtb-collega('s) gezocht Zuiderkempen

Bericht door Dimme »

Wij zijn van regio Averbode/Herselt en vertoeven meestal ook in de regio rond Averbode/Aarschot als we gaan trainen.

Ik heb trouwens zo'n vermoeden dat ik u ken :-D
free-mtb
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 23 aug 2020 14:27

Re: mtb-collega('s) gezocht Zuiderkempen

Bericht door free-mtb »

joske83 schreef:Ik ben van Betekom, ga meestal dezelfde regio rijden. Als ge geduld kunt oefenen bergop (ben ni de snelste klimmer en ook ni het type da ligt te vlammen, geniet meestal wel van de omgeving :p) mag je altijd meerijden.
Ik ga altijd door de week overdag tijdens de schooluren als de kindjes op school zitten. Weekends niet, is precies toertocht dat ge aan het rijden bent dan...
Dan lopen onze agenda's ook niet synchroon vrees ik :-) Ik ga meestal tijdens de week na het werk en in het weekend zaterdag voormiddag of namiddag en vind het in die regio nog best meevallen qua 'drukte', probeer ook meestal om niet de bepijlde mtb-routes te volgen..
joske83
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 13 okt 2019 01:11

Re: mtb-collega('s) gezocht Zuiderkempen

Bericht door joske83 »

Spijtig. Ik werk in het weekend dus, ga alleen als ik verlof heb.
En door de week savonds is het wat family time. :)
mk1234
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 27 sep 2020 22:09

Re: mtb-collega('s) gezocht Zuiderkempen

Bericht door mk1234 »

beste,

Probeer wekelijks op pad te gaan met MTB regio Aarschot Rillaar Betekom Gelrode Wezemaal Herentals
Ben geen snelrijder, hou van de uitdaging,

Meestal weekend vroege namiddag.

laat maar weten als het eens past om een toerke te doen

grt

Kris
jeffae
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 23 nov 2016 23:23

Re: mtb-collega('s) gezocht Zuiderkempen

Bericht door jeffae »

Ik ga hier wat mensen bericht sturen denk ik. Woon sinds een jaar in Betekom. En eindelijk een degelijke fiets… 🚵‍♀️
Plaats reactie