Schorre Boom ZA 26/10

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
wimwimwim
Mountainbiker
Berichten: 131
Lid geworden op: ma 02 okt 2017 14:53

Schorre Boom ZA 26/10

Bericht door wimwimwim »

Hi !

Ze voorspellen een hele week droog weer, wat wil zeggen dat de Schorre en kleiputten tegen deze zaterdag vrijwel 100% rideable zullen zijn ( Ik check dit vrijdag nog even met een testritje). [-o<

Graag wil ik van deze ideale gelegenheid gebruik maken om de liefhebbers kennis te laten maken een leuk rondje en de talrijke technische passages die de omgeving rijk is. =D> Ondanks de asbestsaneringen heeft deze plek echt nog wel leuke trails in de aanbieding.

Het lijkt me leuk eens met een groepje op pad te gaan!

Ik stippel alvast een rondje uit van ongeveer 1.5/2u vol obstakels, pittige klimmetjes en spectaculaire afdalingen. Het hoeft niet meteen de bedoeling te zijn om aan wedstrijdtempo door te vlammen, dus ook de rustigere zielen zijn meer dan welkom om op ontdekkingstocht te gaan ! :) ( Enige technische bagage is wel noodzakelijk, al zijn er voldoende chicken runs :))

Mijn voorstel is om 10u00 af te spreken onderaan de Lift ( Ingang voetbalvelden). Of de cafetaria open is weet ik niet, maar er kan achteraf sowieso iets gedronken worden in Bar Tabac.

Indien interesse om mee te rollen, reageer dan in "Mountainbike.be Bikers Dag(en) " Topic!

Groetjes en tot zaterdag,

Uw gids ' Die niet aansprakelijk kan gesteld worden voor gebroken sleutelbenen of mtb-orgasmes',

Wim
Plaats reactie