Bike partner regio Tervuren en omstreken

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Plaats reactie
Cyrske
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 21 jul 2019 17:15

Bike partner regio Tervuren en omstreken

Bericht door Cyrske »

Hallo iedereen :-)

Ik ben nieuw op dit forum en nieuw met mountainbiken als sport. :-)

Ik heb net mijn eerste MTB aangeschaft en gisteren heb ik er mijn eerste ritje mee gedaan.
(misschien, had ik beter eerst advies aan jullie gevraagd, maar tot nu toe wel tevreden met mijn aanschaf!)

Graag zou ik met andere mensen tochten willen maken. Daarom vroeg ik mij af er hier mensen uit dezelfde regio die het zouden zien zitten om met mij MTB tochten te maken.

Heb denk ik wel het geluk om in een mooie streek te mogen vertoeven voor deze sport;
is me gisteren pas echt doorgedrongen.

Dank u wel alvast!

Groetjes

Cyrske
Cyrske
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 21 jul 2019 17:15

Re: Bike partner regio Tervuren en omstreken

Bericht door Cyrske »

Ter info: ik ben geïnteresseerd in zowel langere toertochten in heel België als in kleinere tochten in de omgeving.
Dirk1979
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: do 08 aug 2019 14:56
Rijdt met: Granville

Re: Bike partner regio Tervuren en omstreken

Bericht door Dirk1979 »

Cyrske schreef:Ter info: ik ben geïnteresseerd in zowel langere toertochten in heel België als in kleinere tochten in de omgeving.
Hey Cyrske, ik ben van Loonbeek en ook beginnende MTB.
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: Bike partner regio Tervuren en omstreken

Bericht door Free_ltd »

Ik zelf van Meerbeek (Kortenberg) en we fietsen geregeld wel eens in Tervuren. Maar echt in de buurt is het niet.