Sint-Gillis-Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Plaats reactie
Johan S.
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: di 27 nov 2018 16:01

Sint-Gillis-Dendermonde

Bericht door Johan S. »

Hoi, ik zou graag een poging wagen om weer met mtb te beginnen. Ik heb dat in het verleden héél veel gedaan. Mijn vaste "compagnon" van destijds heb ik niet meer en alleen is maar alleen. Daarom vraag ik me af of er in de regio Sint-Gillis-Dendermonde mensen zijn waar ik eens mee een toerke zou kunnen doen. Ik woon hier ook nog maar vrij kort, dus ik ken ook nog niet alle mogelijkheden van de streek. Ikzelf ben 50+ dus liefst een beetje leeftijdsgenoten zodat ik na 5 km al niet moet afhaken... :lol:

Groetjes, Johan
geertm1969
Mountainbiker
Berichten: 132
Lid geworden op: zo 23 dec 2012 20:10
Rijdt met: Trek 9.8 SL

Re: Sint-Gillis-Dendermonde

Bericht door geertm1969 »

Beste Johan,


ik ben van Lebbeke. dus in de buurt. Rij wel regelmatig mtb en racefietstochten. MTB rond de 40 a 50 km.
Rij ook meestal alleen
Raph-Trek
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: za 14 jul 2018 21:23

Re: Sint-Gillis-Dendermonde

Bericht door Raph-Trek »

Allo,
Ik zoek ook een MTB maatje .
Bvb ik had vandaag geplanned een tocht te rijden in Asse maar door de regen en het feit om alleen te moeten gaan ben ik....thuis gebleven.Ik woon in Opwijk. Ik rijd ook MTB tussen de 30 en 50km, en ik ben ook 50+ en zelfs iets meer, maar in vorm :) Groetjes en misschien tot binnenkort Mijn email adres is raph.vandenberghe@gmail.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
blade
Mountainbiker
Berichten: 566
Lid geworden op: zo 04 nov 2007 18:58
Rijdt met: Dendermonde

Re: Sint-Gillis-Dendermonde

Bericht door blade »

Dag mannen ik ben ook een 50+ en ik rij ook al een tijdje indien iemand intresse ,in de week rij ik ook 2x
Mvg sisse
Plaats reactie