All-Mountain/Enduro/Freeride/Technisch bikebuddy gezocht

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Plaats reactie
Ward81
Mountainbiker
Berichten: 90
Lid geworden op: ma 05 nov 2012 21:48
Rijdt met: Stumpy, ne zwarten

All-Mountain/Enduro/Freeride/Technisch bikebuddy gezocht

Bericht door Ward81 »

Ik zoek één of meerdere MTB-ers die ook een voorkeur hebben voor een wat technisch en ruw terrein. Zelf ben ik van Liedekerke maar ik zoek niet echt iemand uit de buurt, eerder om pakweg 1x maand een leuke uitstap te maken naar de Ardennen, Luxemburg, Vogezen, Winterberg etc. Of leuke technische single-tracks in het bos, zolang het maar niet trips van 2 uur lang met je kadansmeter en hartslagmeter op de klassieke Vlaamse veldwegen is.
Zelf ben ik 37 jaar, gemiddelde conditie en wens vooral veel plezier te hebben en bij te schaven aan mijn techniek.
Dus ben je ook uit op plezier en adrenaline en laat je ook liever je hardtail, lycra fietskleding en klikpedalen achterwege? Liever een fully, stoppies, wheelies, bunny hops? Contacteer me dan gerust. Niveau maakt niet uit, aan starters geef ik graag tips en ik krijg ook zelf zeer graag tips van gevorderden (ik schat mezelf er zowat tussenin).
Als het niet duidelijk is wat ik bedoel kan ik gerust wat films doorsturen van in Nimes, Winterberg, Overloon, Ferme-Libert, Saalbach, Lac Blanc etc.
Gebruikersavatar
Svenny007
Mountainbiker
Berichten: 211
Lid geworden op: za 06 aug 2016 20:10
Rijdt met: Specialized StumpJumper 29
Contacteer:

Re: All-Mountain/Enduro/Freeride/Technisch bikebuddy gezocht

Bericht door Svenny007 »

naar zo'n personen ben ik ook op zoek uit mijn omgeving lint (bij lier).
om mee met de wagen richting heuvelachtig gebied (Ardennen) te rijden voor zulke trails.
zo alleen in de wagen is maar saai en alleen rijden met de mtb is ook niet veilig .

spijtig dat Liedekerke al minstens een uurtje rijden is vanaf hier. en halverwege is er geen **** te zien :-?
Kulgan
Mountainbiker
Berichten: 161
Lid geworden op: ma 26 dec 2011 12:39
Rijdt met: Rocky Mountain Element 2017/Rocky Mountain Instinct

Re: All-Mountain/Enduro/Freeride/Technisch bikebuddy gezocht

Bericht door Kulgan »

https://www.facebook.com/groups/Duvelbikers/" onclick="window.open(this.href);return false;

Deze groep doet elke zondag wel een enduro/freeride activiteit en zijn een leuke bende.

Ik ben van Asse en rij ook liever wat technisch, maar tijd ontbreekt meestal om hele dag naar ardennen te trekken.
Maar heb wel interesse...
Gebruikersavatar
Wacky-S
Mountainbiker
Berichten: 1059
Lid geworden op: di 11 aug 2009 12:31
Rijdt met: ene zonder moteur

Re: All-Mountain/Enduro/Freeride/Technisch bikebuddy gezocht

Bericht door Wacky-S »

Inderdaad maar 1 adres voor dikke fun en plezier, zowel op als langs de fiets. En regelematig eens onder de fiets #-o
https://www.facebook.com/groups/Duvelbikers/" onclick="window.open(this.href);return false;

Wij gaan iedere week wel ergens biken, meestal op zondag en dat zowel in binnen als buitenland.
Ritten varieren van simpele trails tot stevige enduro en freeride/downhill tracks en bikeparks. Voor ieder wat wils en altijd een super sfeer.
Ward81
Mountainbiker
Berichten: 90
Lid geworden op: ma 05 nov 2012 21:48
Rijdt met: Stumpy, ne zwarten

Re: All-Mountain/Enduro/Freeride/Technisch bikebuddy gezocht

Bericht door Ward81 »

Bij de Duvelbikers ga ik precies mijn gading wel vinden. Eindelijk een goede reden om een FB profiel aan te maken.
Ward81
Mountainbiker
Berichten: 90
Lid geworden op: ma 05 nov 2012 21:48
Rijdt met: Stumpy, ne zwarten

Re: All-Mountain/Enduro/Freeride/Technisch bikebuddy gezocht

Bericht door Ward81 »

Svenny007 schreef:naar zo'n personen ben ik ook op zoek uit mijn omgeving lint (bij lier).
om mee met de wagen richting heuvelachtig gebied (Ardennen) te rijden voor zulke trails.
zo alleen in de wagen is maar saai en alleen rijden met de mtb is ook niet veilig .

spijtig dat Liedekerke al minstens een uurtje rijden is vanaf hier. en halverwege is er geen **** te zien :-?
Ik sta altijd open om af te spreken waar onze paden kruisen en samen verder te rijden. Ge hebt alleszins als ne goeie velo =D> .
Ik dacht binnenkort nog eens naar Overloon in Nederland te gaan, dat is wel eventjes rijden.
Gebruikersavatar
Svenny007
Mountainbiker
Berichten: 211
Lid geworden op: za 06 aug 2016 20:10
Rijdt met: Specialized StumpJumper 29
Contacteer:

Re: All-Mountain/Enduro/Freeride/Technisch bikebuddy gezocht

Bericht door Svenny007 »

Ward81 schreef: Ik sta altijd open om af te spreken waar onze paden kruisen en samen verder te rijden. Ge hebt alleszins als ne goeie velo =D> .
Ik dacht binnenkort nog eens naar Overloon in Nederland te gaan, dat is wel eventjes rijden.
zal iets voor binnenkort zijn, eerst nog herstellen van dubbele sleutelbeenbreuk. cadeautje van het eerste ritje mijne stumpy
Plaats reactie