Forumoverzicht All about MTB Op zoek naar een bikepartner fietspartner regio Geel/Mol/kasterlee/Herentals/...

fietspartner regio Geel/Mol/kasterlee/Herentals/...

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

KennethS Mountainbiker

Wij gaan zaterdag wellicht een toerken doen. :)

Biker23 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Cannondale flash 29 carbon 1, Trek 4100
Waar gaan Jullie biken? Zaterdag of zondag normaal terug starten na 3 maanden niets gedaan te hebben. Heb er zin alleen conditie nog?

KennethS Mountainbiker

Heb je facebook dan kan ik daar een chatbericht nalaten voor eventueel in de namiddag op zaterdag of zondag. :)

Fluffy Mountainbiker

Ik zou zondag de 19e nog eens een toerke willen doen in Kasterlee/Lichtaert. Gemiddelde +/- 20km/u.
Iemand zin om mee te gaan?

KennethS Mountainbiker

Fluffy schreef:
Ik zou zondag de 19e nog eens een toerke willen doen in Kasterlee/Lichtaert. Gemiddelde +/- 20km/u.
Iemand zin om mee te gaan?

Oei ik zie het nu pas. Ik heb de 13de mijn schouder ligamenten gescheurd. Herstel is er ondertussen maar kan nog niet in bossen gaan klooien. Misschien volgende week terug op de baan. Als iemand later dit jaar wil fietsen stuur een pm dan zie ik het zeker.

ronny1975 Mountainbiker

Hier nog beweging?

Fluffy Mountainbiker

ronny1975 schreef:
Hier nog beweging?

Laat maar weten als je eens een toertje wil doen. Komend weekend is er een toertocht in Kasterlee.

Fluffy Mountainbiker

Weinig beweging precies in Kasterlee...

bmc1976 Mountainbiker

Hey Fluffy ik wil altijd wel eens rijden .Ikzelf woon in geel ten aard

stigske99 Mountainbiker

Mijn bike: bulls copperhead3 2012

Ik wil ook altijd wel eens een ritje gaan doen. Woon in retie op de baan naar geel. Mvg stig

Vorige

Keer terug naar Op zoek naar een bikepartner