bikers gezocht streek beveren-waas.

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
den rom
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: wo 27 apr 2005 16:57
Rijdt met: merida matts sport 700

bikers gezocht streek beveren-waas.

Bericht door den rom »

Hallo,

ben beginnend mountainbiker zou wel met enkele personen willen mee rijden om het wat plezanter te maken, eventueel een tt mee pikken of eens ergens in de omgeving gaan biken wie kan wat gezelschap gebruiken om zo de conditie wat aan te scherpen.


laat maar iets weten
Gebruikersavatar
Mountainbiker
Berichten: 2031
Lid geworden op: ma 05 mei 2003 13:06
Rijdt met: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Re: bikers gezocht streek beveren-waas.

Bericht door »

den rom schreef:Hallo,

ben beginnend mountainbiker zou wel met enkele personen willen mee rijden om het wat plezanter te maken, eventueel een tt mee pikken of eens ergens in de omgeving gaan biken wie kan wat gezelschap gebruiken om zo de conditie wat aan te scherpen.


laat maar iets weten
Hello !

Kom dan maar alvast de TT in Temse doen volgende week,volgens mij zullen daar ook heel wat forumleden zijn :wink: Tot dan !
den rom
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: wo 27 apr 2005 16:57
Rijdt met: merida matts sport 700

Bericht door den rom »

ben ik idd van plan, maar met iemand samen rijden is plezanter he ook in de week om de conditie wat bij te schaven
Gebruikersavatar
Mountainbiker
Berichten: 2031
Lid geworden op: ma 05 mei 2003 13:06
Rijdt met: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Bericht door »

den rom schreef:ben ik idd van plan, maar met iemand samen rijden is plezanter he ook in de week om de conditie wat bij te schaven
Meestal dinsdag/woensdag/donderdagavond (afhankelijk van het werk) doe ik een trainingsrit vanuit Zwijndrecht,richting Melsele,Haasdonk,Velle,Waasmunster of Temse/Tielrode en terug.Kvertrek zo rond 19u15. Je kan altijd meerijden,no prob. Geef maar een seintje.Geldt uiteraard ook voor andere bikers die een trainingsritje willen meepikken in de buurt.
den rom
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: wo 27 apr 2005 16:57
Rijdt met: merida matts sport 700

Bericht door den rom »

deze week kan ik niet maar wil wel eens aanpikken jr rijd dan in de bossen van waasmunster veronderstel ik.
Gebruikersavatar
Dickie
Mountainbiker
Berichten: 3823
Lid geworden op: di 01 feb 2005 14:44
Rijdt met: 29'er Hardtail, singlespeed en fully

Bericht door Dickie »

'K ben van Beveren en begonnen met Mtb-en vorig jaar in september.
Zou graag wel eens afspreken.
Zondag doe ik al eens een TT(laatste was Bertem).
Tijdens de week rij ik 1 à 2 maal 's avonds een asfalttrainingstoerke:
over Haasdonk naar Bazel,Rupelmonde dan via de dijk naar Tielrode,vervolgens een stukje bossen van Waasmunster en kom dan via Sinaai,Sint-Pauwels,Nieuwkerken zo terug naar Beveren (ca.64 km gem.27 k/u).
Of ook al eens richting Klinge,Grauw,Paal...

@P°:misschien deze avond/week al eens afspreken?
@den rom:Misschien volgende week dan eens afspreken?
Gebruikersavatar
Mountainbiker
Berichten: 2031
Lid geworden op: ma 05 mei 2003 13:06
Rijdt met: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Bericht door »

Dickie schreef:'K ben van Beveren en begonnen met Mtb-en vorig jaar in september.
Zou graag wel eens afspreken.
Zondag doe ik al eens een TT(laatste was Bertem).
Tijdens de week rij ik 1 à 2 maal 's avonds een asfalttrainingstoerke:
over Haasdonk naar Bazel,Rupelmonde dan via de dijk naar Tielrode,vervolgens een stukje bossen van Waasmunster en kom dan via Sinaai,Sint-Pauwels,Nieuwkerken zo terug naar Beveren (ca.64 km gem.27 k/u).
Of ook al eens richting Klinge,Grauw,Paal...

@P°:misschien deze avond/week al eens afspreken?
@den rom:Misschien volgende week dan eens afspreken?
Zie pb
den rom
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: wo 27 apr 2005 16:57
Rijdt met: merida matts sport 700

Bericht door den rom »

rijd er van jullie iemand(po of dicky) zondagmorgend toevallig , dan kan ik weleens afspreken laat maar iets weten.
Gebruikersavatar
Mountainbiker
Berichten: 2031
Lid geworden op: ma 05 mei 2003 13:06
Rijdt met: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Bericht door »

Ah ja,tuurlijk : check de TT-kalender maar eens :wink: Deze zondag een moeilijke keuze wegens weinig aanbod,maar volgende week : Temse !
den rom
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: wo 27 apr 2005 16:57
Rijdt met: merida matts sport 700

Bericht door den rom »

nu zondag is dichts belsele maar zou dat iets zijn? temse volgende week is idd niet slecht denk ik ga mij uiterste best doen om te rijden.
Plaats reactie