Fietspartner reg. Hasselt gezocht

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
maarten82
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 30 jul 2014 09:55
Rijdt met: Ridley Blaze - full

Fietspartner reg. Hasselt gezocht

Bericht door maarten82 »

Hallo..zoek iemand van reg.hasselt om in de week en weekend tt te gaan doen met de mtb.ben nog niet zolang bezig,nu eerst conditie wat op peil brengen.grtz
Gebruikersavatar
Ratchet
Mountainbiker
Berichten: 208
Lid geworden op: do 26 apr 2012 10:59
Rijdt met: Iets met twee wielen

Re: Fietspartner reg. Hasselt gezocht

Bericht door Ratchet »

Laat maar iets weten, er wordt door ons groepje (beginners staan centraal) op woensdag en zondag gereden. We spreken altijd af via een Whatsapp groep, als je me je gsm nummer stuurt, voeg ik je toe. Als je geen Whatsapp gebruikt vinden we wel een oplossing.
Gert93
Mountainbiker
Berichten: 42
Lid geworden op: di 07 jan 2014 15:07
Rijdt met: cube acid 2009

Re: Fietspartner reg. Hasselt gezocht

Bericht door Gert93 »

Ik wil ook wel eens mee rijden, ik trek er meestal alleen op uit maar wat gezelschap kan geen kwaad natuurlijk. Ik zal je een berichtje sturen
JohanB
Mountainbiker
Berichten: 44
Lid geworden op: vr 31 jul 2015 12:14
Rijdt met: MTB: Scott Scale 710 27,5"+ Race: ProRace Deamon Custom

Re: Fietspartner reg. Hasselt gezocht

Bericht door JohanB »

ook interesse, al moet ik er wel bij vermelden dat ik voorlopig géén gemiddelden haal van > 20km/h. Al moet ik zeggen dat ik ook geen idee heb wat goede gemiddelden zijn in het veld, gezien ik tot een aantal weken terug enkel op de weg te vinden was.

De TT van Schulen 40km heb ik aan 17km/h gemiddeld gereden, ik meld dit even omdat ik ook geen last wil zijn.
Gebruikersavatar
Ratchet
Mountainbiker
Berichten: 208
Lid geworden op: do 26 apr 2012 10:59
Rijdt met: Iets met twee wielen

Re: Fietspartner reg. Hasselt gezocht

Bericht door Ratchet »

@Johan, het enige gemiddelde wat bij ons telt is het gemiddelde fun-gehalte. We rijden aan een tempo waar iedereen naderhand blij en moe mee is, alles chill, geen stress. Probeer het maar eens, je bent welkom!
JohanB
Mountainbiker
Berichten: 44
Lid geworden op: vr 31 jul 2015 12:14
Rijdt met: MTB: Scott Scale 710 27,5"+ Race: ProRace Deamon Custom

Re: Fietspartner reg. Hasselt gezocht

Bericht door JohanB »

Ratchet schreef:@Johan, het enige gemiddelde wat bij ons telt is het gemiddelde fun-gehalte. We rijden aan een tempo waar iedereen naderhand blij en moe mee is, alles chill, geen stress. Probeer het maar eens, je bent welkom!
Bedankt, ik ga je een pm sturen.
MTB Bart
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 19 aug 2016 11:43

Re: Fietspartner reg. Hasselt gezocht

Bericht door MTB Bart »

Hallo iedereen,

Ben zelf ook een beginnende biker en woon regio Bilzen. Doe nu vooral de BLOSO routes in de buurt en af en toe een TT.

Waar gaan jullie geregeld fietsen en is het mogelijk eens aan te sluiten?
Gebruikersavatar
Ratchet
Mountainbiker
Berichten: 208
Lid geworden op: do 26 apr 2012 10:59
Rijdt met: Iets met twee wielen

Re: Fietspartner reg. Hasselt gezocht

Bericht door Ratchet »

Hi Bart,

Geen probleem om aan te sluiten, stuur je gsm nr per PM naar mij en ik voeg je toe aan de groep op Whatsapp. Daarmee spreken we af waar en wanneer. Meestal rijden we op Zondagochten/woensdagavond met vertrek vanuit Hasselt, maar dat kan varieren naargelang wie meerijdt.
HPA
Mountainbiker
Berichten: 92
Lid geworden op: zo 31 jul 2016 15:15

Re: Fietspartner reg. Hasselt gezocht

Bericht door HPA »

Hier ook een beginnende MTB'er uit Hasselt die wel eens mee wil rijden. Nu ga ik op zaterdag met een aantal kameraden rijden, maar ik wil ook in de week wat gezelschap hebben :)
@ Maarten: als je op andere dagen dan woensdag wil gaan rijden, dan laat maar iets weten.
@ Ratchet: als jullie morgen gaan, dan wil ik wel mee. Waar en om hoe laat vertrekken jullie?
thomasbaerten
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 06 jul 2015 10:37

Re: Fietspartner reg. Hasselt gezocht

Bericht door thomasbaerten »

Hallo,

Ik heb mijn nummer ook via PM gestuurd, wil ook graag eens mee gaan :-)

Mvg,

THomas
Plaats reactie