Beginners regio mechelen?

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
GoCube
Mountainbiker
Berichten: 31
Lid geworden op: ma 27 okt 2014 11:13

Beginners regio mechelen?

Bericht door GoCube »

Wie wil er af en toe eens een ritje samen doen in de omgeving van Mechelen en omstreken. Ikzelf probeer minstens 2x per week eens te fietsen om mijn conditie die 0 is, terug wat omhoog te krijgen. Tot nu lukt het aardig, maar met 2 of meerdere is het aangenamer en werkt motiverend.
Heb hier al een leuk ritje met wat onverhard gevonden vie fietsnet.be

Greetz
Sergio
warrior
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 29 mar 2015 15:35
Rijdt met: Orbea Alma H30

Re: Beginners regio mechelen?

Bericht door warrior »

Hallo,

Ben van leefdaal, das niet zo heel ver van bij u.
GoCube
Mountainbiker
Berichten: 31
Lid geworden op: ma 27 okt 2014 11:13

Re: Beginners regio mechelen?

Bericht door GoCube »

warrior schreef:Hallo,

Ben van leefdaal, das niet zo heel ver van bij u.
Indeed kunnen misschien eens afspreken. Stuur mij even in PM je echte email of je naam dat ik je toevoeg op facebook ofzo.
Jordy2840
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: wo 15 apr 2015 08:05

Re: Beginners regio mechelen?

Bericht door Jordy2840 »

Hey,

Ik ben van rumst en ben ook een beginner. Recent begonnen om mijn conditie omhoog te krijgen.
Laat maar iets weten als je mss eens wilt gaan fietsen.
kawaracer
Mountainbiker
Berichten: 75
Lid geworden op: wo 03 jun 2009 21:19
Rijdt met: cube
Contacteer:

Re: Beginners regio mechelen?

Bericht door kawaracer »

ik ben van Mechelen, ik heb vandaag een nieuwe MTB besteld nadat mijn vorige ngeveer 5 jaar geleden gestolen is. Dus ik moet echt terug opstarten van 0.
Yowno
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 31 mei 2015 17:29

Re: Beginners regio mechelen?

Bericht door Yowno »

Hello, als jullie wat vrouwelijk geweld aankunnen, ben zelf ook van Mechelen en weet alvast wat leuke tours in de buurt!
Grtzz Joni
cdomi
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: za 06 jun 2015 15:32

Re: Beginners regio mechelen?

Bericht door cdomi »

Hej Hej,
Hier een beginnend rijder uit Mechelen, die na 15-20 jaar de hobby weer opneemt en graag mee zou rijden.
greetz
Stokke
Mountainbiker
Berichten: 542
Lid geworden op: zo 08 jan 2012 02:51

Re: Beginners regio mechelen?

Bericht door Stokke »

Hoy allemaal

Ben zelf ook van Mechelen
Ik zou zeggen laat de voorstellen maar komen

Hiermede wou ik weten wat hebben jullie in gedachten van bv aantal km
Is het samen uit samen thuis of knallen tot de ander het wit van zijn ogen niet meer ziet :lol:

Het is maar wat je kan verwachten en niet voor verassingen komt te staan
kawaracer
Mountainbiker
Berichten: 75
Lid geworden op: wo 03 jun 2009 21:19
Rijdt met: cube
Contacteer:

Re: Beginners regio mechelen?

Bericht door kawaracer »

ik ga morgen voormiddag mijn gps uit testen. Ik zal rond 09.30 van aan Dupont langs de Zennedijk tussen E19 en Zenne richting Zemst/Hofstade rijden? De bedoeling is van een 25 a 30 km te doen in een 1u a 1u30. Ik weet dat het al laat is maar, ik lees morgen vroeg nog wel of er kandidaten zijn om mee te rijden.
Yowno
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 31 mei 2015 17:29

Re: Beginners regio mechelen?

Bericht door Yowno »

Hey Allemaal,

Bedankt voor de reacties! Super. Iemand dit weekend tijd om een tourtje te gaan rijden ik kan zowel op zaterdag als zondag dacht aan zo'n 30 a 40 km. Aan de Hazewinkel (willebroek - Heidonk) vertrekken enkele routes andere voorstellen zijn ook welkom ik moet er alleen met de fiets geraken van uit Mechelen want zit voorlopig zonder auto. Als we met een paar zijn is het helemaal plezant. Wachten of doorrijden, elk zijn eigen keuze :-) Ik rij wel nog met met een mtb van 10 jaar oud maar hij doet het nog prima en heb met mezelf afgesproken dat ik pas een nieuwe koop als ik een toertocht van 50 km heb uitgereden!

ps vanaf nu hou ik dit forum vaker in het oog :wink:
Plaats reactie