bikepartner regio zolder, zonhoven

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Plaats reactie
jens96
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: vr 23 mei 2014 21:52
Rijdt met: viper tr 29.2

bikepartner regio zolder, zonhoven

Bericht door jens96 »

hey allemaal ,

ben op zoek naar iemand om mee te gn mountainbike regio zolder, zonhoven en omstreken.
ben ongeveer een jaar met mtb bzg en mag nie klagen over de voorruitgang :-D
ga zo goed als altijd alleen mountanbike maar vorige week zaterdag zwaar ten val gekomen (achter draad blijven hangen) tog geluk gehad en ng naar huis kunnen fietsen.
uiteindelijk tog beseft dat alleen mountainbiken te veel risico's heeft, drm zoek k een bikepartner vr int wiekend en soms door de week te gn rijden, gem ligt meestal rond de 23 en totaal km rond de 40km per rit maar pas mij graag aan liever wa trager dan alleen te moeten rijden.
als er iemand zin heeft vr mee te gn laat het dan maar weten.

grts Jens
Johan705
Mountainbiker
Berichten: 43
Lid geworden op: zo 09 okt 2011 14:50
Rijdt met: Trek Top Fuel 9

Re: bikepartner regio zolder, zonhoven

Bericht door Johan705 »

Hoi, ik wil wel eens meegaan. Ik heb net gepost onder topic regio Hasselt. Ik kan nu woensdag of zaterdag.
Gebruikersavatar
Gke
Mountainbiker
Berichten: 144
Lid geworden op: vr 16 nov 2012 00:18
Rijdt met: Canyon

Re: bikepartner regio zolder, zonhoven

Bericht door Gke »

Dag jens en johan,

ik zzou morgen de tt van eupen willen rijden, welke afstand maakt nite uit.
laat me iets weten zodat we nog iets kunnen afspreken.

groetjes.
ikizumit
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: di 28 aug 2018 23:43

Re: bikepartner regio zolder, zonhoven

Bericht door ikizumit »

Halloo, ik ben van houthalen. laat maar iets weten als je samen wilt fietsen op een zondag.
wernerkellens
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: do 26 jul 2018 08:34
Rijdt met: Merida Big Nine 300
Contacteer:

Re: bikepartner regio zolder, zonhoven

Bericht door wernerkellens »

Hallo Ik ben ook van Hasselt en ga sinds een paar weken regelmatig fietsen richting Bokrijk/Zonhoven/Genk. Je kan mij altijd contacteren.
Ik ga zo goed als elke zondagvoormiddag fietsen. Ik vertrek meestal tussen half acht en acht richting Zonhoven...
ikizumit
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: di 28 aug 2018 23:43

Re: bikepartner regio zolder, zonhoven

Bericht door ikizumit »

jens96 schreef:hey allemaal ,

ben op zoek naar iemand om mee te gn mountainbike regio zolder, zonhoven en omstreken.
ben ongeveer een jaar met mtb bzg en mag nie klagen over de voorruitgang :-D
ga zo goed als altijd alleen mountanbike maar vorige week zaterdag zwaar ten val gekomen (achter draad blijven hangen) tog geluk gehad en ng naar huis kunnen fietsen.
uiteindelijk tog beseft dat alleen mountainbiken te veel risico's heeft, drm zoek k een bikepartner vr int wiekend en soms door de week te gn rijden, gem ligt meestal rond de 23 en totaal km rond de 40km per rit maar pas mij graag aan liever wa trager dan alleen te moeten rijden.
als er iemand zin heeft vr mee te gn laat het dan maar weten.

grts Jens

Hallo ben je nog altijd bezig met mtb? Wij kunnen eens afspreken. Ik ben van Houthalen

Groetjes

Ikiz Umit
Plaats reactie