MTB'rs met een slechte conditie :) regio kempen

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Gebruikersavatar
petruske
Mountainbiker
Berichten: 720
Lid geworden op: za 16 apr 2005 11:49
Rijdt met: trek /specialized

Re: MTB'rs met een slechte conditie :) regio kempen

Bericht door petruske »

goededag ik ben een alleen biker(meestal toch) rij iedere zaterdag en zondag hier of daar wel een toertocht,conditie en snelheid is erbarmelijk,omdat ik echt voor plezier rij,
zou graag wel eens willen meerijden ,als jullie sneldheid niet tehoog is natuurlijk ,kan alledagen(pensioen) enkom uit de voorkempen dus afstand is geen probleem voor bij jullie te geraken
ik zal hier wel eens wat lezen over jullie toertochten e (wanneer,waar,hoelaat enzo.
groetjes petruske
ps gem.+_20km
mtbcube
Mountainbiker
Berichten: 98
Lid geworden op: zo 23 nov 2014 18:24
Rijdt met: MTB Cube 29 inch

Re: MTB'rs met een slechte conditie :) regio kempen

Bericht door mtbcube »

Beste Petruske

het is niet fijn om alleen te rijden natuurlijk ,wij rijden meestal de woensdagavond met de jongens van G-Bikes mee ,deze jongens leren hoe je best door het bos rijdt en ook je bochten en afdalingen moet nemen , nu het wordt winter natuurlijk en de dagen korten ,dus zal er binnen en paar weken ook met licht gereden moeten worden ,met de Mtb .
Hier zijn de leeftijd tussen de 20 jaar en ouder ,ook de jongere moeten zich aanpassen aan de snelheid zodat we altijd samen aankomen en vertrekken .
We vertrekken dus woensdagavond om19u00 en zijn meestal zijn we terug om 21u30 aan de winkel .
Rij je ook met de koersfiets soms Petruske ?
Laat maar iets horen ,of je de komende woensdag of andere woensdag kan meerijden .

Mvg
Mtbcube
petruske schreef:goededag ik ben een alleen biker(meestal toch) rij iedere zaterdag en zondag hier of daar wel een toertocht,conditie en snelheid is erbarmelijk,omdat ik echt voor plezier rij,
zou graag wel eens willen meerijden ,als jullie sneldheid niet tehoog is natuurlijk ,kan alledagen(pensioen) enkom uit de voorkempen dus afstand is geen probleem voor bij jullie te geraken
ik zal hier wel eens wat lezen over jullie toertochten e (wanneer,waar,hoelaat enzo.
groetjes petruske
ps gem.+_20km
Gebruikersavatar
petruske
Mountainbiker
Berichten: 720
Lid geworden op: za 16 apr 2005 11:49
Rijdt met: trek /specialized

Re: MTB'rs met een slechte conditie :) regio kempen

Bericht door petruske »

met de koersfiets rij ik niet enkel mtb,en licht is ook geen enkel probleem,daar ik geregeld zowel dag,als avond,als nachtritten rij (toertochten),dewoensdag komt infeiten niet zogoed uit wegens al volzet,ik dacht meer aan af en toe een tochtje in de loop van de week,tijdens de daguren
maar toch bedankt voor dereactie en als ik eens kan kom ik zekers af
groetjes
mtbcube
Mountainbiker
Berichten: 98
Lid geworden op: zo 23 nov 2014 18:24
Rijdt met: MTB Cube 29 inch

Re: MTB'rs met een slechte conditie :) regio kempen

Bericht door mtbcube »

hey Petruske

het kan voor mij eventueel ook door de dag om eens met je te fietsen ,ik heb beide fietsen dus ik heb maar te nemen en te fietsen ,
als je kan laat maar iets weten welke dag of dagen het voor je kan ,zoeken we naar een oplossing om samen eens te rijden .

Mvg
mtbcube

petruske schreef:met de koersfiets rij ik niet enkel mtb,en licht is ook geen enkel probleem,daar ik geregeld zowel dag,als avond,als nachtritten rij (toertochten),dewoensdag komt infeiten niet zogoed uit wegens al volzet,ik dacht meer aan af en toe een tochtje in de loop van de week,tijdens de daguren
maar toch bedankt voor dereactie en als ik eens kan kom ik zekers af
groetjes
metalhead
Mountainbiker
Berichten: 17
Lid geworden op: di 21 jan 2014 22:06

Re: MTB'rs met een slechte conditie :) regio kempen

Bericht door metalhead »

iemand zin om volgend weekeind 11/10 , op de europese school mee te rijden
Grtz
Gebruikersavatar
Palmo
Mountainbiker
Berichten: 168
Lid geworden op: di 11 jun 2002 02:00
Rijdt met: TREK Superfly 5 2017

Re: MTB'rs met een slechte conditie :) regio kempen

Bericht door Palmo »

Is er nog iemand op zoek naar een bikepartner in deze groep ?
Ben van Tessenderlo en sinds mei op pensioen. Ben wel 62 jaar en mijn conditie is dus niet zo goed meer 🤔. Ik rijd altijd alleen en ook meestal de TT's.
Maar vermits ik nu meer tijd heb en er bovendien heel wat TT's worden afgelast, ben ik het wat beu om altijd alleen te rijden. Deze tegengoesting weerhoudt me op de bike te springen (elke reden is goed tegenwoordig 😔) .
Zodoende : als er gasten zijn die in de week willen rijden en nog companen zoeken ?
Plaats reactie