MTB'rs met een slechte conditie :) regio kempen

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
@nermos
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: do 14 mei 2015 15:44

Re: MTB'rs met een slechte conditie :) regio kempen

Bericht door @nermos »

mtbcube schreef:waar is die winkel dan van G-bikes ,want voor zover ik weet hier in de directe omgeving van
tessenderlo schoot engsbergen veerle laakdal weet ik dat toch niet zijn en woon hier toch al jaren ????

Zou mss gemakkelijk zijn om en adres of richting te hebben en waar jullie juist bijeenkomen .

grtz

mtbcube

De winkel is in Westerlo.
G-Bikes
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: zo 09 feb 2014 20:05

Re: MTB'rs met een slechte conditie :) regio kempen

Bericht door G-Bikes »

De winkel is idd in Westerlo, ilsestraat 14. We vertrekken iedere woensdagavond om 19u. De ene week richting herentals/lichtaart. De andere week richting Averbode. Is een beetje een idee dat gekomen is door een paar klanten. Hoeveel zijn er niet die een fiets kopen om met een groep gaan te rijden welke veel te snel rijdt. Gevolg is dat die mensen afhaken, nog een paar keer alleen gaan fietsen en dan beland de mtb onder een laken in de garage. Zonde van het geld terwijl het de leukste sport is die er is, daarom funritjes voor iedereen. Je kan ook volgen via onze facebook pagina, de website http://www.g-bikes.be" onclick="window.open(this.href);return false; info@g-bikes.be" onclick="window.open(this.href);return false; of 0478220081
mtbcube
Mountainbiker
Berichten: 98
Lid geworden op: zo 23 nov 2014 18:24
Rijdt met: MTB Cube 29 inch

Re: MTB'rs met een slechte conditie :) regio kempen

Bericht door mtbcube »

Hey G-Bikes

oke dan weten we weer ook deze winkel ,en ja soms rij ik met drie tot vijf man en soms rij ik allen of met de zoon met de mtb ,
en de meeste groepen rijden echt aan snelheiden buiten proportie ,voor mij blijft het met de mtb en koersfiets ,om de gezelligheid en het samen zijn onder elkaar ,en al die uitslovende ritten hoef ik echt niet meer .
ik ga jullie zeker volgen de komende weken ,en staan er gereden ritten met snelheid op jullie FB pagina .
En wat welke leeftijden zitten er dan in de groep bij jullie ?
groetjes en bedankt voor de uitleg

Grtjes
Mtbcube

G-Bikes schreef:De winkel is idd in Westerlo, ilsestraat 14. We vertrekken iedere woensdagavond om 19u. De ene week richting herentals/lichtaart. De andere week richting Averbode. Is een beetje een idee dat gekomen is door een paar klanten. Hoeveel zijn er niet die een fiets kopen om met een groep gaan te rijden welke veel te snel rijdt. Gevolg is dat die mensen afhaken, nog een paar keer alleen gaan fietsen en dan beland de mtb onder een laken in de garage. Zonde van het geld terwijl het de leukste sport is die er is, daarom funritjes voor iedereen. Je kan ook volgen via onze facebook pagina, de website http://www.g-bikes.be" onclick="window.open(this.href);return false; info@g-bikes.be" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; of 0478220081
Gebruikersavatar
Biker23
Mountainbiker
Berichten: 234
Lid geworden op: ma 20 sep 2010 18:35
Rijdt met: Cannondale flash 29 carbon 1, Cannondale conto

Re: MTB'rs met een slechte conditie :) regio kempen

Bericht door Biker23 »

Hey,
Ik zal jullie ook volgen want ik rij hoofdzakelijk alleen of met mtbcube. En zou wat meer kennissen willen hebben om te mtb.
Misschien eens zien om mee te gaan rijden Albert?
Groeten Stijn
AEE
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: do 23 okt 2014 16:57

Re: MTB'rs met een slechte conditie :) regio kempen

Bericht door AEE »

Biker23 schreef:Hey,
Ik zal jullie ook volgen want ik rij hoofdzakelijk alleen of met mtbcube. En zou wat meer kennissen willen hebben om te mtb.
Misschien eens zien om mee te gaan rijden Albert?
Groeten Stijn

kijk hier dan eens https://www.facebook.com/pages/Mountain ... 3649919044" onclick="window.open(this.href);return false;

grtzz
mtbcube
Mountainbiker
Berichten: 98
Lid geworden op: zo 23 nov 2014 18:24
Rijdt met: MTB Cube 29 inch

Re: MTB'rs met een slechte conditie :) regio kempen

Bericht door mtbcube »

hey Biker 23

ik wil zekers eens gaan kijken en meerijden voor mij geen probleem ,en yepss wat nieuwe mensen leren kennen is altijd leuk ,
en het voordeel is voor ons beide niet zover om eens op en woensdagavond naar G-Bikes te rijden .
En we hebben er nog in de groep die ook met Mtb rijden ,dus mss eens met zij allen gaan meetoeren ,dus en groep met en groep kan nooit misgaan .

En ik hoop dat deze groep van G-Bikes ook in de winter gaat rijden als de temperatuur min 5 graden is zoals wij hebben gedaan met ,dan is het helemaal goed .

Grtjes
mtbcube
Biker23 schreef:Hey,
Ik zal jullie ook volgen want ik rij hoofdzakelijk alleen of met mtbcube. En zou wat meer kennissen willen hebben om te mtb.
Misschien eens zien om mee te gaan rijden Albert?
Groeten Stijn
G-Bikes
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: zo 09 feb 2014 20:05

Re: MTB'rs met een slechte conditie :) regio kempen

Bericht door G-Bikes »

" onclick="window.open(this.href);return false;

Via deze pagina kan je ons volgen.
AEE
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: do 23 okt 2014 16:57

Re: MTB'rs met een slechte conditie :) regio kempen

Bericht door AEE »

G-Bikes schreef:

Via deze pagina kan je ons volgen.

Tof.... ik kom ook eens af :-D , rij ook nog niet zo lang.

grtzz
mtbcube
Mountainbiker
Berichten: 98
Lid geworden op: zo 23 nov 2014 18:24
Rijdt met: MTB Cube 29 inch

Re: MTB'rs met een slechte conditie :) regio kempen

Bericht door mtbcube »

Vanavond ben ik voor de eerste keer mee gereden met de jongens en dame van G-Bikes in Westerlo ,
was en super fijne groep en we hadden niet zoveel kilometers maar er is naar ieders niveau gezien van Mtb rijden ,
dit was zeker en pluspunt want er is niet hard gereden maar ikzelf heb er veel plezier aan beleeft en heb wat bijschaving gehad van
eigenaar van G-Bikes in verband met bochten nemen in de bossen .

Heb me super goed geamuseerd met het rijden en bijleren ,en zekers de moeite om meer met deze groep te rijden =D> =D> .

Bedankt iedereen van G-Bikes om mee te mogen rijden !!!! :-D :-D :-D

MtbCube - Albert
AEE
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: do 23 okt 2014 16:57

Re: MTB'rs met een slechte conditie :) regio kempen

Bericht door AEE »

:-D :-D :-D

" onclick="window.open(this.href);return false;

ook in de Kempen, maar door de dag, iedereen welkom!


grtzz
Plaats reactie