MTB'rs met een slechte conditie :) regio kempen

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Gebruikersavatar
184
Mountainbiker
Berichten: 11
Lid geworden op: ma 15 dec 2014 12:11
Rijdt met: Cannodale - Moozes -Trek

Re: MTB'rs met een slechte conditie :) regio kempen

Bericht door 184 »

AEE schreef:nu donderdag gaan we tessenderlo nog eens onveilig maken :-D :-D
als er zijn die graag mee gaan ....we vertrekken om 12u

grtzz
Ah ja, ik ben wel vergeten om hier te reageren ...
Maar ik ben donderdag 23 april wel met AEE gaan MTB'en.
En bijzonder goed geamuseerd.
Merci AEE

:-?
AEE
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: do 23 okt 2014 16:57

Re: MTB'rs met een slechte conditie :) regio kempen

Bericht door AEE »

184 schreef:
AEE schreef:nu donderdag gaan we tessenderlo nog eens onveilig maken :-D :-D
als er zijn die graag mee gaan ....we vertrekken om 12u

grtzz
Ah ja, ik ben wel vergeten om hier te reageren ...
Maar ik ben donderdag 23 april wel met AEE gaan MTB'en.
En bijzonder goed geamuseerd.
Merci AEE

:-?

nee jij bent bedankt voor het gidsen langs die mooie weggetjes :-D Het beste mtb ritje dat ik tot op heden heb gedaan (o) :-D :-D

grtzz
AEE
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: do 23 okt 2014 16:57

Re: MTB'rs met een slechte conditie :) regio kempen

Bericht door AEE »

He mannen,

donderdag gaan we weer toeren met de MTB en we gaan terug richting Tessenderlo =D>

voor diegene die mee willen gaan, geef maar een seintje! :-D

grtzz
mtbcube
Mountainbiker
Berichten: 98
Lid geworden op: zo 23 nov 2014 18:24
Rijdt met: MTB Cube 29 inch

Re: MTB'rs met een slechte conditie :) regio kempen

Bericht door mtbcube »

Vandaag met Stijn nog eens in de voormiddag en MTB ritje gedaan in Kasterlee ,daar was en nieuwe route dus wij die gaan rijden ,het weer en het parcour is nu super daar en hebben ons goed geamuseerd :) :) .
Gebruikersavatar
Biker23
Mountainbiker
Berichten: 234
Lid geworden op: ma 20 sep 2010 18:35
Rijdt met: Cannondale flash 29 carbon 1, Cannondale conto

Re: MTB'rs met een slechte conditie :) regio kempen

Bericht door Biker23 »

Was inderdaad prachtig weer Albert, heb me goed geamuseerd. Het parcours lag er echt goed bij, zelfs de rode vond ik zo slecht er in bij liggen, had erger verwacht na de reactie hier. In het terug rijden nog een mooi stukje offroad ontdekt. Voldaan thuis gekomen met zo'n 63km in de benen.
Grote stijn
AEE
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: do 23 okt 2014 16:57

Re: MTB'rs met een slechte conditie :) regio kempen

Bericht door AEE »

MTB'ers uit de kempen die willen afspreken voor een ritje kunnen ook eens kijken op facebook op de pagina " Mountainbike de Kempen "
Gebruikersavatar
dirk34
Mountainbiker
Berichten: 76
Lid geworden op: do 11 nov 2010 19:55
Rijdt met: Specialized SJ 29''

Re: MTB'rs met een slechte conditie :) regio kempen

Bericht door dirk34 »

Biker23 schreef:Was inderdaad prachtig weer Albert, heb me goed geamuseerd. Het parcours lag er echt goed bij, zelfs de rode vond ik zo slecht er in bij liggen, had erger verwacht na de reactie hier. In het terug rijden nog een mooi stukje offroad ontdekt. Voldaan thuis gekomen met zo'n 63km in de benen.
Grote stijn

63 km , conditie is toch niet zo slecht -), durf al niet meer meerijden -))
mtbcube
Mountainbiker
Berichten: 98
Lid geworden op: zo 23 nov 2014 18:24
Rijdt met: MTB Cube 29 inch

Re: MTB'rs met een slechte conditie :) regio kempen

Bericht door mtbcube »

Hey Dirk 34

het gaat meer om het plezier en het samen zijn als de kilometers hoor ,en wij weten ook dat niet elke dag dezelfde is met de conditie ,dus je kan altijd met ons meerijden we houden met iedereen rekening ,het is geen race he mtb rijden ,dat is genieten van single tracks de bossen en de bergen die je onverwachts tegen komt .

Als je wilt meerijden of eens gaan rijden ,ikzelf mtbcube kan normaal elke dag in de week ,in het weekend niet want dan zit ik met de wielerclub met op de racefiets .

je laat maar en kreet ,meestal kan Stijn vrijdags in de dag en ikzelf ook wel .

grtz

mtbcube

dirk34 schreef:
Biker23 schreef:Was inderdaad prachtig weer Albert, heb me goed geamuseerd. Het parcours lag er echt goed bij, zelfs de rode vond ik zo slecht er in bij liggen, had erger verwacht na de reactie hier. In het terug rijden nog een mooi stukje offroad ontdekt. Voldaan thuis gekomen met zo'n 63km in de benen.
Grote stijn

63 km , conditie is toch niet zo slecht -), durf al niet meer meerijden -))
G-Bikes
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: zo 09 feb 2014 20:05

Re: MTB'rs met een slechte conditie :) regio kempen

Bericht door G-Bikes »

Aan iedereen die interesse heeft, vanaf woensdag 1juli gaan we wekelijks een ritje organiseren op woensdagavond. Vertrek om 19u aan de winkel G-bikes. Bedoeling is om fun mtb ritjes doen en uiteindelijk met een mooie groep te eindigen die na de zomer ook nog verder wilt rijden.
mtbcube
Mountainbiker
Berichten: 98
Lid geworden op: zo 23 nov 2014 18:24
Rijdt met: MTB Cube 29 inch

Re: MTB'rs met een slechte conditie :) regio kempen

Bericht door mtbcube »

waar is die winkel dan van G-bikes ,want voor zover ik weet hier in de directe omgeving van
tessenderlo schoot engsbergen veerle laakdal weet ik dat toch niet zijn en woon hier toch al jaren ????

Zou mss gemakkelijk zijn om en adres of richting te hebben en waar jullie juist bijeenkomen .

grtz

mtbcube

G-Bikes schreef:Aan iedereen die interesse heeft, vanaf woensdag 1juli gaan we wekelijks een ritje organiseren op woensdagavond. Vertrek om 19u aan de winkel G-bikes. Bedoeling is om fun mtb ritjes doen en uiteindelijk met een mooie groep te eindigen die na de zomer ook nog verder wilt rijden.
Plaats reactie