GOEDKOOP weekendje MTB

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Gebruikersavatar
Fully Fetzl
Mountainbiker
Berichten: 147
Lid geworden op: di 02 dec 2003 09:30
Rijdt met: Specialized S-Works en ne Fetzlized F-Works
Contacteer:

GOEDKOOP weekendje MTB

Bericht door Fully Fetzl »

UPDATE: 29/08/05
Op vraag van enkelen hebben we - na lang en wijs beraad - besloten om ons weekend ook open te stellen voor "dagjesmensen"; m.a.w. mensen die zich geen heel weekend kunnen vrijmaken, maar toch willen genieten van een prachtig parcours in een dito omgeving... you're more than welcome
Prijs voor de dagformule = 30 € (maaltijden en overnachting voor 1 dag inbegrepen...)

Meer info op onze site: www.fekejo.be

" Half the fun voor ongeveer half the price ! "; De reden ligt in het feit dat verblijf en verzekering doorwegen in de prijs...
Je krijgt dus méér dan op de Marathon in Houffalize (zonder afbreuk te willen doen aan deze laatste wel te verstaan!)...: overnachting, begeleiding, eten....

Nog wat info mbt de parcours:
* zaterdag parcours regio La Roche: langste etappe = +-80 km en > 1500 hm (ik moet de profielen nog eens exact uitlezen);
We hebben verschillende short-cuts voorzien, zodat iedereen aan zijn trekken komt !
* zondag parcours regio Houffalize: langste etappe = +- 65 km en +- 1500 hm (ook hier short-cuts voorzien)

Hope to See you there.

Fetzl

UPDATE: 09/08/05
De routes voor zaterdag en zondag staan ongeveer op punt, de menu ligt vast en we hebben goed weer besteld bij Sabine...
Kortom: wij zijn er klaar voor.
Actueel zijn er een 15-tal personen ingeschreven, dus nog een ongeveer 15 plaatsen beschikbaar... niet te lang wachten dus.
Groetjes,

Stefan

Hieronder het originele bericht:
------------------------------------
Beste fellow-bikers,

Al enkele jaren organiseren wij in de vroege herfst een MTB-weekendje.
Oorspronkelijk gegroeid als een vriendengroep-activiteit, maar nu eigenlijk open voor iedereen. Onze groep begint een beetje te "verwateren" (gezinsuitbreidingen, nevenactiviteiten,...) met als gevolg dat ons verblijf de laatste keren niet haar volle capaciteit bereikte...en da's jammer want of we nu iets organiseren voor 10 man of voor 30 man...da blijft (ongeveer) evenveel werk.

Wij hebben in het geheel niks tegen organisaties die hun brood moeten verdienen en daardoor 100 € of meer vragen voor een dergelijk weekend, maar daar is het ons niet om te doen... wij doen het puur voor de lol: wij stippelen graag nieuwe en liefst interessante routes uit in de Ardennen en willen die delen met andere enthousiastelingen.
Wij gaan voor de sport en niet voor een gastronomisch weekend...

Wat bieden wij:
* uitgestippelde en begeleide parcours (in groepjes naar gelang het niveau van de bikers); er is voor ieder wat wils (30-50-70 km...)
Je kan dus optimaal genieten van de omgeving en het parcours, zonder je te moeten bezighouden met kaart of road-book en dat op het tempo van de groepjes

* Logement in een degelijke, maar bescheiden gite: er is slaapgelegenheid, wasgelegenheid en plaats om te eten, maar verwacht géén grote luxe als individuele kamers met douche of bad naast je bed (dat kan ook niet voor die prijs !)

* alle maaltijden: ontbijt, lunchpakket en avondmaal in een systeem van 3/4-pension: d.w.z. wij zorgen voor het eten, maar verwachten wel dat iedereen een handje toesteekt bij dekken en afruimen van de tafels, afwassen,...

* iedereen kan mee: van de occasionele rijder tot de doorwinterde hard-core biker... ja zelfs vrouw en kind...wij stippelen met plezier een wandeling uit zodat ook zij zich aangenaam kunnen bezighouden...

En wat moet dat kosten...
Tot op heden hebben wij dergelijk pakket kunnen aabieden voor 50 € per persoon (vrijdagavond - zondagnamiddag): logement, maaltijden (2 avondmalen, 2 ontbijtjes, 2 lunchpakketten,...) én sportverzekering inclusief
Enkel de consumpties (alc en non-alc) zijn supplementair, maar aan kostprijs !!!!

Als je effe op het net rondsmurft, zal je moeten vaststellen dat wij hier niks aan verdienen (wij zijn al blij dat we break-even kunnen eindigen...); het gaat ons om de fun van het organiseren én tevredenheid van onze deelnemers...


Daarom dit ballonntje: zijn er oprechte geïnteresseerden; d.w.z. die ook echt zouden meegaan...

Sportieve groeten,

Stefan
a.k.a. Fully Fetzl
Team FeKeJo
www.fekejo.be
===============================================
update 04/04/05:
Het is nu definitief: ons weekend gaat door in Houffalize op 16(avond)-17-18 september 2005 voor de bescheiden som van 50 € pp

Meer info en inschrijven via onze site: "www.fekejo.be" onder "event" => "FKJ-weekend"

Hope to See you !
Laatst gewijzigd door Fully Fetzl op ma 29 aug 2005 09:08, 6 keer totaal gewijzigd.
zotte mol
Mountainbiker
Berichten: 112
Lid geworden op: ma 11 okt 2004 22:04
Rijdt met: merida

Bericht door zotte mol »

Chapeau!
Prachtig initiatief en zeker niet duur, hopelijk past het nu ook nog op mijn kalender, die toch wel al druk bezet is!
Gebruikersavatar
nothing 's impossible
Mountainbiker
Berichten: 3368
Lid geworden op: ma 19 jan 2004 22:02
Rijdt met: Sandman Hoggar

Bericht door nothing 's impossible »

Ziet er een toffe bende uit
=D> =D> =D>
Gebruikersavatar
WappY
Mountainbiker
Berichten: 150
Lid geworden op: ma 14 jun 2004 20:32
Rijdt met: Giant xtc 960 - En ne traktor voor de kempische modder...
Contacteer:

Bericht door WappY »

Datum voor 2005 ?
Gebruikersavatar
Stibo
Mountainbiker
Berichten: 112
Lid geworden op: zo 25 mei 2003 13:13
Rijdt met: Merida TFS 900

Bericht door Stibo »

Als de datum niet in de voorbereiding vd voetbal valt of in de examens...
=D> =D> Prachtig initiatief trouwens!!!!
Gebruikersavatar
Nielskie
Mountainbiker
Berichten: 611
Lid geworden op: vr 26 sep 2003 20:36
Rijdt met: Fusion Floyd Marathon SL, Thompson Zeus
Contacteer:

Bericht door Nielskie »

ik ben daar ook in geinteresseerd. Maar veel hangt natuurlijk van de datum af.
Grote luxe heb ik niet nodig, zolang mijn bike veilig staat en ik een matteke heb om op te slapen is het al in orde.
100 euro met eten inbegrepen is een schoon prijske.
Thierry
Mountainbiker
Berichten: 1028
Lid geworden op: ma 09 dec 2002 23:28
Rijdt met: veel te veel ...

Bericht door Thierry »

Jep, als ik de datum en vooral de locatie al zou mogen weten ...
Behalve 't weekend van 03-04 september (TT United Bikers Diest - 110km) is er in september nog niks benomen in mijn kalenderke. Nu nog een interessante baaik-streek en ik kan beginnen dromen :wink: ...
$mokeyJoe

Bericht door $mokeyJoe »

Den datum zal het hier ook wel doen...September zal 9 vd 10 niet gaan.Ben nog steeds aan het overwegen om de CTC 2005 te doen.
Groetjes,
$mokeyJoe
trankil
Mountainbiker
Berichten: 82
Lid geworden op: di 08 feb 2005 11:25
Rijdt met: customised

zeker doen

Bericht door trankil »

Ziet er wel goed uit!! Kan ik mijne nieuwe Epic ne keer fatsoenlijk uittesten.
Volgens mij vindt ge hiervoor wel een goed groepje geïnteresseerden. Het aanbod is in elk geval meer dan behoorlijk.
succes
pieter mels
Mountainbiker
Berichten: 202
Lid geworden op: wo 29 dec 2004 11:17
Rijdt met: cannondale scalpel team replica & Van nicholas astraeus

Bericht door pieter mels »

ik ben dan in verlof, dus count me in. ik ga ZEKER mee.
Plaats reactie